Hehheh nyt se pahoinvointi tuli sitten kunnolla meidänkin talouteen. Ei ole ollut tarvetta oksentaa mutta kunnon etova olo koko ajan eikä syöminen tai rannekkeet auta ollenkaan. Ja joo, se olin minä joka kehui muutama päivä sitten rannekkeiden auttavan... :D Näköjään auttoi pieneen huonoon oloon mutta siihen se sitten jäikin...
Oire tai ei, mutta viimeisen viikon olen herännyt öisin ekan kerran kolmen aikaan. Joka yö. Pientä torkkumista/kevyttä unta herätykseen asti.. Ja päivisin sitten mukavasti väsyttää. Nyt vielä täysin tukkonen nenä ja yskänpoikanen. Ruokakaan ei maistu, mutta pakko jotain napsia kuitenkin ettei olot yllätä. Huh.
En nyt teitäkään saa pitää.. Tyhjää täynnä oli :'( oireiden jatkuva lisääntyminen ja vuodon niukkuus antoi aiheen ulkopuolisen epäilylle, joten hcg uudestaan ja jos on arvo lisääntyny niin pikasesti akuuttiin.. Sehän tästä vielä puuttuisikin :/ pahoittelut ilkiästä aamunavauksesta.. Kaikkea hyvää teille kaikille ja iloitkaa omista oireistanne ja niiden puutteista <3
Pohdin tota jo synnärillä et millainen se arpi mahtaa olla kohdussa kun aika nopeesti palautuu.
Ja tohon irtoomiseen sanoisin sen, että onhan se istukka nyt onneks muustakin kohtaa kiinni kun siitä arvesta.