Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Järrkyttävää miten jännät paikat täällä! Onko marjahei jo lähteny synnärille?? Tsemppiä!
Voi ei Niemja tuota tilannetta, todella outoa ettei supistukset tee mitään edistystä!
Mä oon täällä päivän touhunnu, siivousta, kauppaa, ruuan laittoa ja lättyjen paistoa. Supistuksia tulee mut ei oo kivuliaita. Yöllä tuli pari semmosta jotka tuntui.
Keskiviikkona viimein pääsen kokoarvioon ja katotaan kohdunsuun tilanne. Huomenna poksuu rv 37. Kunpa tässä viikon sisällä rupeis tapahtuun!
Suzy mulla tuli avautumisvaihees verta, voipi olla sama sielä![]()
Jännät paikat teillä sielä!
Mä oon jo menettäny toivoni luonnollisen käynnistymisen suhteen, tosi perseestä ollu tämä päivä. En ymmärrä miks ne kipeätkää supistukset ei yhtää mitää voi tehdä. Pelkään että pian joutuu sektioon sen takia että paikat ei vaan aukea. :/ esikoisellaki tippa ainoastaan avas paikat ja silläki hitaasti ja koko ajan oli sektiovalmius.
heräilin jo viiden aikaan, nyt klo 8.20 ja menkkajomo-supistuksia, kuvottavaa oloa ja vasemmalla puolella selässä iskias. Päätä juilii ja nenä tukossa.. Mitähän vielä?! No kökkö olo joka tapauksessa. Saisipa vielä unen päästä kiinni.