Oireet

Väsymys on kova täälläkin, eikä asiaa auta esikoinen, joka herää ihan viimeistää 8 joka aamu. Päikkäreitä onneks saan nukkua tytön kanssa! (2-3krt päivässä n. 1h)

Mua vähän jännittää kun jotenkin tuntuu että pahoinvointi on helpottanut. No onhan nyt jo 11+1. Syömisen kanssa saa kyllä olla tarkka, liian pitkään ei saa venyttää syömistä. Ja voi hyvänen aika mun ruokahalua...

Voi mie muistan niin Balacenia, kun ootin kaksosia niin nukuin yöt kuin tukki ja päivällä tosi väsynyt ja pojan kaa ne yhdet 2h tunnin päiväunet. Nyt ei onneks oo samaa väsyä yhdestä. En kaipaa yhtää sitä väsymystä, kun ei poika nuku enää yhtään päiväunia :D

Keskittymiskyky ihan nolla. Pitäis saada töitä tehtyä. Ei taho saada mitään aikaseks

Keskittymiskyky? Just heitin eilen tehdyt hyvät kanat jääkaapista roskiin, kun muistelin, että ne on tehty toissa päivänä :smiley-angry016 Ja sit tänää ilmoitin sovittuun tapaamiseen, että en pääse ja se onkin ke vasta....... Kutsun tätä raskausdementiaksi.... :angry6

Mäkään en enää käytä edes pahoinvointirannekkeita, kaipa olot helpottaa näillä viikoilla, ainakin toisilla. Rv10+6

Onpas rasittavaa olla taas tämän näköinen, naama kukkii aika huolella. Viime raskaudessa oli sama juttu. Aina kun pitäs johonkin lähtee, tulee pakottava tarve pakkeloida naama edes jotenkin tasaiseksi mutta kun ei se ees juuri auta!

Nyt viime päivinä oon vaan antanu olla ja rohkeasti mennyt joka paikkaan ilman meikkiä. Ja siinä pahinta on ne ihmisten katseet... en kestä kun niin moni tuijottaa. Voin vaan kuvitella mitä ne miettii :( usein sanotaan että raskausajan hormoniakne on yleistä mut miks musta tuntuu että useimmiten näen vaan niitä raskautta hehkuvia naisia.

No mutta, onneksi tämä on vain ulkonäöllinen ongelma ja suuremmat ongelmat kuten pahoinvointi on jäänyt vähemmälle.

Mullakin on vähän ihon kanssa ongelmia. Mulla akne keskittyy aina yläselkään, joten en ole esim. milloinkaan julkisesti käyttänyt toppeja. Mitä ne ihmiset tuijottavat, ovatpa tyhmiä. Tsemppiä kurjaan tilanteeseen!

Onko kellään ollut alaselkä särkyjä? Mulla on nyt joku viikon ollu sellasta et jos pitkään seison tai kävelen nii alkaa tuota vasenta puolta alaselästä särkeä/jomotella. Ja oon kuiten vasta 9+3 ! Mietin et onko tää huolestumisen aihe vai ressaanko turhaan. Se menee sitte ohi kuitenkin jossakin välissä kun levähtelee.

Jukupliut kun oli eilen kipee häpyluu! Ei välillä päässyt oikein kävelemäänkään ja kyyryssä täytyi olla. Tänään onneks parempi. Toivottavasti tätä ei oo luvassa ihan hirveen usein lisää..

Paleleeko muita? Musta tuntuu et oon koko ajan ihan syväjäässä. Mulla on kans juilinu alaselkää vasemmalta, joskus säteilee pakaraan asti..

Mua palelee! Tuntuu et pitäis olla toppatakissa sisälläkin :D Lisäksi aivastelen koko ajan! Ei varmaankaan oo varsinainen raskausoire, mutta eipä oo aiemmin tällaista ollut :D

Mulla on myöskin jonkin verran palelua. En tiä johtuuko raskaudesta vai onko liian vähän vaatetta päällä.:p

Alaselkää särkee mulla myös välillä. Aika jännä, kun ei kuitenkaan vielä oo mitään isoa mahaa selkää kuormittamassa...

Täällä kans alkanut muutama päivä sitten palella! Jalat tuntuu kylmiltä ja vois koko ajan olla villasukissa. Mietin kans, että voisko olla flunssa tulossa.

Kylmä, aivastuttaa (erityisesti ennen yrjön vierailua, oikein kivaa), alaselkä kipeä... vielä ei ole akne iskenyt pahana. Esikoista odottaessa selkään iski mieletön akne ja naamakin oli kuin teinillä, samoin tukka rasvottui melkein ennen kuin sen ehti suihkun jälkeen kuivata.

Unettomuus alkoi mulla jo ennen plussaa ja jatkuu. Jos onnistun nukahtamaan, herään viimeistään parin tunnin päästä oksentamaan. En tiedä, miten suostuin tähän uudestaan.

7+1 tai jotain siinä paikkeilla.

Mulla ei ollu aluks mitään mut kyllä nyt on :wideyed: etomista muttei oksentelua, pää särkee usein, hajuaisti huippuluokkaa, närästää, välillä menkkamaista juilimista, syödä pitää 2 tunnin välein muuten tulee huono olo ja vatsa oikein murisee.... nyttenkin vatsa on kuin jumppapallo mut ilmaa ei tuu pihalle kummastakaa päästä :eek:
Tosi hassua kun esikoisesta ei ollu muita oireita kuin että oksensin 2 kertaa ilman pahoinvointia ja yhen kerran närästi koko raskauden aikana :wideyed:
Niin ja väsyttää välillä ihan tolkuttomasti...

Joo todellakin palelee :D Heräsin äsken kesken unen siihen että ihan tärisen, kun ei ollut peittoa päällä. Tai no mulla on normipeiton lisäks vielä paksu villapeitto täällä sängyssä :D Sit olis kamala vessahätäkin, mutta jaksaako tässä sinne nyt lähteä...

Muutenkin tosi tutuilta kuulostaa teidän muidenkin oireet!

Pilvikirsikka, mulla aivan sama fiilis aina öisin.. Ei millään tarkenisi nousta vessaan! Mä nukun myös sellasen thermo peiton alla ja lämmitän takan aina illalla kunnolla. Mies on aina tuskissaan kuumuudesta.

Mä en muista että mulla olis esikoisen kanssa alkanut öiset vessa reissut näin aikaisessa vaiheessa, mulla nyt 10+3. Mä en varmaan loppuaraskaudesta nuku ollenkaan, istun vaan pöntöllä:goodnight.

Täällä on yhä hiton lämmin. Mittaukset kesken.. Toivottavasti loppuviikosta sais termostaatit takas.. Mie sulan! Viime yö meni pipariksi tämän kuumuuden takia.. +24

Haluan tänäkin joulun canarialle, mutta en iha tätä tarkoittanut, kun en viitti raskaana matkustaa, että kuumuus tulis kotiin.. :bag:

Takaisin