Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse en kans kyllä pysty nukkumaan mahallaan. Viime yö meni pyörimiseen, kun milloin pisti rintaa ja maha on turvoksissa, niin on inhottava jos siihen painaa joku. Mut ihana kun on oireita :happy:

Mulla ei vaikuta nukkumiseen vielä mitenkää, mutta nyt on alkanu painoa jo tulla tai ainaki turvotusta, kaveri huomas :D

Summer mulla joskus ollu tuollasta mutta ei nyt, orgasmien pitäis auttaa ainaki raskautta pysymään :)

Mulla on tänään ollut oireeton päivä! Oon kyllä huolissani :meh:
Outoa kyllä kun yhtäkkiä esim. Pahoinvointi loppu.

Hemppa, täällä sama homma. Ei ihan mitään oireita tänään! Mut mä en osaa olla huolissaan, ennemminkin nautin täysin rinnoin siitä että olo on hyvä :)

Mulla on sitte teidänki pahoinvoinnit tänään :D aamulenkillä meinasin oksentaa puskaan ja nyt ollu nii kauhia olo viimesen tunnin että harkittin jo sormien työntämistä kurkkuun, vihaan vaan oksentamista yli kaiken :D

Joo, täällä kans ihan tuskasen paha olo ja koko päivä menny sängynpohjalla... Sit ku joutuu vielä nukkumaan 2-3 tyynyllä ettei yöllä yskittäis niin kovasti ni on joka paikka ihan jumissa... Yritä tässä nyt sit löytää edes se mukava asento itelles :grin

Minulla taas ei toi paha olo ole ainakaan vielä kunnolla iskenyt. Jos vatsa on tyhjä tulee vähän etova olo ja joistain hajuista :yuck: Alavatsalla menkkamaisia kipuja, välillä niin kovin että ajattelin tulevan kesken, mutta vuotoa ei ole näkynyt. Aivastaessa viiltää alavatsalla, varsinkin öisin. Nukkua saatan 2,5h päikkäreitä ja 9-10h yöunet päälle. Vielä tämä viikko lomalla. Miten sitä jaksaa töissä :facepalm:

Mulla on kans vähän närästystä ja alavatsalla aaltomaista menkkakipua. Saas nähdä, pysytäänkö täällä kyydissä...

Täällä ei edelleenkään oo oireet juuri muuttunut, väsyttää ja vähän ällöttävä olo mut ei lähelläkään pahoinvointia/oksentelua. Rinnat vähän arat, ei paha. Välillä alamahaa nippailee, ja ilmavaivoja on edelleen jonkun verran :eek: Nälkä tulee n.3h välein ja sit on tosiaan KAUHEE nälkä :grin ja jos syöminen venähtää niin sit meinaa tulla huono olo...:confused:

Ei oo täällä pahoinvointia ei :) oisin kuvitellu et mulle se iskee ensimmäisenä, mulla on nimittäin ihan normaalistikin usein aamuisin paha olo jos maha on tyhjä aina lounaaseen asti, joskus ihan oksettaa :grin Mua ihan jännittää millon oireita tulee lisää!

Tääl on nyt hämmentävän oireetonta :confused: ollu kyl niin kiireki muutaman päivän, et ei oo ehtiny paljo väsymystä miettiä.. tai no tuo akne ei oo hävinny mihkään :facepalm:

Muutama viikko pitäisviel malttaa varhaisultraan :woot:

Mä menin tyhmänä jo nyt tekeen toisen digin ku lähen reissuun nii näytti edelleen 2-3. Keskiviikkoon pitäis malttaa oottaa että saa tietää onko sielä ketää..
Viimeyönä olin tosi väsyny mutta uni ei vaan tullu. Pyöriin monta tuntia sängys. Voiku oksentais edes nii vois ajatella että kaikki on hyvin...

Mulla on kans tosi vaikee hyväksyä tää lievä oireisuus. Esikoisen raskaus oli niin voimakasoireinen, etten osaa suhtautua tähän. Km johtaneessa raskaudessa ei ollu kans pahemmin oireita ja vähätkin oireet katos yhtäkkiä. Varasin ar-ultran, siellä sitten 2 vkon päästä näkee kehittyykö siellä mitään. Vähän on rinnat arat ja vatsaa turvottaa....

Mua ällöttää nyt kokoajan enempi tai vähempi. On täysi olo mutta silti nälkä. Mitään ei tee mieli syödä ja nyt pelkkä vesikin inhottaa. Ajatus raskausvitamiineista saati sitten niiden ottaminen kuvottaa, voi olla että yhdistän ne siihen kun ekassa raskaudessa Minisunin raskausvitamiinit aiheutti mulle pahoinvointia. Toivottavasti menee ohi, juhannuksena olisi kiva syödä ihan ruokahalun kanssa :grin

Niemja: Mä en uskaltanut tehdä nyt ollenkaan digitestiä, just tuon pelon ja epävarmuuden vuoksi. Muista, että se on vaan kone, joka arvioi tiettyjen rajojen mukaan, ei mikään absoluuttinen totuus! Ja eikös sun viikot ollu vielä kuitenkin pienet tässä vaiheessa?

Meil on sit samat viikot niemja. Mut älä huoli, oireetonta täälläkin. Vitsit miten ärsyttävää.. olis ees jotain! se hcg arvo nousee kaikil yksilöllisesti, mul aiemmin noussu vähän hitaanpuoleisesti.. muutama pvä enää ar- ultraan molemmilla, mulla myös ens ke. Varasin aavasta ajan..

Takaisin