Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hemppa mulla ksns tyhjeni maha viimeyönä supistusten kans. Ja sitä ennen kans viikon maha toiminu tihiään.

Niin ja nyt 36+0.

Järrkyttävää miten jännät paikat täällä! Onko marjahei jo lähteny synnärille?? Tsemppiä!

Voi ei Niemja tuota tilannetta, todella outoa ettei supistukset tee mitään edistystä!

Mä oon täällä päivän touhunnu, siivousta, kauppaa, ruuan laittoa ja lättyjen paistoa. Supistuksia tulee mut ei oo kivuliaita. Yöllä tuli pari semmosta jotka tuntui.

Keskiviikkona viimein pääsen kokoarvioon ja katotaan kohdunsuun tilanne. Huomenna poksuu rv 37. Kunpa tässä viikon sisällä rupeis tapahtuun!

Olivia mustaki on outoa! Ja synnärille tultaes tilanne oli parempi ku sieltä lähties :/ toki eri tutkija mutta silti. Mutta eipä mulla meinannu esikoinenkaa käynnistyä millää, veikkaan että samaa kaavaa menee tämäki. Enkä ihmettelis vaikka ei edistyisi ollenkaa synnytys.

Sieläki ollaan jo täysaikasia! Joskos pian alkais tapahtua :)

Hei te joilla paikkoja ronkittu loppuvaiheessa. Ootteko alkanu vuotamaan verta sen jäljiltä? Lekuri sano et voi vähä vuotaa, mut sitä tulee edelleen 6h jälkeen... Toisaalta oli kyllä tosi kovakouranen kun lantion koon kävi läpi ja oli paikatkin entistä enemmän auki ja kehittyny..

Järrkyttävää miten jännät paikat täällä! Onko marjahei jo lähteny synnärille?? Tsemppiä!

Voi ei Niemja tuota tilannetta, todella outoa ettei supistukset tee mitään edistystä!

Mä oon täällä päivän touhunnu, siivousta, kauppaa, ruuan laittoa ja lättyjen paistoa. Supistuksia tulee mut ei oo kivuliaita. Yöllä tuli pari semmosta jotka tuntui.

Keskiviikkona viimein pääsen kokoarvioon ja katotaan kohdunsuun tilanne. Huomenna poksuu rv 37. Kunpa tässä viikon sisällä rupeis tapahtuun!

Kotona vielä :) Supistuksia tullu mutta ei tosiaankaan mitenkään säännöllisesti että olis ajanu synnärille. Mutta siis suppareita tai ei niin meen vielä tämän illan aikana tarkistukseen sinne (ilmeisesti se 12h aikaraja tai muuta sellasta..) :) Saa nähdä mitä siellä sanotaan. Ilmottelen :D

Suzy mulla tuli avautumisvaihees verta, voipi olla sama sielä ;)

Jännät paikat teillä sielä!

Mä oon jo menettäny toivoni luonnollisen käynnistymisen suhteen, tosi perseestä ollu tämä päivä. En ymmärrä miks ne kipeätkää supistukset ei yhtää mitää voi tehdä. Pelkään että pian joutuu sektioon sen takia että paikat ei vaan aukea. :/ esikoisellaki tippa ainoastaan avas paikat ja silläki hitaasti ja koko ajan oli sektiovalmius.

Suzy mulla tuli avautumisvaihees verta, voipi olla sama sielä ;)

Jännät paikat teillä sielä!

Mä oon jo menettäny toivoni luonnollisen käynnistymisen suhteen, tosi perseestä ollu tämä päivä. En ymmärrä miks ne kipeätkää supistukset ei yhtää mitää voi tehdä. Pelkään että pian joutuu sektioon sen takia että paikat ei vaan aukea. :/ esikoisellaki tippa ainoastaan avas paikat ja silläki hitaasti ja koko ajan oli sektiovalmius.

Auki oltiin nyt 2cm ja kaulaa enää 1cm jälellä. Saa nähä edes auttoko toi lekurin ronkkiminen entisestään siis sitte.. Noh ny juostaan viikottain ultrassa ja käyrillä polilla muutenkin, toiv ei montaa kertaa tarvis käyä :D

Toivottavasti se nyt sullaki alkais edistymään! :/ tsemppiä!

Hyvä tilanne suzy, mä olin sormelle (eli kait sen sentin) auki ja sentti (kai, niin sano kätilö, lääkäri sano vaan että sitä on) kaulaa että eipä täs tunnu mitää tapahtuvan aikoohin :D ja mulla lääkäri teki aika nätisti kokeilut.

Tuo oli ny 3vkon aikana tapahtunu että hitaasti mutta varmasti tääläkin :D sormelta kahelle ja kaula kadonnu vähä yli sentin.

