Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laktuloosi auttaa parhaiten, kun ottaa aamulla tyhjään vatsaan, tosin ohjeen mukaan pitäisi auttaa parissa tunnissa, mulla ennemminkin parissa päivässä...
Sitten kun auttaa, helpotuksen tunnetta kestää ehkä päivä pari, ja sitten on taas tuskaisen jumi olo.
Kellä muulla alkanut alaselkä kivut, jouduin jäädä töistä pois? ..... ainoot oireet on selällää nukkuminen mmutta nyt oon vuorannu vartalotyynyllä etten varmastikkaa kellahda selällee...
Herkistymistä on ainaki huomattu olevan liikkeellä..
Mulla oli esikoispojasta aivan mieletöntä tunnemylläkkää nimenomaan tolla herkistymisen saralla. Nyt tämän tulevan tytön kohdalla ei herkkyyttä ole havaittavissa normaalia enempää, mutta ai että kun jotkut asiat pistää ärsyttämään aivan vietävästi..
en tajuu miks toi puoli puutuu, ku nukun kuitenkin suurimmaks osaks vasemmalla kyljellä, ja sen puolen raajat on ollu iha alusta asti kestokipeät... Ja jos vaihdan yöllä selinmakuulta oikealle kyljelle, niin tuntuu monesti tosi voimakas ja kivulias repäisykipu oikealla puolella lähellä nivusia alavatsassa