Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niin..nyt alkoi sama selkäkipu kuin km:ssa..samalla viikollaki..en ala..
Tänään 6+0 ja aamulla herätessä kauhea alavatsa-ja ehkä alaselkäsärky. Alkoi tietty pelottamaan kun täälläkin joku mainitsi, että oli samanlaisia oireita ennen keskenmenoa![]()
Voi varmaan kuulua myös ihan raskauteen. Ootko vielä kipeä?
Ensimmäinen uä vasta 6.4. ja sekään ei oikeastaan ole tästä johtuva, mutta on kyllä gynen polilla, joten toivon, että samalla voivat tsekata, onko kaikki masussa kunnossa. Np-ultra meneekin vasta sitten 21.4. saakka
Rv 5+5
Ummetuksen myötä tuli alavatsakipu, joka tosin loppui kuin seinään ummetuksen helpotettua. Ummetusta ei ikinä mulla ole ollut.
Kiukuttaa, ja yritän sietää kaikkia ton 5v:n metkuja parhaani mukaan... Miehen kans tuli eilen vähän kinaa ja kauhee itkukohtaus.. harvoin noin herkästi lähtee..
Mietin jo et jos näitä päiviä tulee usein niin miten mä hoidan mun työt, kun aika skarppina saa olla koko päivän.... huomenna varmaan kerron lähimmille työkavereille, koska ymmärtävät ehkä sit paremmin mua...
Mulla oli kahden digitestin paketista toinen jäljellä ja tein sen tänään ja oletetusti vastaus oli Raskaana 3+... Voiks tämmösistä alkuraskauden oireista muuten saada pari päivää saikkua, jos on ihan sietämätön olo? Kun siis tänään jo tosiaan oli ihan tosi hankala olla....![]()