Silti mä uskon vielä et kohta se alkaa sulla ryminällä! :D ainaki toivon niin :)

Miuta rupes nyt tosiaan jännittämään. Tänään oli neuvola ja huomenna äippäpolilla leikkaukseen liittyvä hoitajakäynti. Sf- mitta oli tänään pudonnut alimman käyrän alle. Keskiraskaudessa se kävi välillä jopa keskikäyrän tuntumassa, muuten on ollut alakäyrän yläpuolella. Terkkari vain varmisti, että ollaan menossa huomenna polille, eikä sanonut tuosta mitasta mitään. Kysyin vain sykkeistä, kun ne tuntuivat heittelevän, mutta Th sanoi heittojen olevan normaaleja (113-148). Menin nyt sit illalla katsomaan että mikä se sf-mitta oikein olikaan ja katsoin mihin se sijoittuisi käyrällä (Th ei ollut poikkeuksellisesti merkinnyt sitä käyrälle). Nyt rupesi oikeasti jännittämään. Mitäköhän polilla huomenna aamusta tapahtuu?

37+1

Hah suzy, mä en jaksa enää itte uskoa mihinkää :D

Piinamiina tsemppiä polikäyntiin!

Mitäs marjaheille kuuluu? Oliko lapsivettä ja pääsitkö käynnistykseen vai lähtikö itestään? :)

Aah mikä aamu :wtf: heräilin jo viiden aikaan, nyt klo 8.20 ja menkkajomo-supistuksia, kuvottavaa oloa ja vasemmalla puolella selässä iskias. Päätä juilii ja nenä tukossa.. Mitähän vielä?! No kökkö olo joka tapauksessa. Saisipa vielä unen päästä kiinni.

Mikäs marjahein tilanne?

Olivia rv 37

Täällähän sattuu ja tapahtuu. Monella pitäisi olla synnytys lähellä : ) toivon että pääsette odottelun tuskasta että tapahtuuko vai eikö tapahdu.

Itteä niin pirusti jännittää ja on malttamaton olo kun torstaina on poli taas ja silloin päätetään ensi viikon käynnistämisestä, että aletaanko vai ei. Mie nimittäin toivon sitä totisesti vaikkei mulla noin hyvissä valmiuksissa ole kuin teillä paikat. on niin tukala olo vain! Vatsan alta iho hiertyy piti päällä mitä vain housua yms. Kaipa se pitää kokeilla hametta seuraavaksi; ne legginssit vain on niin tuskaa. Tämä mun maha on niin iso ja roikkuu alas etten jaksa enää tämän kanssa :'( en ymmärrä miten sekään mihinkään enää voi laskeutua alemmas kun tuntuu jo tarpeeksi matalalta tämä olo. Eikä se edes nouse tukivöillä mihinkään ylöspäin :'D

Lisäksi on tullut menkkamaisia kipuja, paineen tunnetta sinne sun tänne aukkoon, nivelten jomotusta öiseen aikaan.... puuuh.

Runoilijatar toivotaan että alkaisivat sielä sitte käynnistellä! Mäki kyselen taas mahdollisuutta ku viikon päästä aika. Tuntuu vaan että se viikkoki on liikaa odottaa :(
Mutta joo, täälä kans herätty nii kauheisiin menkkajomoihin jotka on myös selän puolella että itkua saa vääntää. Nyt pojan kans muskariin ja sitte saaki viedä sen hoitoon ja pääsen kotia lepäileen! Tai ehkä selälle vois kävely tehdä hyvää, pitää kysyä jos naapuri lähtis mettähän meidän kans.

Voi oireet... Viimeyönä yksi kutittava jalanpohja ja tänään kutittavat kämmenet. Huomenna aamulla verenkokeisiin ja vastaukset torstaina... Toivon niin että ei olisi tuo raskausheptaoosi, en jaksaisi saada mitään uusia diagnooseja enää tässä vaiheessa :sad001

Lähteekö muilla hiuksia? Mul on alkanut ihan törkeästi tippuu hiuksia nyt viime päivinä. Esikoisesta muistan, et synnytyksen jälkeen lähti kauheasti ja edellisestä ei juuri tippunut. Nyt tuntuu, et joka kerta ku haroo tukkaa, jää puolet käteen ja joka puolella on pudonneita hiuksia :/

Minä oon ihmetelly kans sitä kun kaikki sanoo että raskausaikana hiukset on upeessa kunnossa ja kasvaa vauhdilla.
Ei oo tämmöstä harakan pesää oli ikinä. Pitkät hiukset mulla ja tosi paksut ja sileät aina ollut nii nyt hapsottaa ja takaraivolle kertyy takkuja. Mikään hoitoaine ei tunnu riittävän. Ei oo edes kauan viimeisimmästä kampaaja käynnistä.
Hyvin varisee hiuksia, ei sentään ihan tuppoina.
Sit kaikki pelottelee että kunhan vauva syntyy nii ne kaikki tippuu pois...

Takaisin