Oireet

Täällä ainakin huonovointisuus, väsymys, tajuton hikoilu ja tissit täynnä maitoa :wink Tänään rv 4+4
 
Kuvottavaa oloa, hengästyttää pienikin ponnistelu (salilla ja jumpissa käyminen tuntuu nyt tosi hankalalta), tuskanhikeä, päänsärkyä, nyt vähentymään päin, mut alavatsaa juilinu ja samoin rintoja ja ne tuntuu olevan turvoksissa, väsyttää... :dead:
 
Nyt 4+5 ja entisinä oireina jatkuu rintojen järkyttävä kipu, etenkin iltaisin ja öisin. Mahaa turvottaa iltapäivästä eteenpäin, kaamea pallo jo nyt... Alavatsa- ja selkäkipua ajoittain. Hengästyn ihan mitättömästä ja syke kiivastuu jo sohvalta nousemisesta.
Uutena oireena tänään megaluokan väsymys, yhdet päikkärit jo takana ja muutoin sellaista erittäin nuupahtanutta meininkiä. Epäilen, että ehdin tässä vielä vetäistä toisetkin nokoset ennen illan menoa (minne ei huvittaisi yhtään mennä, koska tuntuu etten vaan jaksa).
Makeaa ei edelleenkään tee juurikaan mieli, mikä on suuri muutos normaalitilaan.
 
Nyt 4+5 ja entisinä oireina jatkuu rintojen järkyttävä kipu, etenkin iltaisin ja öisin. Mahaa turvottaa iltapäivästä eteenpäin, kaamea pallo jo nyt... Alavatsa- ja selkäkipua ajoittain. Hengästyn ihan mitättömästä ja syke kiivastuu jo sohvalta nousemisesta.
Uutena oireena tänään megaluokan väsymys, yhdet päikkärit jo takana ja muutoin sellaista erittäin nuupahtanutta meininkiä. Epäilen, että ehdin tässä vielä vetäistä toisetkin nokoset ennen illan menoa (minne ei huvittaisi yhtään mennä, koska tuntuu etten vaan jaksa).
Makeaa ei edelleenkään tee juurikaan mieli, mikä on suuri muutos normaalitilaan.
 
Mulla on vähän menkkamaista kipua aaltoilevasti ja nivusissa särkyä .. Närästää hirveesti koko ajan :sour: koko ajan tekis mieli jotain syödä, lähinnä herkkuja :wtf:
 
Tänne pärähti migreeni ja kyllä on tämä lääkeettömän elämä surkeaa. Saan kyllä syödä sumatriptaania, mutta kun se ei vielä yksistään riitä. Pahoinvointia on, tiedä sitten johtuuko se päästä vai mahasta. Koko ajan myös ähkyinen olo, vaikka edellisesta ruuasta olisi monta tuntia.
 
Alavatsaa jomottaa ajoittain, jano ja suu kuiva, väsyttää kovasti, turvottaa!!!, paleltaa ja tulee helposti ns. kylmiä väreitä, kauhea suolaisen ruoan himo koko ajan
 
Täällä nyt 6+2.. alavatsaa juilii menkkamaisesti.. kaks kertaa oon ruvennu itkemään aivan syyttä.. ei pahoinvointia, ei lisääntynyttä pissaamisen tarvetta eikä mitään muutakaan. Tänään tuli vessassa käynnin yhteydessä veristä vuotoa. Pahimmat olot tulee siitä kun olen joutunut lopettamaan kaikki särkylääkkeet joita olen syönyt ala asteelta lähtien.
 
Mulla on ollut nyt kaksi päivää putkeen vähän pahaolo. Koko ajan etoo,oksentanut en kuitenkaan vielä ainakaan ole. Ekassa raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan,nyt nähtävästi eri juttu :sad001
 
Voi olispa noin paljoin oireita...:sad001 Niin olisi varmempi olo tästä raskaudesta. Tänään vähän huonoa oloa illalla, ja väsymystä itseasiassa on ollut, mutta se voi mennä lasten yöhulinoiden piikkiin. Nukahdin tuossa illansuussa kyllä sohvalle vaikka ympärillä hilluttiin. Hermot on kyllä kans kireellä, mut sekin taas voi olla vaan siitäkin kun jännittää miten tää menee... Ja oon alkanut epäillä että vähätkin oireet kuvittelen kun toivon että niitä ois:banghead:
 
5+5 ja herranjesta että v*tuttaa herkästi! Semmoista kunnon raivoa. Parasta olisi olla ihan omissa oloissa. Asiakaspalvelutyössä vielä ni on hiukan raskasta, kun tätä tunnetta ei saa pois päältä. Kaikki ihmiset on idiootteja. Että tämmösiä oloja
 
Itselläni on ihmeen hyvä olo verrattuna viiteen aikaisempaan raskauteen. Yleensä minulla ollut tosi paha olo,oksentanut melkein 24/7 ja väsytyänyt. Nyt naama kukkii ja vatsaa välillä juilii. Hetkittäin käy sellainen huonon olon aalto,mutta se menee nopeasti ohi. Toivottavasti kaikki on hyvin. Aina sitä vaan keksii stressattavaa,vaikka on jo useampi raskaus takana.. Kai tämä kuuluu asiaan :)
 
Vatsaa juilii toisinaan, mahaa turvottaa ja väsymys alkaa nostaa päätään. Mielialat on pysyneet ihme kyllä suht tasaisena; mitä nyt sitten väsyneenä känkättää. Viime viikolla oli tuntemuksia että maito nousee tisseihin, mutta nyt ei sitä enää ole onneksi ollut, katotaan sitten marraskuussa sitä asiaa uudelleen!

Aiemmissa raskauksissa en ole joutunut oksentelemaan, mutta sellaista etovaa oloa on ollut, että saa nähdä miten nyt sitten... Edellinen raskaus oli vähempi oireisempi kuin eka, joka kuulemma on normaalia jos raskauksien välillä ei ole pitkää väliä.
 
Pieni pyyntö että laitettais raskausviikot vastauksiin niin olis helpompi vertailla varsinkin jos lukee näitä vähän jälkikäteen :)
 
6+0 tänään. Minulla oli pari viikkoa kestävä vatsakipu, vähän niin kuin kuukautiskipumaiset, mutta inhottavammat kun öisinkin niihin heräsi jatkuvalla syötöllä. Sai pelätä että pysyykö matkassa.. Nyt ne ovat kuitenkin hellittäneet :) todella tainnuttavaa väsymystä, yökötystä ja kehon arkuutta kyllä löytyy. Vähän jännään tässä että alkaako pahoinvointi lähiaikoina...
 
Eilen kun just kehuin että ompa hyvä olo,niin heti aamusta iski hirvee yökötys ja laatta lensi. Yökkö olo jatkuu ja väsyttää :)
 
Sain tietää viikko sitten että olen raskaana. Oli 4. viikko meneillään silloin. Nyt eilen alkoi verivuodot vatsakivun kanssa. Vuodot jatkuu yhä ilman kipua. Pelottaa, jos tuli keskenmeno. Niin kauan odotettu että nappais. Torstaina ultraan. Tietämättömyys on pahinta, kun ei tiedä. Testissäkin tulee nyt vain haalea toinen viiva.
 
Takaisin
Top