Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää unettomuus on kyllä ärsyttävää!!!

Mulla on hiukset pysynyt tosi hyvinä koko raskausajan ja kuullut kans kauhutarinoita, et sit ne kaikki putoaa synnytyksen jälkeen. Myös kynnet on kasvanut supervauhtia!

Mulla kans hiukset ja kynnet on tosi hyväs kunnos! Oli myös imetysajan.

Itselläkin tällä hetkellä hiukset tosi hyvässä kunnossa. Kahteen kertaan viikko on pesukerrat vähentynyt kun pysyy niin hyvin puhtaina viruttelulla päivittäin. Kynnetkin ois hyvässä kunnossa jos en keskittyessäni niitä purisi xD kasvavat tosi nopsaa.

Herttinen, eilen tuntui jo pelottavalta kun alkoi klo.21 sellainen supistusten sarja ,joka kesti jonnekin puoleen yöhön asti ennen kuin rauhoittui. Juili niin selkään ja lonkkiin supistukset MUTTA ne eivät tulleet säännöllisin ajoin tiheästi. Ensimmäistä kertaa pitkä aika kipeitä supistuksia. Se tuntui että nyt tehdään alakerrassa oikeasti työtä ja valmistellaan paikkoja tulevaan. Toki supistelua esiintyi pitkin yötä aina kun joutui vessassa käymään, mutta makuultaan helpotti.

Täällä myös alkanut noi yölliset supistussarjat, luo toivoa tulevasta:p! Useamman tunnin sarja tuli viimeyönäkin, kaiketi raskaan fyysisen päivän päätteeksi. Mutta ei ota vielä varsinaisesti kipeää, kunhan pitää hereillä ja tyhjentää suolta.. ehkäpä ensi yönä on taas rauhallisempaa sillä saralla.

Onko muilla ollut vastaavaa;
Mulla on istukka etuseinässä,välillä kun supistaa ja vauveli potkii niin sattuu istukan kohdalle aivan vietävästi,polttaa ja repii niin ettei tiiä miten olis :mask:

Oisko kellään heittää mitään hyvää neuvoa ku tuntuu siltä et oisin jyrän alle jääny öisten lonkkakipujen takia? Nukkumisesta ei tuu yhtää mitään ku joutuu kokoajan kääntämään kylkee ku rupee niin kovin sattumaan :/ viimeyönä laitoin tyynyn lonkan alle ja muutenkin pidän joka yö jalkojen välissä tyynyä mut ei oo apua ollu.

Mekaanikko mulla on istukka etuseinäs ja sattuu tosi lujaa jos poika siihen potkasee.

Sallamaari, oletko kokeillut lämpötyynyä tai vastaavia? mietin että huonon venyvyyden takia kai lonkat ottaa kipua niin herkästi, että pitäiskö niitä koittaa verrytellä päivän mittaan hmm.. olen koittanut itsekin tehdä "ankkakävely" tyylistä heilahtelua kyykyssä jotta nivuset, haarat ja lonkat sais liikettä. Ja kuulemma auttaa vauvan asemoitumisen kanssa.

Lonkkasärkyyn parhain asento ollu kun pönkänny ensin itseni puoli-istuvaan asentoon ja laittanu jalatkin koholleen. Oon semmosessa u/v mallisessa asennossa. Kyljellään ei auta oikein mikään.

Ei oo lämpötyyny käyny mielessäkään :o vois kokeilla kyllä, ja venyttelyä oon miettiny, mutta en oo keksiny, että miten ku ei oikee taho enää taipua mihinkää suuntaan :D

Mekaanikko niinku mulla, yhteensä 8h supisteli, niistä 4h 3-5min välein ja niin kipeitä ettei se oxynormikaa auttanu, sitte loppu ku seinään eikä tehny mitää supistukset :(

Kinesioteippi vois myös auttaa...siis alaselkään/lonkkiin.

Rullatulla pyyhkeellä saa myös asentoja...nosta tyynyjen päätä ylös.

Mekaanikko niinku mulla, yhteensä 8h supisteli, niistä 4h 3-5min välein ja niin kipeitä ettei se oxynormikaa auttanu, sitte loppu ku seinään eikä tehny mitää supistukset :(

Ootko Niemja saanu raskauskipuihin tuota Oxynormia? Sehän on aika tujua lääkettä...

Huima lukea teiän kivuista ja supistuksista ja muista :0 Tsemppiä! Mulla kun ei o mitään normista poikkeavia kolotuksia ollut eikä myöskään yhtään kipeetä supistusta. Välillä pistelee ja sattuu tuolta alakerrasta kun pieni möyrii ja venyttelee :) Voi voi mitä sitä vielä onkaan edessä... Kai se siis on okei ettei o mitään tollasia oloja ollut??
37+3

Varmasti on kaikki ok!
Ei mulla pari aiempaa raskautta ollut tällaisia.Olo oli mahtava kummassakin loppuun asti ja sit ku ilmeni oireet ni se oli sit sairaalareissu,eikä tällasia harjottelu-/vale käynnistelyjä.
Toivon et menis vedet ni ois selkeetä..

Nyytikki synnärillä oon saanu. Vai oxanest, se tais vähä miedompi olla, sama vaikuttava aine kuitenki.

Mekaanikko mä toivon kans sitä vesien menoa että olis selkeä!

Täälä koko yö menny ihan kauheis menkkakivuis taas, pari supistusta. Tämä on niin syvältä :( joskos se akupunktio tois helpotusta..

Mulla ei kanssa ekassa raskaudessa ollu oikein mitään kipuja lukuunottamatta kylkiluiden rustoliitosten tulehtumista. Liitoskivuista ja sukkapuikoista ym ei ollut tietoakaan. Nyt sitten senkin eestä :grin ja tälläkin kertaa yli puolenvälin pääsin ennen kun tuli mitään kipuja ja oireita:) kivuttomia supistuksia on molemmissa ollut paljon.

Takaisin