Oireet

Heräsin puoli tuntia sitten kovaan alavatsakipuun joka yltyi toispuoleisensi ja pian enää oikeaa puolta vihloi ja jomotti ja lujaa. Näin kovaa ja pitkää kipukohtausta ei ole vielä ollut, kesti n.20min. Nyt alkoi pelottaa kohdun ulkoisen mahdollisuus :sad001
 
Hui Summer, käy varuuksi näytillä!

Täälä taas suht oireetonta alamahajomoja lukuunottamatta että alkaa pelottaa ettei keskiviikon ultras näy mitää.. :sad001
 
Summer, menikö kipu ohi?

Täällä googlaan voiko "oireeton" raskaus olla normaalia...Pari pv ajoittaista etovaa oloa ja rinnat edelleen kipeänä, mutta mahassa ei tunnu miltään. Tuntuu, et kai siellä jotain pitäs tuntua, jos siellä elämää on ja alkio kehittyy normaalisti:confused:? Kaikki nippailut ja jomotukset loppunut ja nyt huolettaa. Tänään rv 6+0 (pisin minne päässyt nyt) ja ultra varattu to 6+4.
 
MrsBee on oireettomat raskaudet aika yleisiä. Tää on kyllä suolesta ku ei juuri oireita oo nii koko ajan saa olla pelko persiis että onko kaikki hyvin.. Mulla taas kipuja on paljo nii seki huolettaa onko normaalia koska sillon kkm kärsin aika ajoin tosi kovista kivuista ja kaikki sano että normaalia on, ittellä oli koko ajan fiilis että ei oo ja sitte se oliki kehitys loppunu pahimpien kipujen aikaan.. Tais kroppa yrittää siitä eroon mutta ei vaan päässy.
 
MrsBee, kyllä se voi olla ihan normaalia ettei oo mitään tuntemuksia :) jospa ultrassa saisit hyvät uutiset :)

Sumner, hui kun pelottava vatsakipu. Mutta itsellä ainakin myös suolisto saattaa raskaana ollessa kipuilla jos siellä kulkee vaikka ilmaa. Mutta toivotaan että kaikki on hyvin. :)
 
Kiitos vastauksista Hemppa ja Niemja. Ja näinhän se on, oireettomuus tai oireisuus voi olla normaalia, hyvä tai huono asia/"enne"...Ei auta kuin odotella ja toivoa hyviä uutisia ultrasta.
 
Oireena hirveä maku suussa :wtf:hampaanpesusta vähän aikaa niin taas on hirveä maku...
 
Mun maha on aivan sekasin, ollut jo alusta asti, mut nyt juostaan veskiin aina ruoan päätteeksi. Pahaa oloa ei kuitenkaan kuulu, joten ehkä tää on sitten sen korvike! Kunhan vaan kaikki tarvittava ehtisi imeytyä...
 
Ja siis varmaan tuohon ylempään liittyen on mun masu nyt hävinnyt. Aiemmin melko villisti, varsinkin ip ja iltaisin, palloksi turvonnut masu oli eilen illalla ja tänään aamulla ihan litteä :,( vaikka se pyöreys olikin vaan hormonaalista turvotusta, niin haluan sen takaisin!
 
Kiitos vastauksista Hemppa, MrsBee ja niemja :) kipu ei ole palannut sen aamuöisen kohtauksen jälkeen joten oon ollut aika rauhallisin mielin, jos tänään uusiutuis niin varmaan sit jonnekin soittelisin. Vähän säikäytti miksi se oli lopuksi niin toispuoleista. Tänään ei oo oikeestaan muuten ollut yhtään mitään tuntemuksia :)
 
Mulla vaihtelevasti alavatsakipua...en nyt jaksa huolestua (tässä vaiheessa ei mahdollista keskenmenoa oikeen voi estää), mut ärsyttävää tää on kun juiliminen rajoittaa hieman kaikkee tekemistä. Tänään kyllä lapioin oikein kunnolla pihamaalla, kun istutin pari pensasta. En sit osaa sanoa paheniko juiliminen siitä...ehkä hiukan. Makuulla on hiukan helpompi olla...ja aamuisin levon jälkeen ei juuri tunnu mitään kipua.
Tissit on kans kipeet, jotkut liivit viel painaa ja aiheuttaa pahemman kivistyksen...
 
Mulle tuli taas kauhea menkkakipukohtaus yöllä ja taas eteni niin että siirtyi selkeästi oikeanpuoleiseksi kivuksi. Miksiköhän vain yöllä.. Jos päivällä vihloo niin ihan tasaisesti keskeltä
 
Summer2, voisko johtua asennosta jossa nukut? Jos jotenkin puristuksissa/mutkalla jotain siellä muutoksia kokevassa masussa.

Mulla tuli kans parina yönä toispuoleisia kipuja öisin, mut yhdistin kyllä johonkin tiettyyn syömääni/juomaani asiaan, esim alkoholiton olut (useampi annos) aiheutti tosi kovat kivut.
 
Mulla oli ennen raskautta usein toispuoleista kipua ja selvästi suolistoperäistä oli. Toivottavasti sullaki Summer :)
 
Täällä yrjötty ekan kerran. Kylläkin vaan vettä, jota olin juonut ehkä vähän liikaa aamulla, mutta tuli ylös vessareissulla..Vähän tulee kyllä työntekoa häiritsemään, jos näin jatkuu, mutta toisaalta olen vähän kummalla tavalla tyytyväinen, että näitä oireita nyt näyttää kuitenkin jotain olevan, kun muuten olo niin "normaali".

Rv 6+1
 
Täällä kans oksu niin lähellä että... Ja inhoan oksentamista yli kaiken!
 
Mulla myös tänään ekaa kertaa tässä raskaudessa pahoinvointi yltyi oksuiluun. Tuli reteesti ylös kaikki vähäiset aamulla alas saamani ruuat ja juomat. :/ Nyt viikkoja 6+5. Viime raskaudessa saikkuilin ja oksensin pari kuukautta makuuasennossa muistaakseni vk 6- 13 tai 14. Ei kiva. :sad001
 
Hulina ei kiva. Täälä vaan etovaa oloa ja nyt tosi kova turvotus, näytän jo että olisin rv12 vähintään. :D
 
Täällä oireina tosi kipeet rinnat ja jatkuva etova olo. :sad001 vielä ei oksua.
 
Tyhmä kysymys, erottaako raskauspahoinvoinnin ns. satunnaisesta normaalista yökötyksestä? Itellä ollut nyt muutamana iltana ihan vähän jotain pientä kuvotusta ja etovaa oloa, mutta toisaalta mulla on sitä joskus normaalissakin tilassa, eli ei raskaana :D
 
Takaisin
Top