Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Overa juu siis hirvee kipu ja lapa pamahti lukkoon pari päivää kyljen jälkee, yöllä saanut pari tuntii panacodilla nukuttuu ja alkaa menee parempaan suuntaa . Päivisin siedettävämpi kipu kun on pystyasennossa tai istuu.

Nyt on tän viikon aikana oksennukset palannut takas hyvin... pari kuukautta oli jo nii mukavaa kun ei ollu ongelmaa ja nyt taas vajaa parin tunnin välein halaamaan pönttöä

Mulla kanssa vihloo nivusiin välillä kovastikkin.
Miltä tuntuu supistukset? Tyhmä kysymys :rolleyes: mutta äsken kun nous sohvalta maha veti kippuraan, mutta ei siksi että se olis sattunu mut alamaha tuntu hassulta ihan kun olis menny kasaan, olisko pieni voinu liikkua tai jotain et sai tuntumaan niin hassulta. Niin sit aloin miettiä miltähän se supistus tuntuu, niitäkin kun eikös kivuttomiakin ole.
Tuntemukset lisääntyy selkeesti päivinä kun liikun ja teen paljon ja on koululla lähipäivä, kun on vapaa niin ei vihlo juuri yhtään. Jännittää miten harjottelu sujuu kun liike lisääntyy paljon nykyseen verrattuna.

Harkkasupistuksia taitavat olla KultaHippu :) Vatsa kovettuu muttei satu kuitenkaan. Mulla on tullut ihan alusta asti. Mitä enemmän touhuaa, sen herkemmin tulee. Vaarattomia ovat, näillä viikoilla vielä ainakin. Saa hyvällä omallatunnolla pistää sohvalle pitääkseen :p

Mulla on alkanu unettomuus. Tai siis herään aamulla ennen kukonlaulua enkä saa unta. Ärsyttävää.

Niemja mulla sama ollut jo pidempään ja sitten 9-10 aikaan on aivan kuollut olo :)

Itsellä eilen kesti pitempään supistukset. Oli epämukava olo kun ei samalla tapaan parissa sekunnissa ohi mennyt. Itsellä tosiaan menee ihan alavatsa kovaksi, ei kylläkään satu :) ja enemmän se illasta tuntuu ilman mitään tiettyä syytä esim. Rasitusta.

Mullakin tota aamuheräilyä, viikonloppuisin herään seitsemältä ihan pirteänä vaikka pitäis levätä työviikon jälkeen.. Töihin kun pitää kuudelta herätä arkena niin silloin sitten kyllä väsyttäisi. :D mutta ihanaa kun öinen pissalla ravaaminen on vihdoin helpottanut! Täytyy nauttia tästä ajasta, eiköhän sekin lysti ala uudelleen kunhan vauva saa vähän kokoa lisää..

Mulla alkanut hirveät painajaiset, joihin herään. Saan kyllä unen päästä onneksi uudestaan kiinni, mutta ne unet ovat kamalia :shy:

Mulla alkanut hirveät painajaiset, joihin herään. Saan kyllä unen päästä onneksi uudestaan kiinni, mutta ne unet ovat kamalia :shy:
Joo sama juttu :( joka yö joku kuolee, yleensä minä... Tässä alkaa jo kaipaamaan niitä pitkään olleita seksiunia.

Mulla oli alkuraskaudesta nuo painajaiset. Nyt on sekavia unia, välistä ihme seksiunia ja välistä painajaisia.

Joo mullakin muuten painajaiset alkaneet :( Nyt jo monena yönä peräkkäin. Aamulla ihan ankeat fiilikset kun unet niin kamalia.

Tolkuton väsymys jatkunut raskauden 2. kolmannekselle, rv 21 nyt menossa. Ensimmäisen kolmanneksen jälkeen vähän helpotti, mutta palasi sitten takaisin. Hemglobiinit on ok. Vähän tympeää kun koko ajan tekisi vaan mieli nukkua :/ Saikkua on varmasti turha ruinata pelkän väsymyksen takia, varsinkin kun työ ei ole fyysisesti raskasta...
Luulen että tää voi johtua ihan pelkästään siitä että mä nukun nykyään tosi katkonaisia yöunia jatkuvan asennonvaihtelun takia. Ja aamulla herään ihan liian aikaisin.

