Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskomatonta et löytyi kohtalotoveri!lucky87: Lohduttavaa kuulla ettei oo yksin tän kumman vaivan kanssa.. :) itellä se kipu on alkuun vihlovaa otsassa, josta se muuttuu semmoseksi paineen tunnuks ja leviää sitten silmiin ja ohimoille. Saunassa oon yrittänyt käydä ja hetken voi olla jos pitelee otsaa ja "suojaa" silmiä.
Melkeen kauhulla odotan kesää ja auringon lämpöä, että joutuuko kärsimään päänsärystä kaikki kuumat hellepäivätOnneksi asun niin pohjoisessa, et niitä hellepäiviä kertyy ehkä hyvällä tuurilla 2 :D
Nooooh, se voi vaan mulla viitata poikaan ja sulla johonkin muuhunKultu: itsellä en muista olleen esikoisen aikaan ja esikko on poika :D saunoin paljon

Kultu: Hei toi saunavinkki oli hyvä!! Pitää kokeilla ens kerralla :) kiitti!
Mulle sormus-testi povas poikaa eilen. Jännää nähdä kumpi sulle tulee, noi kipuilut voi sit pistää pojan piikkiin jos sikseen tulee![]()
Mulla on myös tuo jos sattuu yöllä sikeästi nukuttamaan niin että rakko on aamulla täysi niin ensin on paineen tunne ja sellainen ikävä ja sitten kun alkaa pissata niin tulee noi menkkamaiset nipistelyt. Oli myös edellisessä raskaudessa.Täällä pyörähti vko 16 käyntiin. Ehkä se alun pahin vaihe on tosiaan nyt saavutettu, kun olo on suht normaali kuitenkin jo suurimman osan ajasta. Mikä tietysti, yllätys yllätys, herättää myös huolta. Mun mielestä mun vatsan turvotus on ehkä vähentynyt alusta, se on jotenkin tasaantunut ja aamuisin näyttää todella littanalta. Myöskään rinnat eivät ole enää yhtä arat kuin alussa, tuntuu jotenkin että niidenkin kasvu olisi ikäänkuin pysähtynyt. Ajoittain kutisee, jostakin luin että se kutina olis ihon venymisen merkki. Myös mahaa kutitti alussa, nyt sekin on loppunut. Eli väkisellä pelko hiipii takalistoon että onko kaikki kunnossa. Onko noi normaaleja, tietääkö joku jo raskauden kokenut? Alamahajuilimisia on tasaisesti, ikäänkuin menkkakipuja. Sen olen huomannut myös että jos rakko on ehtinyt täyttyä liian täyteen ja sit kun menee pissalle niin pissatessa samalla nipistelee alamasua menkkamaisesti. Nipistely loppuu kun rakon saa tyhjäks.
Sit tuli vielä mieleen yksi oire, mikä mulla on ollut lähes koko ajan, nimittäin vahva sydämen syke. Etenkin ruokailun jälkeen mulla sydän jumpsuttaa tosi vahvasti ja on ehkä vähän nopeampi myös, tasaantuu sitten jonkin hetken päästä. Välillä myös nukkumaan mennessä tuntuu/ kuuluu korvissa. Mistähän mahtaisi johtua, onko muilla samanlaista ?