Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kuvotus on pahimmillaan nälkäisenä ja juuri syöneenä. Muuna aikana vähän helpottaa mutta esimerkiksi nopeat liikkeet saattavat heti saada kuvotuksen pahenemaan. Mulla tää on vähän sellaista krapulamaista kuvotusta, epämääräistä etovaa oloa jonka kanssa tekisi mieli vaan jäädä sänkyyn tai sohvalle makailemaan.

Kestokrapulaksi minäki sitä kuvotusoloa kuvasin viime raskaudessa :shifty: yhhyh.. sormet ristissä et tämäkierros menis vähä vähemmillä oloilla:oops:

Mulla eilinen oli tosi kova etomispäivä ja tänään taas oireetonta ellei tätä jäätävää pötsiä lasketa. Esikoisella oli tällänen maha rv15 :D turvotustahan tämä on mutta ihan jäätävä jo. Jos sielä elämää on nii ajois alkaa näkyä!
920b3026b1692bd7bee0fe3a0d208672

Kestokrapulaksi minäkin nimeäisin. Ja tuntuu ettei kävellessä jaksa edes selkä suorana olla vaan semmosessa kyyryssä kun olo on niin huono.

Niemja, kiva turvotusmassu! Itsellä ei puhettakaan et vois pitää tiukkoja paitoja. Heti jäisin kiikki. Neljäs raskaus niin masu pömpöttää jo nyt, turvotusta kylläkin. Normaalisti litteä vatsa. :)

Iltasin on juu samansorttinen täälläkin. Näyttää hassulta ku seisoo peilin vieressä ja "laihistaa" mahan sisää ni muuten on kylkiluitten alla kuoppaa mut alavatsa pöhöttää jäljellä :D Hahah

Joo mulla kans ihan lauta maha normaalisti ja tuo oli aamulla ennenku olin edes syöny tuo turvotus :D

Mulla 7+0 tänään ja nyt alkoi sit kuvotus. Ai että oli kiva työpäivä siinä olossa. Aamusta asti kuvotti ja lounaan jälkeen iski aivan armoton väsymys.

Mulla turvottaa mahaa aina iltapäivästä saakka. Nyt jo raskaushousut käytössä kun farkut vaan kiristää niin paljon. Tarkkasilmäinen huomaisi varmasti tämän pöhön mun vyötäröllä mut hupparilla sen pystyy kutakuinkin peittämään.

Mulla on pahempi turvotus usein ollut ihan ennen raskauttakin :D Mikä on ärsyttänyt, kun näyttänyt siltä että oisin raskaana ja mitään tiukkoja paitoja ei kyllä voinut pitää. Mielenkiinnolla odotankin, pompsahtaako maha entistä turpeammaksi vai kestääkö aikansa, ennenkuin menee tästä "normista" ohi. Tänään vain lievä kuvotus muuten eiliseen verrattuna. En uskalla syödä tai juoda paljoa kerralla, ettei tulis paha olo.

6+2

Täällä kanssa jäätävä turvotus...pari kertaa oon aatellu että vois olla jo puolessa välissä raskautta tän mahan perusteella :eek::hilarious: oon normaalisti suht hoikka, mutta ei ihan litteä maha todellakaan. Ja ei tosiaan pysty kunnolla vetään mahaa sisään jos yrittää :confused: saa nähä kuin pian tästä jää kiinni...

Ja taas oon täällä hereillä puoli neljältä aamulla, eikä tuu uni. Mielelläni aloittaisin yöheräilyn vasta vauvan syntymän jälkeen :O

Mä taas joudun valvoo kunnon juhannusflunssassa yövuorossa. Ei tämäkään kivaa oo :D Toivottavasti tulee uni ku pääsee kotiin..huono nukkua ku on niin valosaa vaikka kuinka laittais verhoja kiinni.

Järkyttävä väsymys ja kuvotus. Onneksi (vielä) ei muita oireita. Kauhulla jo odotan sitä järkyttävää närästystä.

Jahas, "ystävämme" kestokrapula on rantautunut tänneki.. viikkoa aiemmin ku esikosta, ei ollu oksennuskaan kauppareissulla kaukana:bag: selkeästi huonosti nukuttu yö ja venähtäny ruokailuväli provosoi oireita :banghead:

Mulla ei onneksi oo mitään etovuuksia (ei ollu ekassa raskaudessakaan), mutta ihan jäätävä nälkä tulee n.2-3h välein, ja se on kerrasta semmonen napa-raapii-selkärankaa ja polvia heikottaa täysnälkä. Pitää ny yrittää syödä sitten monipuolisesti, etten paisu ylimääräsestikin kuin vain kyytläisen takia...

Voiskin taas syödä vähän jotain...

Tänään harvinaisen oireeton päivä, ei edes painontunnetta vatsassa. Pissattaa sentäs..
Ääääh. Menis nyt nää piinaviikot nopeasti.

Takaisin