Muokattu viimeksi:
Mulla samat fiilikset kuin kotikissalla, väsyttää 24/7. Tuntuu, et päivät menee vaan nukkumaanmenoaikaa odotellessa. Hankala yrittää pärjätä koulussakin kun aivot on kokoajan ihan pöhnässä.. :shifty: Vaikka nukkuis kuinka myöhään, ei oo kauheesti vaikutusta kun mäkin heräilen monesti yön aikana. Ainakin jos oon selälleni kääntynyt niin siitä herään monesti ja pitää vaihtaa asentoa. Myös vauvan liikkeet on herättäny nyt parina yönä kun on tullu voimakas potku jotenkim arkaan kohtaan tms :wideyed:

...ja yks yö heräsin siihen kun pieraisin niin kovaa... :smiley-ashamed008:laughing025

Mä en onneks o nähny pahemmin painajaisia mut ekan kerran koko raskauden aikana ja varmaan ikinä herään aamulla herätyskellon torkkua ennen siihen et näin just unta siitä et ..sori.. oli aamu, räpläsin itteeni ja mies valitteli et joutuu lähtee nyt töihin et ei ehdi xD Heräsin just ennen ja mies luki uutisii vieressä. Pikkasen olin pihalla et täh. Varsinki ku olin joku 10min aikaisemmin jo vähän niinku heränny :D Ja siis joo ei tä ollu painajainen mut liitty uniin :-)

Kellä muulla alkanut alaselkä kivut, jouduin jäädä töistä pois :( ? ..... ainoot oireet on selällää nukkuminen mmutta nyt oon vuorannu vartalotyynyllä etten varmastikkaa kellahda selällee...

Perhonenz mulla ollu ny pariviikkoa selkätuki päivittäin käytös, muuten en pääsis liikkeelle. Toivottavasti helpottais sielä!

Täällä on alkanut ristiselkäsäryt kanssa,kyljelläänkin kun makoilee ja nostaa toista jalkaa niin kuuluu kauhea rutina ja pauke :nailbiting:
Jaloissa sirisee kuin sähkövirta ja suonenvetoja tahtoo tulla vähän väliä vaikka magnesumia laittaa päivittäin.
Töitten jälkeen ei jaksais tehdä enää mitään,raudanpuutteesta ei enää väsymys johtua.Kumminkin tulee nukuttua 7-8h,eikä tunnu riittävän:dead:

Mulla on alaselkä kans ihan tulessa.. tuen/lantiovyön saan toivottavasti lauantaina josko siitä olis apua! Töissä joutuu niin paljon istumaan, et issias ärtyy ja iltasin ei meinaa sit päästä liikkeelle ollenkaan ku issias on niin kipeä ettei jalkaa pysty liikuttaan . Ja just suonta vetää kokoajan pohkeesta tai uutena vaivana jalkapohjasta vaik kuin jois ja napsis magnesiumia :banghead: noh, huomenna taas hierojelle jos se sais ton pakaran taas auki ni pysyis suonenvetoki hetken kurissa! Harmi ku ei oo tullu lottovoittoa et pystyis jokaviikko ramppaan käsiteltävänä :oops: tsemppaan kokoajan itteeni et minne asti viel jaksan kärvistellä töissä ilman saikutusta.. tänään oli jo niin kipeä et meinasin luovuttaa ku työterveydestä fysioterapeutti soitti ja ilmotti et aika siirtyy.. hyvä ettei itku tullu pettymyksestä ja kivusta..noh, viikonpäästä pe on neuvola.. jos ensviikko on yhtä kamala ku tää ni sit pyydän ylimääräsen lääk ajan :/ ja mähän teen nyt 30h viikkoa.. olusin ollu saikulla jo moneen otteeseen jos kokoaikasta tekisin..

Muokattu viimeksi:
Mulla on nyt alkanu närästys, ja harjotussuppareita tulee paljon. Ihmettelinkin kun ei puoleen väliin saakka ollu oikein mitään oireita :) nuo supistukset on pääasiassa kyllä kivuttomia, mut töissä viikolla lähin lopulta töistä aiemmin pois kun oli kipeä supistus joka teki kai jonkun kohtukrampin tai vastaavaa, se kesti yhteensä 2h eikä kipu helpottanut millään. Sit tietty kotimatkalla se loppu kun seinään :| vielä selvinny ilman saikkua, tosin yövuorot alkaa oleen haastavia.

Takaisin