Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kumpa Sonjuska oliski tuollasia supistuksia mitä ei huomaa ;) ja vielä että tekis jotain!

Täälä on ny about 1.5h ollu aikasta tukalat oltavat, piti nousta sängystä pois ku ei pystyny olla. Voi kumpa nyt ei laantuisi vaan sais lähteä!

Mie niin pidän siulle peukkuja! Meillä on huomenna neuvola ja sen jälkeen ajattelin lähteä lenkille, jos vointi ja sää yhtään sen sallii. Vaikkei synnytys käynnistyisikään, niin ainakin saan vähän paikattua jokaisella lenkillä sitä 5-6 viikon makaamista. Tää rv 37 on ollut yks parhaista, koska oon saanut ja pystynyt liikkumaan. Tuntuu niin mahtavalta olla itsenäinen ja kykenevä. Muutaman viikon päästä kykenen laittamaan ite kengätkin jalkaan! :D

Ihan kohta napsahtaa 37+0. :)

Minkä seksin :bag: millon lie puuhailtu viimeks ku joulusta asti enempi tai vähempi sairastettu ja nyt esikko päättäny vallata meidän sängyn :facepalm: just eilen tiirailin alapäätä et on kyl niin komee turvotus jo et kohta löydäkään enää perille :hilarious: mut ässät otetaan kyl käyttöön heti ku olotilat sallii.. mieli tekis kyllä mut kroppa on niin poikki :shifty:
Tääl pääasiassa kivuttomia supisteluja.. maha painaa ku synti ja lonkat kipeytyy yöllä kun asennon vaihto on niin työlästä et ei tuu tarpeeksi vaihdeltua.. tiistaina neuvolalääkäri ja toivon todella et olis jotain edistystä tapahtunu!!

Tsemppiä Niemja, toivotaan et kärvistely tuottaa toivotun tuloksen pian!

Juu, ihan kiva ettei noi supistukset satu, siitäkin eestä on alapää kipee ja tunnen aivan selvästi miten vauvan pää painaa lantiota ja käsillä hakkaa sähköiskuja lonkkiin.. No, aloittelin tuon vadelmanlehtiteen juomisen, jospa se vahvistas noita suppareita.

Meillä on pian viikon ollu päivittäin seksiä, toki ajat lyhenee koko ajan ja asennot on tosi rajottuneet mutta ihme kyllä onnistuu ja haluja on! Mutta alapää on tääläki turvoksis, oli aika taiteilu ajella karvat :D

Piinamiina kuulostaa hyvältä, lenkkeily tekee kyllä ihmeitä! Mäki oon ny koittanu käydä koiran kans mettäs ku turvalliset viikot jo.
Mulla on nyt jäätävä paine alapääs ja peräsuoles, suoli tyhjeni äsken.. Pieni toivon kipinä nostaa päätä, toisaalta supistukset ehkä vähä harventunu. Tuskin siis mihinkää päästään vieläkää lähtemään.. Nyt olis vaan nii hyvä syntyä ku veliki on lapista täälä käymäs ja seuraavan kerran tulee vasta toukokuus :(

Sonjuska toivottavasti vadelmanlehtitee auttaa!

Kaku paranemisia sinne, toivotaan että jotain olis tapahtunu sieläki :)

Jahas, oli pakko lähteä näytille ku 5h supistanu eikä kotona pystyny enää olemaan. Edelleen sama tilanne ku viikko sitte, sormelle auki ja kaulaa pari senttiä :( pääsin kuitenki toistaseks saliin ja sain kivunlievitystä, katotaan koska pistävät kotia ku ei mitää tapahdu. Perseestä tämmönen!

Niemjalle tsemppiä. Oot jo niin lähellä saamassa sen pienen syliin!

Täällä valvotaan edelleen, kun joku potkii kohdun seiniä niin että rytisee. Mahdan olla pirteenä aamulla neuvolassa :rolleyes:

Edith142 kiitos, epäilempä silti että tämä mihinkää johtaa :( mutta toivotaan!
Tsemppiä neuvolaan :)

Täällä vähän kateellinen teidän seksielämille.
Mieli kyllä tekis,mutta jää kyllä pikkusen riehumiseen,peräpukamakipuihin ja supisteluihin ja jatkuvaan pissahädän tuntuun yms. joista kehittää vielä stressiä :sad001

Supparit on muuttunut taas runsaammiksi ja polttaa/repii alavatsaa ja sisäreisiä.
Muutaman kerran vauveli potkinut luultavasti istukkaa.Sattuu aivan tuhottomasti,en tiedä pitäisikö niin olla.

Jos viimein laittaisi kaikki kamat valmiiksi itselle ja vauvalle.

Pah, kotia. Alan olla niin kyllästyny, viikon supistelut ja kivut ja nyt 8h 5min välein tosi kipeitä supistuksia, ei yhtään mitää tehny kohdunsuulla. Tämä ei tuu itekseen pois ja turhaa enää lähtee edes näytille. Kalliit oxynormit mitkä ei edes auttanu.

Minulla on selvästi vähemmän kivuliaita, ja ylipäätäen paljon vähemmän supistuksia verattuna pari kuukautta ja pari viikkoa sitten nyt kun viikkoja on 37+1. Yksi liitos jomottaa välillä päivisin, mutta yöt menevät suht ok. En voi valittaa olosta, kun lukee miten osa teistä voi.

Mieheni on matkalla huomenna, sen jälkeen voisin ehkä aloittaa häätötoiminta! Toisaalta olen saunonut säännöllisesti, ja myös siivonnut kaappeja kuin hulluna nyt äitiyslomalla, niin se on vain se yksi s mikä puuttuu.

Huih täällä alko jännittämään! Hulahti mahdollisesti lapsivettä hiukan kaks kertaa tovi sitten :O Soittelin sairaalaan, nyt saa ootella supistuksia ja jos ei supistuksia ala tulemaan niin illalla näytille pitää mennä joka tapauksessa..

Voi ei Niemja, toivottavasti nyt olis muutama päivä rauhallisempaa ja sit ku seuraavan kerran noin kipeytyy niin olis jo tosi kyseessä!

Kiitoksia, mä en usko että tämä tulee luonnollisesti ollenkaa ja lähdenki seuraavan kerran näytille vasta ku pää näkyy :D ei tuu turhia käyntejä.

Ja marjahei jos sulla lapsivettä on tullu nii käynnistys on edes jos ei itekseen ala eli pian on vauva sylis kuitenki :)

Just tässä mietinkin että mites se nyt menee jos se lapsivettä oli ja mitään supistuksia ei tuu. Mutta tuossahan se vastaus jo tuliki :D Katsotaan ja seuraillaan! Ei oo yhtään sellanen olo että synnyttäis...

Mulla on vatsa toiminut nyt todella useasti. Vatsassa oikein vääntää kovasti. Mut ihan normaalia ulostetta.

Rv 36+5

Takaisin