Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälä 5+5 ja myöskin jäätävä väsymys. Rinnat olleet nyt semi kipeät muutaman päivän. Ja vaikka illalla ennen nukkumaan menoa söisi kuinka paljon on aamulla ihan jäätävä nälkä.
Nyt eilisestä illasta asti ollut pientä menkka kipuilua alavatsassa. Toivottavasti ei tästä pahene kipu.
Niin ja ei sovi unohtaa tätä ihanaa naaman ja yläselän kukkimista.:eek:

4+5 ja tänä aamuna herätessä semmoinen olo kuin olis maailmanluokan krapula. Yhh. Eilen illalla sain kunnon itkuraivarit, mikä on mulle täysin epätyypillistä, ja sitten tietysti väsyttää ihan jäätävästi. Hiukan jännittää nuo mielialanvaihtelut kun ekassa raskaudessa olin kuin lehmä, rauhallinen, paksu ja maitoa tihkuva. Toivottavasti jäisi ainakin tuo ääneen raivoaminen vähemmälle, ihan miesparkaa ajatellen...

mulla iski hirveä paniikki aamulla kun vähän tuli rusehtavaa vuotoa paperiin, reilu viikon päästä ultra vasta ja toivon kovasti että kaikki olisi hyvin.. Muilla ollu vastaavaa?
5+5.

Kamala väsymys! :( itkettää kaikki asiat. Päätä särkee. Rinnat tosi arat. Muita oireita ei varsinaisesti ole, välillä huonoa oloa yms.

Tsemppiä kaikille oireileville :Heartred

Nona, ei liikaa kannata googletella :). Mä olin asian tiimoilta gynellä toissapäivänä, tiedän tunteen.

Nona älä googleta, normaalia se on :) usko Hormigaa

5+1 ja nyt turvottaa vähän ja semmonen jotenki tukala olo vatsassa. Ei varsinaista kipua mutta semmosta pientä jomotusta välillä..

5+1 oireina täällä lähinnä väsynyt olo johtuu osittain jo yli viikon kestäneestä yskästä...yöt mitä milloinki yskimisen kans...rinnat tosi tosi arat...mahan kaamee turvotus :happy090

Hormiga, mistä sulla vuoto sitten johtui?

Yritän rauhottua tän hysterian kanssa :bored:
Mut joulukuinen tuulimuna ei lisää yhtään mielenrauhaa :angelic:

Nona, ei se selvinnyt. Lisäksi oli tosi kovia kipuja, useamman päivän ajan, ennen kuin vuoto alkoi. Kivunkaan syy ei selvinnyt.
Luulin, että oli mennyt kesken.
Kipuja on yhä.

On mulla aiemmissakin raskauksissa ollut jotain vuotoa, mutta ei niinku nyt.

Nona, ei se selvinnyt. Lisäksi oli tosi kovia kipuja, useamman päivän ajan, ennen kuin vuoto alkoi. Kivunkaan syy ei selvinnyt.
Luulin, että oli mennyt kesken.
Kipuja on yhä.

On mulla aiemmissakin raskauksissa ollut jotain vuotoa, mutta ei niinku nyt.

Millä viikoilla meet? :happy: Ilmeisesti siis todettiin siellä että vauvalla kuitenkin kaikki hyvin?

.. Kyselyikä tuli:woot:

Kalenterin mukaan tänään 7+0, mutta ultrassa vähemmän (mulla on aina ollut eroa ultrassa ja kalenterissa).
Sydän siellä sykki. :)
Tietysti vielä on riskiaika.

Olipa hyviä uutisia! :) ...nyt kun vielä kivut hellittäisivät...

Alavatsan nipistelyt ja krampit on jäänyt vähemmälle, rinnat on edelleen järkyttävän kipeät. Palelu ja väsymys on lisääntynyt selkeästi, rytmikin on kääntynyt päälaelleen, entinen iltavirkku simahtaa nykyään jo iltaysin aikaan ja aamuyöstä 4-5 aikaan alkaa sitten heräily. Verensokerin kanssa pitää olla tarkkana ettei pääse kovin matalaksi, esim. arkiaamut on tämän takia paljon hitaampia kun pitää syödä ja odotella että olo kohentuu. Aiemmin otin usein aamupalan töihin mukaan ja söin vasta siellä. Pahoinvointia ei oo onneksi ollut, mutta röyhtäilyä tulee paljon. Tänään mua on sitten ihanasti huimannut koko aamun, pystyssä oon pysynyt mutta muutoin tosi hutera olo, korvissakin vaan humisee.

Nyt 5+5

Mulla rv 5+2, oireiden määrä tuntuu epätodelliselta. Turvottaa iltapäivästä lähtien niin että illalla olen pallona. Rakennustyömaalla ja lasten kanssa rehkiminen aiheuttaa melkein supistuksia?? Ainakin masu on ihan kireä ja pinkeä. Eka viikko testin jälkeen jatkuva menkkamainen kipu sekä valtavat lihassäryt takareisissä ja alaselässä. Jatkuvaa närästystä ja kuvotusta. Vessassa joudun käymään ylimäärin, ja yöllä kun käyn niin valvon sitten 2h melkein joka yö. Normaalisti nukun kuin tukki. Väsyttää niin älyttömästi koko päivän, oon alkanu menee nukkumaan puol kymmenen heti kun lapset nukkuu. Töissäkin olen ihan tunneherkkänä ja uupuneena.

Ainiin, ja kuusivuotias kysyi toissailtana et onko mulla vauva mahassa kun se on noin iso!

Musta tuntui, että ihan noilla ekoilla viikoilla positiivisen testin jälkeen oireet oli kaikkein pahimmat! Just siis viikoilla 5-6. Alkuviikosta alkaa 8. viikko, ja pahin turvitus, pääkipu ja pahoinvointi on helpottanu. Väsymys on kyllä edelleen ihan jäätävä :(

Takaisin