Oireet

Mulla päivä päivältä enemmän kuvotusta ja pahoinvointia, mutta en oo oksentanu vielä. Pelottaa että miten selviän töissä jos tää vaan pahenee ja alkaa oksentelemaan.. Väsymys myös pahenee kokoajan. Oireista päätellen kaiken pitäisi olla hyvin mutta silti toivon että ei menis pahemmaks. Jos sais olla vaan kotona ni ei haittais niin paljon huono olo mutta töihin on mentävä :/
 
Tuntuuko teillä vatsassa/kohdussa mitään ja tuntuuko joka päivä? Huolestuttaa kun pari päivää ollut niin oireeton, ei tunnu nipistelyä, kivistelyä, paineen tunnetta eikä niin turvotakaan...

MrsBee rv 5+4
 
Tuntuuko teillä vatsassa/kohdussa mitään ja tuntuuko joka päivä? Huolestuttaa kun pari päivää ollut niin oireeton, ei tunnu nipistelyä, kivistelyä, paineen tunnetta eikä niin turvotakaan...

MrsBee rv 5+4

Mulla vaihtelee päivittäin. Toisena päivänä ei ihan mitään oireita ja toisena päivänä maha kipee, turvottaa, väsyttää ja huono olo.

rv 5+5
 
Mua taas huolettaa kun tuntuu melkeen kokoajan ja jokapäivä pientä särkyä ja välillä nipistelyä. Ei väliä onko tuntemuksia vai ei, olisin varmaan silti ihan yhtä huolissaan kokoajan :D

Meillä muuten MrsBee samat viikot menossa!
 
^Näin kait se on ja oireettomuuskaan ei ole toki automaattisesti huono merkki ja päinvastoin. Piinaavaa tämä kyllä on!
 
Mamabel mä varasin puistoklinikalta. Välistä on tosi paljo oireita ja tänään ollu aika oireetonta..
 
Voiko sitä sanoa oireeksi jos mikään ei pysy käsissä? Tänään oon ihan jatkuvasti tiputellut käsistä tavaraa! Onneksi mitään muuta särkyvää ei ole tippunut kuin peili. Eikös ollutkin niin että sirpaleet tuottaa onnea?:grin
 
Voiko sitä sanoa oireeksi jos mikään ei pysy käsissä? Tänään oon ihan jatkuvasti tiputellut käsistä tavaraa! Onneksi mitään muuta särkyvää ei ole tippunut kuin peili. Eikös ollutkin niin että sirpaleet tuottaa onnea?:grin

Miulla ainaki aiemmissa raskauksissa on ollu tuota että tippuu käsistä tavarat :D eikös se oo että jos peili hajoaa ni 7v epäonni?! Vai oonko kuullu täyttä sontaa :D ja lasinsirpaleet onnea?
 
Tiputin käsistäni KAIKEN edellisen raskauden aikana :D
Muuten täällä pahaa oloa iltäpäivästä iltaan, aamuisin ok. Raskasta kun ällöttää koko ajan ja väsyttää päälle ja sitten pitäisi olla töissä ihmisten keskellä.. Erilainen tunne kuin edellisessä, mutta maha pömpöttää yhtä isona jo nyt kera kokovartaloturvotuksen. Olo siis pääosin kaukana hehkumisesta :yuck:
 
Täällä vielä odotellaan, että tuleeko plussaa, kun huomenna testaan. Alavatsassa sattuu ja alaselässä sattunut tänään koko päivän, nännipihat kasvaneet ja muuttuneet tummemmiksi, sekä niillä on selkeitä montgomeryn rauhasia ilmestynyt sekä suonia tullut näkyviin. Väsyttänyt on hieman enemmän ja olo on kuitenkin ollut ihan hyvä. Tämä olisi toinen lapsi, olisipa ihanaa.
 
Esikoinen, olisko hormonitoiminnan muutos kuivattanu ihoa ja siiitä kutina?

Täällä iltasin kauhee turvotus ja unettomuus vaivaa, pienet päikkärit sain onneks tänään nukkua :)
 
Tänään sitten testiä ostamaan. :) Rinnoissa tosi selviä muutoksia, tummuneet ja montgomeryn rauhaset selkeitä, sekä verisuonia enemmän pinnalla ja hieman tuntuvat painavan. Menkkamaisia juilimisia alavatsalla, joka vähän huolestuttaa. Kumpa olisi plussa siellä testissä, niin jännittää. :)

Onko muilla näkynyt jo heti alkuraskaudessa muutoksia rinnoissa, juuri tuota tummumista ja pieniä rauhasia mietin? Ja verisuonten ilmestymistä?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla iski eilen kamala tissisärky ensi toisee ja sit molempii :S
6+4
 
Muokattu viimeksi:
Mulla hieman särkee välistä tissejä ja toisesta sattuu imetys. Väsy on muttei saa unta. Nyt on vähä enempi taas kuvotusta ku eilen ja aika turvonnu olo tääläki, paino noussu kilolla.. ja joka ilta on ihme himot niinku oviksen aikoihinki :D
 
Mulla ei mitään muuta oiretta oo ku alavatsan jomottelu ja sellanen paineen tuntu. Ajatukset tietenki laukkaa kovaa vauhtia eikä saa unta illalla vaikka väsyttäiski.
 
Negatiivinen tuli testistä, kun tein äsken.. Ehkä sitten vaan jotenkin tosi voimakas pms tms.. Noh, kuukautisten pitäis alkaa vasta ylihuomenna, teen sitten uuden testin, jos ei näy..
 
Takaisin
Top