Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Overa olipas supistus! Toivottavasti ei jatku.

Mulla kans supistukset taas lisääntyny, katotaan mihin suuntaan menevät.. Onneks ei tee mitää paikoille.

Miulla ei oo vielä tähän mennessä ollu oikeestaa minkäänlaisia kipuja. Tosin nyt rv 20+0, joten kerkeehän niitä vielä tulla =)

Täällä ihana ummetus nyt vaivana. Ei auta kahvi, ei toistaiseksi kuitu. Laktuloosia hain, katsotaan pitääkö vahvemmat tropit ottaa käyttöön. Ei kiva, kun tuntuu ettei suoli tee liikettä ollenkaan.

^Joo oli kyllä erikoinen. En muista esikosta kyllä vastaavia..ja tosiaan selkeästi alko supistuksesta mut sit se kohtu ei vaan rentoutunutkaan vaan jäi sellaseen jumitilaan :o ja sit kun se laukes lopulta niin ei mitään kipuja enää, se loppu siihen. reidet oli vielä sen jälkeen vähän kipeet mut muuten ok :/

MrsBee, täällä kans ongelmana "kakka-joka-jääköön-tulematta" :hilarious: Laktuloosi auttaa parhaiten, kun ottaa aamulla tyhjään vatsaan, tosin ohjeen mukaan pitäisi auttaa parissa tunnissa, mulla ennemminkin parissa päivässä... :meh: Sitten kun auttaa, helpotuksen tunnetta kestää ehkä päivä pari, ja sitten on taas tuskaisen jumi olo.

^On kyllä kurjaa, jos tämä tästä vain pahenee. Tukala olo alkaa tulla helposti. Yritän nyt lisätä kuitua, syödä kiiviä ja luumua ja tuota laktuloosia sekä yrittää juoda enemmän. Toiv. mukaan alkaisi toimimaan.

Mun ongelmat on aivan päinvastaset kun teidän :O ihan hirvee himo hapankorppuihin ja suolakurkkuun, niitä kun on vedelly niin johan luistaa :D

Täällä on kans suonenvedot jaloissa alkaneet, enkä ees muistanu että niitäkinhän oli sillon edellisraskaudessakin. Varsinkin öisin/iltasella ovat riesana, ei ny ihan joka päivä, mutta usein silti. Tympeetä herätä siihen, ja sitten kun ei taho millään päästä makuuasennosta ylös, jotta sais sen krampin oikastua >_<

Täällä kans ummetus vaivaa, ei oo kiva vaiva.
Ja unet on edelleen ihan katkonaista, alkaa jo painaa väsy päälle kun pari tuntia kerrallaan nukkuu. :hungover:

Kellä muulla alkanut alaselkä kivut, jouduin jäädä töistä pois :( ? ..... ainoot oireet on selällää nukkuminen mmutta nyt oon vuorannu vartalotyynyllä etten varmastikkaa kellahda selällee...

Minäkin voisin liittyä keskusteluun. :) (en muista olenko kirjoitellut tänne aikaisemmin :D )Täällä kans öisin vaivaa selkäkivut. Yleensä auttaa (minulla ainakin), kun laittaa tyynyn jalkojen väliin. Ostin n. Viikko sitten imetystyynyn jonka laitan sitten aina jalkojen väliin kun herään kipuihin. :) Minulla oli ennen raskauttakin selkävaivoja jotka olin juuri saanut kuriin, niin on joitain kikkoja muistissa miten saa kivut helpottamaan. :)

Onko muilla tuntunut vatsalihaksissa venymistä aamuisin? Aika ikävän tuntuista toisinaan. :/ Saako sitä särkyä millään tavalla helpotettua?

Itsellä on suonenvetoihin auttanut juoda vettä niin paljon kun menee just ennen nukkumaanmenoa. Tää systeeemi on nyt testattu jo useemman raskauden läpi, ja heti iskee yöllä kramppi jos ei silloin illalla juo riittävästi:confused:. En oo lisäillyt magneesiumia, kun toi vedenjuominen toimii mulla niin tehokkaasti. Ei oo edes kummemmin vaikuttanut vessassajuoksemiseen, toistaiseksi siis nukun läpi yön ilman vessakeikkaa.

Mulla oli ummetus vaivana enemmän alkuraskaudessa. Masu ku alko pullottaa ni sitä myöden helppas :) Kyllä välillä joskus vieläkin mut ei niin usein :)

Herkistymistä on ainaki huomattu olevan liikkeellä.. viikonloppuna olis tullu Hatchiko-tarina uskollisuudesta. Kyyneleet kävi valumaa jo siinä kohtaa ku leffaa oli pyöriny sen viisi minuuttia. Sit ku näin sen koiranpennun ja isännän, niin piti vaihtaa kanavaa.. sanoin isännälle että ei tätä vaan pysty nyt katsomaan ollenkaa.
Eilen jopa Ace Venturaa katsoessa oli lähellä ettei tullu tippa linssiin ku siinä alussa se pesukarhu tippu sinne rotkoon!
Apua ku hämmentyy näistä tunteista, en ennen oo ollu näin herkkä :D

Herkistymistä on ainaki huomattu olevan liikkeellä..

I feel you :hilarious: Mulla oli esikoispojasta aivan mieletöntä tunnemylläkkää nimenomaan tolla herkistymisen saralla. Nyt tämän tulevan tytön kohdalla ei herkkyyttä ole havaittavissa normaalia enempää, mutta ai että kun jotkut asiat pistää ärsyttämään aivan vietävästi.. :oops: En siis normaalisti kovin helposti ärsyynny ja nyt olen lähes päivittäin sotajalalla (ainakin omassa mielessäni) ja koitan hillitä itseäni..

Michayla, mulla on ihan samat fiilikset! En kanssa oo normaalisti kovin helposti ärsyyntyvää sorttia ja nyt ärsyttää kaikki ja joka päivä :o ärsyttävää! :D mulla on kyllä myös herkistymistä havaittavissa, tosin samalla asteella on ollut esikoisen odotusajasta lähtien. Silmäkulmat kostuu ihan pöhköistäkin jutuista :|

Te kelle tulee selinmakuusta jotain oireita...millaisia nuo ovat? Nukutin nuorempaa hetki sitten ja makoilin hänen vieressä selällään...yhtäkkiä huomasin, että olo oli sanoinkuvailemattoman huono. Kun nousin ylös, niin vieläkin jatkui huonovointi. Nyt vasta helpottaa, kun joi vettä ja vähän liikkui.

Mulle tulee paineentunnetta lantionalueelle ja alaraajojen puutumista, yököttävää oloa, ei tee yhtään mieli olla selällään. Rasittava ongelma :grumpy:

Mä oon nyt monena yönä herännyt siihen että oikea käsi on ihan puutunut ja en pysty tietenkään nukahtamaan uudelleen ennenkuin saa veren taas kiertämään :shifty: en tajuu miks toi puoli puutuu, ku nukun kuitenkin suurimmaks osaks vasemmalla kyljellä, ja sen puolen raajat on ollu iha alusta asti kestokipeät... Ja jos vaihdan yöllä selinmakuulta oikealle kyljelle, niin tuntuu monesti tosi voimakas ja kivulias repäisykipu oikealla puolella lähellä nivusia alavatsassa :confused: en tiijä mitä se on, kun ilmenee vaik oikeelle kyljelle kääntyessä, enkä mielestäni kovinkaan riuskasti käänny. Onneks kipu menee nopeesti ohi niin en oo kauheen huolissaan, mutta ikävästi huonontaa yöunia jo entisestään.. :sorry:

Takaisin