Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin tänään 6+0. Oireena ollut ristiselän jomotusta, nälkä koko ajan, tissit viime päivinä jäätävän kipeet ja kasvanut todella isoiksi, närästystä oli jossain vaiheessa, mutta sitä ei ole moneen päivään enään ollut, väsymystä on ollut tosi vähän, mutta sisäinen herätys kello herättää 4:50 yöllä ja sen jälkeen on tosi vaikea saada unta, tänään oli eka kertaa koko päivän etova olo ja pistävät/tunkkaset hajut aiheuttaa etovaa oloa, viikon ajan oon rampannut vessassa, maha turvonnut iltaisin ja viimeisenä tuntuu että joku venyy alavatsassa siis tänään aamulla alkoi tuntua ja vieläkin tuntuu. Saa nähdä muuttuuko tuo etova olo huonoon oloon. Toivottavasti ei, koska olisi pikkasen tekemistä tässä kuussa.:signs003
 
Tyhmä kysymys ehkä, mut ku ens kertalainen olen niin ootteko te hakenu sairaslomaa noihin pahoinvointeihin? Eihän töistä mitään tuu jos yrjö lentää?
 
Tyhmä kysymys ehkä, mut ku ens kertalainen olen niin ootteko te hakenu sairaslomaa noihin pahoinvointeihin? Eihän töistä mitään tuu jos yrjö lentää?
Kyllä edellisen raskauden aikana hain, kun oksensin monta kertaa päivässä ja kun en oksentanut niin oli muuten vaan huono olo. Asiakaspalvelutyö ja oksentelu ei oikein sovi yhteen.

Nyt ei auta, kuin kärsiä, kun oon kotona meidän 11kk esikoisen kanssa. ;-)
 
Itekki liikenneasematyöntekijänä niin ei siit mitää tulisi :D Vielä ei tosin ole oireita mut kerkiäähän ne viä tulla.
 
Mulla nyt 5+6 ja muutaman päivän etonut/oksettanut kunnolla. Laatta ei kuitenkaan oo vielä lentänyt mut mahassa velloo jatkuvasti. Joku tietty haju saattaa laukaista tai sit tulee yleensä viim. keskipäivän tienoilla.
Mulla on myös kurkku kipeä aina aamuisin, johtuu varmaan tästä suun kuivuudesta vaikka vettä lipitän paljon.
 
4+6, en tiedä onko nää nyt oikeita oireita vai kuvittelenko :D Mutta kamalasti paleltaa ja vahvat hajut vaivaa. Iät ja ajat ollu makkarissa tuoksukynttilä ja nyt piti heittää se pois.
 
Mullakin ottaa nenään kaikki vahvat tuoksut. Ja auton lasinpesunesteen haju yllätti karmeudellaan kesken ajon.
 
Mulla tänään 5+1 vasta ja v*tutus vissiin nyt oireena. Ei oikein oo muita oireita ja sekös tahtoo kauhistuttaa. Välillä nippaisee vatsasta ja valkkaria tulee...
 
Voihan väsymys :hungover:
Tytön kans nukkunu parit päikkärit tänään.. Ja silti ois jo valmis lähtee yöunille :wideyed:
 
Minä oon tänään vollottanu kaksi kertaa ilman mitään syytä. Toisella kertaa kesken naurun. :facepalm:
6+6
 
Mulla kans pientä heittelyä näissä tunteissa, oon ollut hiukan tavallistakin herkempi. Esim liikutuin ihan kyyneliin mun 2v lapsen päiväkodissa tekemän askartelun nähdessäni... Ja muistan muuten että kun ekaa odotin niin mulla oli tollaisia itku-naurukohtauksia, niin kuin Ce kirjoitit.
rv ehkä 6+1
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ce
5+2, mulla rinnat tosi kipeät ja arat. Väsymys on aivan järkyttävää. Huonoa oloa vähän, en oo oksentanu, onneks. Itkettää koko ajan
 
6+2. No juuri kun pääsin sanomasta että pahoinvointia odottelen alkavaksi, niin tänään lens sitten heti aamuntuimaan oikee kaaressa... Hajuaisti on todella herkkänä!
 
Muokattu viimeksi:
4+4 vasta tässä ollaan, mutta seuranani on jo ihana etova olo aamupäivän ja iltapäivästä eteenpäin :-) rinnat todella kipeät, naama kukkii ja iltaisin olo on kuin ilmapallolla kovan turvotuksen vuoksi. Lisäksi itkuherkkyyn on triplaantunut :D
 
Sain tietää viikko sitten että olen raskaana. Oli 4. viikko meneillään silloin. Nyt eilen alkoi verivuodot vatsakivun kanssa. Vuodot jatkuu yhä ilman kipua. Pelottaa, jos tuli keskenmeno. Niin kauan odotettu että nappais. Torstaina ultraan. Tietämättömyys on pahinta, kun ei tiedä. Testissäkin tulee nyt vain haalea toinen viiva.
Mitä sinne kuuluu? :/
 
Pahoinvointi on pysyny pari päivää taka-alalla, onneksi! Sympatiat kaikille, joilla velloo, vaikea ymmärtää pahanolon määrää ennenkuin sen kokee.

Onko kellään kokemusta raskauden aiheuttamasta ihottumasta? Mulla on aivan järkyttävä ihottuma puhjennu kaulan ja kasvojen alueelle, kaks kertaa käyny lääkärillä mutta ei mitään hajua kummallakaan, mistä johtuu... Kutina on hirvee :( Miedolla kortisonivoiteella koitan nyt saada pahimman kutinan ja kuumotuksen kuriin...
 
Täällä 5+0.

Oireet:
- Jatkuva nälkä, vaikka mahan söis täyteen nii hetki ja taaaas tekee mieli ruokaa
- Tissikipu, ihan järkyttävä, kaikki kangas yms mikä nänneihin osuu niin käy kipeää
-Menkkajomot, aika pienet, hetkittäin ja ohimeneviä
- Pissahätä, jatkuva vessassa ramppaaminen
-Väsymys ja herkkäunisuus, herään siis joka ikiseen risaukseen yöllä ja päivällä.. ilman päiväunia ei jaksa iltaan asti, mut toisaalta ihan kiva et pystyy nukkuun 30min päiväunia :D

Tässä nyt nämä mitä äkkiseltään mieleen tuli :)



Missä vaiheessa teillä on ensimmäiset oireet ilmaantunut? Täällä alko vasta noin 4+4, eli pari päivää kärsitty
 
6+2, kai. Mulla vaihtelee tosi paljon nää oireet, tänään taas oli melko oireeton päivä. Tosi hassua, toiset valittaa pahoinvointia yms, mä taas odottelen milloin kunnolla tuntisi olevansa raskaana. Vaikka jo verikokeellakin vahvistettiin että kyllä raskaana ollaan, niin silti haluaa jotain varmistusta... Ja kun Tonttu92 kysyit milloin oireet on alkanut, niin mulla aiemmista on ollut jo plussaa ennen/sen aikoihin (ja siis oon testannut viimeistään silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa), ja tästäkin oli vähän jotain vihlaisuita jo ennen plussaa.
 
6+0. Aivan jäätävä väsymys. Alkaa olla vaikeaa peitellä tätä töissä, kun alan haukotella jo ennen lounasaikaa :D Lisäksi tissit on hellänä ja vatsassa kipristelee. Paha olo tulee hyvin helposti, jos ei syö 3 tuntiin, mutta oksentanut en onneksi vielä ole.
 
Takaisin
Top