Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipas helemi ärsyttävää! Oliko tapahtunu mitää muutoksia kohdunsuulla?

Mulla on kans ollut suht paljon omasta mielestä aika kovia suppareita.En tiedä vaikuttaako tää hirveä flunssa asiaan,eilen tuli suppareita toistuvasti.
Samaa päänsärkyä täälläkin ollut ja ristiselkä ja lavat/hartiat sen verran kipeytyy töissä ettei jaksa kotona enää mitään.
Ruokahaluttomuudesta ei täällä ole tietoakaan,vois syödä koko ajan :joyful: Ainoo vaan että jos syö vähänkin liikaa kerrallaan niin nousee oksut suuhun ku kumartelee.
Toiv lääkäri antais huilia vielä pari päivää, ei tässä mitään jälkutautiriskiä tahtoisi työrasituksen takia..

Täällä ollaan flunssassa tai oikeastaan yskässä ja enää ei uskalla yskiä kun oksennus tulee samalla. ://

Töissä toissapäivänä jouduttiin kahta asiakasta nostamaan lattialta niin kylläpäs eilen tuntui alavatsassa :(

Puutuminen käsissä on mullakin alkanut.

Ja täälläkään ei tietoa ruokahaluttomuudesta, voisin syödä koko ajan! :D

itseä ärsyttää ku ei pysty harrastaa liikuntaa ku maha on koko aika kipee vaikka kävelee vaa 300m pysäkille nii maha on kipee eikä pysty enää edes kävelemää vaan pitää jäädä paikoillee ja odottelemaa et kipu menee pois et voi kävellä etana vauhtia ja myöhästyä busssista tai lähteä sata tuntia aikasemmin .... toivottavasti selkätuesta olis apua myös mahakipuun. painoa noussut tästä syystä todella paljon ku syön vaa herkkuja ja masentelen kotona ku ei pääse urheilemaa :(

Joko jollain on pullahtanut napa ulos? Entä linea negra? Onko selkeästi näkyvissä?

Mulla viiva on ollut kahdessa aiemmassa, mutta nyt ei vielä näy ja napa on hyvinkin sisäänpäin vielä kääntyneenä :)

Miulla napa näyttää siltä että olis pullistumaan päin. Otin jo napakorunki pois, ni seki on vähä venynyt siitä kohtaa.. ja hyvin haalea viiva menee navan alta ja päältä :)

Linea negraa ei oo, esikoisesta oli selvä. Napa pullahti ulos varmaan kuukausi sitte ja napakoru piti ottaa pois.

Mulla on alkanu liikkumisessa aiheutuun harjotussupistuksia. Välillä tosin kyllä tekee kipeää. Oli vähän rankempi viime viikonloppu, kun pojan synttärit järjestettiin ja sit mun siskontyttö tuli meille kolmeksi yöksi syyslomaa viettämään... Tuntuu, ettei kroppa nyt oikein meinaa palautua tästä. o_O Eikä lepoon ole edes mahdollisuutta, koska kotiäiti ei tunne sanaa sairasloma... Täytyy katsoa, jos sais ees illaksi hoitoapua

Candys täälä kans flunssa aiheuttanu supparia. Yövuoron jälkeen tiistaina alko supistelut ja vähän väliä supistellu siitä lähtien, joskos se tästä pian rauhottuis..

perhonenz, eikö mikään liikuntamuoto onnistu, esim. uiminen? Kurjia kyllä tuollaiset liikuntaa rajoittavat kipuvaivat. :(

Linea negraa, en tiedä onko mutta joku viiva ilmestynyt nyt noussut napaan asti. Napa on normaali.
Se on ärsyttävää kun ei pysty liikkumaan. tasasella kävely onnistuu ilman kipuja kun rauhassa muistaa mutta ylämäet tai muuten et raskaampaa niin alkaa koskea. Mä en pysty kunnolla uimaan, asento on jotenkin liian venyttävä et alkaa koskemaan käyn sit muutenvaan siellä polskimassa.
Mulla on alkanut särkemään lonkkia, yöt muutenkin kun hankalia huonon unen takia niin ei helpota että lonkat kiukuttelee. Tyynyjä jalkojen välissä mut ei aina auta sekään.

Jotenkin tuntuu, et entistä enemmän väsy alkaa painamaan tässä loppuviikosta. Kai se kokonaisvaltainen rasitus vaikuttaa...

Kylla Napa alkaa pompahtaa ulos, mutta linea negraa ei nay. Supistuksia on tullut aika reilusti, onneksi paasen laakariin jo maanataina, niin nahdaan onko supistukset tehneet mitaan.

Mulla on kans ny tiistaista asti supistellu tosi paljo ja välistä on kipeitäki supistuksia. Huomenna soitan neuvolaan ja pyydän lääkäriaikaa kans.

Olipas helemi ärsyttävää! Oliko tapahtunu mitää muutoksia kohdunsuulla?

Ei ollut onneksi, kuin puoli senttiä kaula lyhentynyt (vkolla 14 oli 5cm, nyt 4.5) ja paikat kiinni. Että ei hätää :)

Nyt joku hiton virtsiitti. Huokaus..

No hyvä helemi :) mulla ei onneks ollu tehny mitää vielä rv20 supistukset. Tuskin nytkää mutta koitetaan ny saada silti aikaa.

Napa on erilainen kuin ennen, mutta en osaa sanoa onko pompsahtanut? Linea negraa ei ole. Muita oireita tullut lisää - aivan törkeä käsien puutuminen ja voimattomuus jalkojen turpoamisen lisäksi. Onko muilla mitään vastaava? Tavarat lentelee käsistä.

Kädet on aivan tunnottomia vähän väliä ja jalat turvonnu hirveiksi palloiksi :O

Täälläki napa pullahtanu jo :shifty: esikko sitä käy tökkimäs ja ihmettelemäs :grin linea negraa ei oo viel näkyny.. esikosta se ilmaantu loppumetreillä ja näky kyl pitkään viel synnytyksen jälkeenki!

Takaisin