Oireet

JN89

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
Nyt menossa 4+3 ja pikku hiljaa alkaa pahoinvointi nostaa päätään. Esikoisesti voin pahoin, mutten oksentanut kuin pari kertaa, vk 3+0- 14. Oireena tästä raskaudesta oli menkkajomot useaa päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Yleensä niitä on, kun vuoto alkaa tai ei ollenkaan. Lisäksi ollut herätessä nenän tukkoisuutta ja hetkittäistä palelua.
 
Mulla on aamulla heikko olo ollut ja palelua ja hikoilua vuoroin. Väsymystä myös ja turvotusta mahassa :) imetän vielä esikoista ja huomaan että maidontulo vähenemässä :sad001
 
Täällä hurjat 4+0 ja selvin oire on pohjattomalta tuntuva nälkä. Vaikka söisi hyvin, niin tunnin päästä jo vatsa kurnii.. Täytyy varmaan ostaa kaapit täyteen hedelmiä ja vihanneksia, niin ei paino lähtisi heti nousuun, nälässäkään en kyllä meinaa kärvistellä.
Esikoisesta oli niin vähäoireinen raskaus, että on mielenkiintoista nähdä, tuleeko tällä kertaa esimerkiksi pahoinvointia. Minäkin imetän vielä, mutta hiljalleen on tarkoitus vieroitella ja vaihtaa normimaitoon, kun onhan tyttö jo lähes vuoden ikäinen.
 
Täälläkin imetetään vielä. Tosin vieroitus on alkanut, niin en osaa sanoa raskauden vaikutusta maidontuotantoon. Nyt imetän vain kolmesti päivässä ja ensi maanantai vain aamuin illoin.
 
Mulla ei oireita ole mitään. Ainoat sellaset oireet joita ollut kyllä nega kierroissa myös ni on aivastaessa alavatsa krampit. Valkkaria hirveesti ja lugesteron siihen lisäks ni on sellanen olo että menkat olis alkanut. Silläpä tämä asia onkin nii vaikea sisäistää ja siksi noita testejä edelleen tehtävä jotta uskoo että siellä edelleen papu kehittyy
 
Oliskohan oireita nämä että aivan tajuton väsymys. Eilen oli pikkujoulut ja johonki puol 3 asti valvoin. Nyt koko päivän ollu että meneekö silmät väkisin kiinni... nyt tää menee nukkuumaan
 
Mulla ehkä tänään Rv5+1 ja rinnat olleet kipeät muutaman viikon ja viikko sitten alavatsakipuja, pohjaton nälkä ja loputon väsy ja ajoittain pahoinvointia. Mutta olen niin onnellinen näistä oireista kun tuntuu että ehkä siellä jotain tapahtuu :Heartred ainiin ja alakerran hirveä kuivuus, sen oireen voisin mieluusti antaa pois...
 
En mennytkään vielä nukkumaan ku tuntuu että oisin kipeeks tulossa. Kurkku vähän kumman tuntu et olis kuumetta. Mutta jos se on tätä väsymystä
 
Lucky mua paleltaa kokoaika ja tuntuu kuumeiselta mutta ei kuitenkaan ole kuumetta :) pue lämpimästi päälle ja laita peitto korviin jos uni auttais :)
 
Juu niin teen. Ei ollut kuumetta. Täällä on entrorokkoa liikkeellä ja noroa. Jospa ei sairastuisi. Pitänee hakee huomenna c vitamiinit apteekista
 
Täällä nyt 4+1 ❤ nyt alkanu rinnat kipeytyyn, lämmöt 37.väsyttää ja välillä mahassa tuntuu vihlasuja, nivusissakin jotakin outoja tuntemuksia, kai se on normaalia?
 
Äippä: kyllä se normaalia on. :D itsellä oli vaan kp 13 -kp 22 rinnat kipeet ja si se loppu. Nyt ei enää mitään muuta ku kramppeja ja väsymys.

On. Heräsin aamuyöllä uneen jossa olin vessassa ja siellä pyyhkiessä eka tuli veriviiru ja sitten ihan kunnolla jo verta :sad001 toivottavasti ei ollut mikään enne uni.
 
mulla on sellaista samanlaista jomotusta kuin menkkojen alkaessa ja samoin oon ollut nyt kaks päivää tosi herkällä päällä. oikealle alas pistelee välillä jännästi mutta muistelisin esikoisesta olleen ihan samaa :)
 
Mulla on naama täynnä finnejä! Ei teininäkään ollut näin hirveesti, en muista oliko ekassa raskaudessa minkä verran. Oliko se nyt niin, että tyttö vie äidiltä kauneuden? :D
 
Yxvaan mulla myös naama kukkii hienosti :D tosin on kukkinut kokoaika pillereiden lopettamisen jälkeen niin ei sinänsä muutosta...

Huh kun turvottaa, tuntuu kuin olisin kävelevä nestekasa :D
 
Täällä 4+6, veikkaan kyl et vois olla enemmänki ku kierto vaihtelee 25-29. Ja positiivinen tulos tuli jo 3+3... Noh, selviää ultrassa. Ei oikeen mitää oiretta, välillä etoo. Ruoka maistuu, vielä ei oo jauhelihaällötystä, niinku esikoisen raskaudessa. :-D
 
Ps.iloveyou: tervetuloa mukaan. Käys säki tiedot tonne laittaa ni pääset säki joskus siihen salaiseen ryhmään jos haluat :D
 
Perhana ku tänään aamulla taisin vahingossa laittaa 2 lugea vaikka 1 piti...en muistanut että olinko laittanu. Sit laski kapselit ja muka sek perusteella en ollut laittanut. Mut sit kuitenki tänää alavatsaa jomotellu ja kramppeja ollu enemmän ja närästänyt ym. Ni luulenpa vaan että keltarauhanen käy ylikiekalla :D
 
Täällä on nyt rv 4+4. Minulle tuli todella nopeasti oireet, joten plussa testistä oli odotettavissa. Aluksi luulin oireita PMS oireiksi, mutta eipäs ollutkaan. Oireet alkoi rintojen arkuudella. Aluksi aristi vähän, mutta n. viikko sitten olivat jo todella kipeät.. nukuin mm. urheiluliivit päällä kun muuten sattui. Lisäksi minulla on pohjaton nälkä myös, syön koko ajan. Janottaa myös koko ajan jonka takia ramppaan pissallakin koko ajan. Mahan vihlontaa on paljon, särkylääkkeetkään ei meinaa auttaa siihen. Välillä vihlonta ja alavatsakipu pelottaa, mutta olen lukenut täältä että ne ovat normaalia?? Olen lisäksi nyt kunnolla turvonnut, housuista ei meinaa mahtua jalkaan enää mitkään.. :D Tämä on ensimmäinen raskauteni joten olen ihan paniikissa. :eek:
 
Takaisin
Top