Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä viimeiset viikot näytä olevan sen helpompia, vaikka ei ekaa kertaa olisikaan asialla. Tavallaan lohduttavaa tietää, että muutkin voi olla yhtä ulalla.

Mie heräilin viime yönä karmeisiin mahakipuihin. Ihan kuin vatsatauti olisi jyllännyt. Maha oli kuitenkin suhteellisen tyhjä jo valmiiksi, joten ilmavaivoiksi ne jäi. Nyt on niin vetämätön olo, ettei mitään tolkkua.

Tj 14 sektioon, 37+3

Piinamiina, minä söin vähän aikaa sitten mansikoita iltapalalla rahkan kanssa, seuraavan yön pyörin mahakivuissa ja olin varma että mahatauti oli alkamassa. Ei sit tullut kuitenkaan mitään. Vaikka normaalisti syön mansikoita paljonkin mut näköjään raskaana ollessa jotkut ruoka-aineet aiheuttaa tuollaista.

Huonosti nukuttu yö vai mikä lie syynä, mutta olo on ihan kökkö. Oksennus nousee kurkkuun ja penska potkii peräsuolta. Voisiko tää jo päättää syntyä? Mie haluan oman kroppani takas.

Samat fiilikset piinamiina.. tulis jo ulos :D kädet puutu viime yönä niin tiuhaan tahtiin et piti vähän väliä nousta ylös ravistelemaan.. mut tuskinpa tää vielä vähään aikaan tulee ulos, huomenna vasta rv 35. Onneks sentään äippäloma alko ni voi täs kotona touhuta. Ja liikunta onneks auttaa näihi puutumisoireisiin!

Ihan samat fiilikset ku teillä, haluan jo kroppani takasi!

Täälä kans olo on ihan syvältä, poika potkii kylkiluita ja takapuoliki on hellänä ku on painetta. Taitaa jäpikkä oikeen venytellä että yltää kylkiluihin. Ja maha tyhjentyny jo kolmatta päivää..

Onko muilla tunnetta kun kumartuu että ihan kuin jokin jäis mahan ja lantioluun väliin? Säikähdin jo että katkasenko minä penskan käden kun kumartelen?! :'D

Ei oo tuollasta mutta kalvot napsuu välistä ja tuntuu ku poitsu rapsuttais kynnellä kalvoja :D

Joo vaikka täällä on ollu hyvin helppo raskaus nii just eilen just sanoin puolisolle että tää vois kyllä jo alkaa syntyy että alkaa tää vatsan kanssa oleminen olee aika kökkö kun ei oikeen jaksa enään mitään..

Rv 36+1

Eipä viimeiset viikot näytä olevan sen helpompia, vaikka ei ekaa kertaa olisikaan asialla. Tavallaan lohduttavaa tietää, että muutkin voi olla yhtä ulalla.

Mie heräilin viime yönä karmeisiin mahakipuihin. Ihan kuin vatsatauti olisi jyllännyt. Maha oli kuitenkin suhteellisen tyhjä jo valmiiksi, joten ilmavaivoiksi ne jäi. Nyt on niin vetämätön olo, ettei mitään tolkkua.

Tj 14 sektioon, 37+3

Miulla samat tj: t sektioon ja ilmeisesti sama sairaalakin ;) Ite toivon et tää ei lähtis syntymään ennen tota suunniteltua päivää vaikka olo rupeekin olemaan jo aikamoinen.. Tsemppiä sinne oloihin :)

Miulla samat tj: t sektioon ja ilmeisesti sama sairaalakin ;) Ite toivon et tää ei lähtis syntymään ennen tota suunniteltua päivää vaikka olo rupeekin olemaan jo aikamoinen.. Tsemppiä sinne oloihin :)

Oho! Sittenhän saatetaan törmätä osastolla. :)

Mie kävin shoppailemassa lisäalesta imetykseen sopivia vaatteita ja samalla kävelin reippaasti. Kotiin tulin pitsan kanssa ja olin onnellinen... ja sit tulin vielä onnellisemmaksi kun huomasin että limatulppaa on lähtenyt irtoamaan! Jei! Ehkä tässä päästään jo aiemmin pussaamaan oman lapsen otsaa. <3

Väsyttää.... Viime yö meni aika harakoille kyllä.
Ja alapää kipuilee eilisen lenkin takia. Pitkä päivä tulossa!

Soitin neuvontaan tuossa kun eilisestä saakka valuttanut verta ja ollut menkkamaista jomotusta. Ja limansekaista jne. Noh siellä sanottiin että voi olla kyse limatulpan irtoamisesta. Inhottavan kipeät paikat ja jomottavat on, eli jos ei synnytys tästä ala nii toivois että jomottelut loppuisi.

Soitin neuvontaan tuossa kun eilisestä saakka valuttanut verta ja ollut menkkamaista jomotusta. Ja limansekaista jne. Noh siellä sanottiin että voi olla kyse limatulpan irtoamisesta. Inhottavan kipeät paikat ja jomottavat on, eli jos ei synnytys tästä ala nii toivois että jomottelut loppuisi.

Luulisi tuossa olevan kyse kehon valmistautumisesta synnytykseen. Eihän tuo nyt tässä vaiheessa muuta enää voi olla. Toivottavasti itse synnytys menee siulla sit nopeasti, kun nyt noin koetellaan.

Mulle tuli nyt rv 37 uusi raskausoire: sormien nivelet oli yöllä tosi kipeet. Ei saanu kättä nyrkkiin. Luin jostain et turvotus aiheuttaa. Join yöllä ison lasin vettä ja aamulla oli lievittyny.

Tosi kovat kivut ollu koko päivän, tuntuu että häpyluu menee palasiks. Ei pysty paljo istuu ja kävelykin sattuu ihan vietävästi. Makoilen sohvalla selälläni toinen jalka selkänojalla, ettei purista. Vauvalla äsken hikka nii tuntu vielä pahemmalle. Nyt panadolia otettu, jospa se tästä.

Kotikissa,mulla samaa joulusta asti. Viime yönä varsinkin tuntui, että oli tosi kipeänä kun käden varassa yritin itseäni kammeta ylös sängystä. Myös käden puutumista ajoittain. Vastakkainen käsi puutuu ja viime yönä oli mennyt jo ihan tunnottomaksi kun heräsin..Kaippa nämä(kin) loppuu synnytykseen...

Jep sama juttu täälläki. Nyt pyrin välttämään suolaisia ruokia ja koitan juoda enemmän vettä , tuntuu et se himpun verran helpottaa.

Kaks päivää ollu peräsuoli kipiänä ku vauva painaa sinne :( tosi inhottavaa ja ärsyttävää ku järkyttävä paine koko ajan alapääs.

Takaisin