Oireet

En mäkään oo jaksanu turhaan mitään kuulostella, ne oliskin ihan mielikuvitusta :D Me ollaan reissussa, onhan täällä sairaala jos jotaki tulee. Kotona menee aika vähän hitaammin, esikoinenkin viihtyy mummolassa :)
 
Ei kauhee! Mulla ei oo mitään väliä, että tähän läskimahaan muutama raskausarpi tulee lisää. Mut hyvänen aika tänään kun sitten sheivattiin niin ihan järkytyttiin että mun alapäähän tullut oikeen leveä repeämä... onko se tosiaan edes mahdollista.
 
Kyllä se tosiaan on :D Mulla repes ensimmäisessä raskaudessa 16 vuotta sitten, siitä keskeltä mistä karvoitus alkaa. Siinä se "vuono" vieläkin on.
 
Enpä oo kuullukkaan et voi silleen revetä jo raskauden aikana :eek: kaikkee mukavaa tää raskaus tuo tullessaan..
Täällä nämä sormet vaan pahenee loppua kohden, nyt molemmat nimettömät on koko aika sellaset puolipuutuneet.. eilen ja tänään ei oo pystynyt istumaankaa pitkiä aikoja ku tuntuu et sormet pakkautuu vielä enemmän tönköiks mitä nyt! Muualla ei kyl oo turvotusta, paitsi mitä naamassa ehkä vähän.
Mut hyvin tän kestää, ku tietää että kohta pitäis alkaa helpottaa! :) nyt rv 39+3
 
Takaisin
Top