Oireet

Tsemppiä Piipu, ehkä sieltä vielä plussa tulee! Mä tein ekan testin kp30 ja ensin katsoin pettyneenä että ei tässä mitään näy ja olin jo heittämässä testiä roskiin, kunnes katsoin vielä tarkemmin ja siinä näkyi toinenkin viiva, mikä oli niin haalea, että sen pystyi juuri ja juuri näkemään. Se antoi kuitenkin toivoa ja kahden päivän päästä tuli jo selkeämpi viiva :)
 
Toivotaan piipu että nega vielä plussaksi muuttuu!

Voi taivas ku täälä on alkanu sattua imetys nänneihin! Inhottavaa.
 
Mulla on hajuaisti, kuin vihikoiralla ja nukkua voisi ihan loputtoman paljon :grin Vatsa myös reistaillu ja ilmavaivoja, mutta eipä muuta. Välillä nippailee ja vilhoo. Enemmän taitaa olla oireita korvien välissä, kuin oikeasti :wacky:
 
Jännä huomata miten monilla on jo tosi voimakkaita oireita, tsemppiä ja jaksamista teille! Mulla tuli tänään omien laskujen mukaan viisi viikkoa täyteen ja oireita on aika vähän vielä - onneksi niin, mutta toisaalta ois tosiaan jotenki varmempi olo jos olis enemmän tuntemuksia :) Tavallisesta poikkeavaa väsymystä on ollut vaihtelevasti, luulen että hajuaisti on mullakin herkistynyt, ja vatsaa hiukan turvottaa. Saa nähdä josko se huonovointisuus kohta hiipii kuvioihin... Siihen liittyen vähän hirvittää kun olisi pitkä työmatka tiedossa parin viikon päästä :S Lentäminen raskauspahoinvoinnin kourissa - siitä on hauskuus kaukana. Toivottavasti huono olo ei ehdi vielä yltyä siihen mennessä :)
 
Mulla on tänään sormenpäät olleet melko tunnottomat, voiko tää olla raskausoire? :D Lähipäivinä on ollut huimausta kans, se kai on tullut uusimpana oireena nytten. Pahoinvointia on välillä vähän ja jotkut hajut etoo, onneks mielialat on pysyneet tän viikon aikalailla lapasessa :p 5+6
 
Tissit tulee joka päivä vaan kipeemmiksi, järkyttävä päänsärky ja iltaisin vähän etovaa oloa.
 
Mun ensioireena oli ihan jäätävät ilmavaivat. Ihan jo omiakin silmiä meinas kirvellä. Onneksi ne nyt vähentyneet, koska muulle perheelle automatkat olivat kärsimystä :depressed:

Nälkä tulee just parin tunnin välein isosti päälle.
Vatsassa vihlontaa ja painon tunnetta.

Nyt uusimpana on tämä valvominen, herään öisin ennen neljää, eikä millään saa nukutuksi.

Itse toivoisin ihan reiluja oireita, ei tarvisi koko ajan miettiä, että onkohan siellä vielä joku tallella. Meinasin mennä ja varhaisultraan, josko tänään soittelisi aikaa. Huomenna vasta 5vkoa.
 
Mulla on hyvin samanlaisia oireita kun helemillä :) ei mitään isompaa kuitenkaan. Mulla ei oo ollu kyllä rinnat yhtään kipeet, aristaa kyllä vähän ja turvottaa. Oonkin pohtinu kun mulla on nyt oikeasti sopivankokoisia rintsikoita, että mikä lie merkitys...esikoisen alkuraskaudessa mulla oli rinnat ihan jäätävän kipeet, sillon mulla oli kyllä tosi huonosti istuvia liivejä. Onko kukaan muu havainnut vastaavaa?
 
Mulla ku imetän vielä nii en oo huomannu ku kipua imettäes. Muuten välillä vähä vihloo vaan mutta ei oo turvoksis eikä mitää..
 
Kaamea olo! Väsymys on loputonta, etovaa oloa ja huimausta. Eilen ensimmäiset oksut. En jaksaisi yhtään. Lisäksi päänsärkyä, joka johtuu niskajumista. Kokonaistilannetta ei auta se, että kaikki vaatteetkin kiristää, kun turvottaa niin.
Olipa avautuminen :oops:
 
Niemja mulla viikot 5+4 ja pakko oli tehä digitesti ku en millää usko olevani raskaana niin näytti 3+..se on kai se maksimi minkä näyttää?
Mulla ei oo onneks alkanu huonovointisuus ainakaan vielä. Alavatsaa kyllä vihloo välil nii et pelottaa jos meneekin kesken mut mitää vuotoja ei oo ollu. Kahdessa Aiemmassa raskaudessa vuotoa ollu 7+ ja toises suunnillee samoihin aikoihin mutta eivät olleet mitenkää vakavia vaan vauvat pysyivät mukana ja kaikki oli kunnossa. Ottivat heti kyllä neuvolaan tarkistukseen.
 
Joo se on maksimi mitä se näyttää, mä tein 5+2 ja näytti vielä 2-3 :/
Mulla kkm ei ollu vuotoja mutta esikoisesta oli tuhrua rv7. Nyt ei oo vuotoja mutta on kans kovat mahakivut välillä, keskiviikkona ultra ja totuuden hetki onko sielä elämää.. Sillon olis 6+1.
 
Mulla oli eilen illalla niin hurjaa huimausta, että ukko joutu taluttamaan mua ympäriinsä... Pelkkä pään liikuttaminen sai aikaan semmosen humauksen :confused: Onkohan ihan normaalia?
 
Tänään ensimmäinen päivä, kun on tuntunut ja kunnolla. Aamusta asti olo on heikko ja ällöttynyt. Ruokaa ei tee mieli, jonka takia myös lisää heikottaa. Energiat ihan nollissa. Oksuki ois varmaa tullu, mut oon panttaillu sitä viimeseen asti. Rintoja vähän aristanu jo pari päivää. Vatsaki menny iha löysälle. Huh ei tee yhtään mieli lähteä, mut olis yhdet juhlat kohta alkamassa, onneks ei omien kavereiden. Mietin vielä sängyn pohjalla ...
 
Mulla oli eilen illalla niin hurjaa huimausta, että ukko joutu taluttamaan mua ympäriinsä... Pelkkä pään liikuttaminen sai aikaan semmosen humauksen :confused: Onkohan ihan normaalia?

Nannaaa, mua on kanssa huimannu. Mulla on ainakin normaalistikin anemiaa ja alhainen verenpaine niin siitä johtunee...voisko sulla olla sellasta?
 
Mulla kans ny lisääntyny huimaus mutta sitä ollu ennen raskauttaki.
 
Huimaus on lisääntyny. Välillä huimaa muutenkin kun on matalat verenpaineet (parhaillaan ollu joskus 42/78 :grin) mut viime aikoina ei oo ihan näin paljon kun nyt huimannu ennen raskautta :)
 
Overa86, on mullakin vissiin joskus ollut alhasta verenpainetta... Säikäytti vaan toikin kyllä niin pirusti ku ei oo ennen ikinä ees pyörryttänyt :D
 
Takaisin
Top