Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa jotakin itsekin kirjoittelisi
Itkuherkkyyttä ei ole täällä vielä,varmaan myöhemmässä vaiheessa taas niinkuin edellisissäkin raskauksissa..
Harjoitussuppareita (rv19) on täälläkin ollut parisen viikkoa,töissä inhottavia.
Pitikin tiedustella mitä töitä porukka täällä tekee?Onko muita autoasentajia tai vastaavia raskaita ammatteja?
On alkanut mietityttämään kuinka kauan pystyn tekemään hommiani ,innoissani odotan ensi viikkoista lääkäriä jotta pääsee keskustelemaan työn haitoista.
Väsyttää kovasti vaikka rautaa syönyt päivittäin,ihana kun viimein löyty rauta joka ei pistä mahaa sekaisin!

Opettaja täällä. Ei sinänsä raskasta ja fyysistä hommaa, mutta oon jo ulkoistanut isommat nostamiset ja muut järjestelyt muille, ja mahollisuuksien mukaan juoksutan oppilaita :P

Lähihoitaja täälä, toki nyt vammaisten parissa ohjaajana joten fyysisesti suht helppoa, paitti useimmat asukkaat kaipaa pitkiä lenkkejä ja pyöräilyä ja paljo tulee sitte käveltyä mikä aiheuttaa supistuksia. Ja nyt stressi. Muutama asukas saattaa olla aggressiivinen joten niitä oon pyrkiny välttämään ja onneks työkaverit aika hyvin huomioi mun jaksamista ottamalla vaikeat tilanteet haltuun.

Varastotyöntekijä, trukilla kun sais ajella päivät pitkät niin oiskin helppoa mutta sieltä kurkotella hyllyille ja nostella tavaroita eestaas onkin eri juttu... mulla loppuu työsopimus viimiseen päivään ja tarjosivat jo jatkoa mutta ootan itekkin kun on laitettu ylimääränen neuvola 28.9 niin kerkee siellä vähän juttelemaan ja sitten ilmottaa töihin jatkosta.
Tykkään työstäni ihan älyttömästi ja jos neuvolassa ei muuten kielletä niin jatkan niin pitkään kuin itse jaksan tai kunnes maha estää hyllyille kurottelun.

Todella kiva kävin barcelonassa ja mul on ollu siitä asti vatsakipuja enkä pääse kunnalliselle nii huomenna yksityiselle tarkistaa et vauva on kunnossa :/ kättäriltä vaa sanotaa et sä oot jo niin pitkällä et ei usko et mitää vakavaa ja jos on nii verta pitää tulla taiTODELLA TODELLA kovat kivut

Kävin tänää kaupungilla shoppailemassa niin huomasin sovituskopissa et mahan molemmilla sivuilla näkyy hirveen selkeesti verisuonet! Ei oo ennen näkyny ikinä tuolleen.. Liekö raskausarpia sinne tulossa vai mistä lie johtuu :)

Suklaapehmis mun maha oli ainaki esikoisesta tosi verisuonikas eikä yhtäkää raskausarpea tullu, se vaan oli aika creepyn näkönen sinisine suonineen :D nyt ei vielä näy. Eikä nyt oo tullu linea negraa mikä esikoisesta tuli..

Mul on kans kahdessa aiemmassa tullut tuo linea negra aikaisin ja maha täynnä verisuonia...nyt ei näy vielä viivoja, mutta verisuonia kyllä..,

Joo kieltämättä näyttää aika creepyltä! :D miul näkyy haalea linea nigra navan alapuolella. :)

Onko muilla ollut tässä vaiheessa "sukkapuikkokipuja"?Ei siis kauhean kovaa kipua, mutta tuntuu, että joku tökkisi ulkokautta emättimeen terävällä...en tiedä onko liitoskipuja vai että vauva painaa jotenkin just sopivaan kohtaan ja vihlaisee. Säikähdin vain, ettei mitään ennenaikaiseen avautumiseen tms. viittaavaa ole. Nyt rv 21+ 2

On ollu vähän ja nivuseen juilasee kans välillä vaikka ei mitään tekis ees. Ei se oo mitenkään yheyvessä avautumiseen, tai niin miulle sanottu. Tuntuu se kyllä aika kauheelle.

Mulla on kans ollu ja aika selkeästi häpyliitosta juilii ja esim. Kyykkyyn meno tekee kipeää. Oli ekassakin joten en ole huolissaan. Ilkeää vaan on

Ok. Kiitos vastauksista. Kyselen vielä varmuudeksi neuvolasta. Pohdituttaa pitäisikö jättää salitreeni, kun nämä alkoi sattumalta tai ei, samoihin aikoihin kun palasin salille ja tuntuu vähän lisääntyvän treenin (rauhallisenkin) jälkeen.

Mulla napsahti oikeen rinnan alta kylkikaaresta lihakset jumiin ja vihloo ja sattuu ku hengittää, tuntuu samalta kun kylkipistos rasituksen yhteydessä ja samaten lapaluu pamahti lukkoon. Alaselkä on myös yön jälkee ihan jumissa et ei meinaa päästä sängystä ylös. Ainoo mitä nyt saa ottaa ni panacod mut pää menee sit ihan sekasin..

Pelästyin yöllä ihan kauheesti kun käänsin kylkeä ja aivan tajuton vihlais tuli kohdun paikkeilta ja jatkui särkynä vielä jonkin aikaa, ei tainnut äkkinäinen käännähdys tehdä hyvää

Miukuli, mulla tuli kanssa esikoisesta rintalastan ja kylkiluiden rustoliitosten tulehdus, kuulostaa samalta kun tuo sun oireilu. Samalla tuli lapaan lukko, ei ollu tosiaan kiva kun ei saanut tulehduskipulääkkeitä syödä :/ sen takia jouduin jäämään aiemmin sairaslomalle kun ei pystynyt kunnolla töissä olemaan. Ne liitokset ei vissiin meinaa vaan antaa periksi niin sillä tulehtu. Ja tää oli mulla vas.rinnan alla enempi. Tsemppiä, i feel your pain :(

Gagezzz, kuulostaa liitoskivuilta? Oliko tuolla alhaalla kohdun sivussa? Mullakin toisinaan tulee jos tekee äkkinäisiä liikkeitä, sellanen viiltävä kipu kohdun sivuun/nivusen tienoille.

Joo ne on aika inhottavia kyllä kun tulee aina vähän yllättäen hätäsistä liikkeistä :-| mulla ei oo onneksi kauheasti ollut mutta joitain kertoja. Toivotaan ettei sullakaan kovin toistuvaa olisi!

Itselläkin on liitoskipuja. Häpyluun tietämillä juiliipi. Jos olisi alenpana niin voisin luulla ,että ois joku tulehdus ,mutta tämä sen verran ylhäällä ettei siitä nyt ole kyse. Kaiken näköistä vaivaa sitä ilmenee.

Takaisin