Oireet

Kiitos Pikkunöösä ♥ ja onnea kaikille jatkoon! jään vielä seurailemaan tilannetta pienellä toivon kipinällä, mitään kipuja kun ei tällä hetkellä ole..
 
Juttelin terkkarin kanssa puhelimessa, ei oikein sanonut mitään muuta kuin että kyselee, josko lääkäri pystyis ottaa mut tänään vastaan päivystykseen. Soittelee vielä takaisin että onnistuuko :crybaby2
 
Voimia kaikille joilla vuotoja ja kipuiluja. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin ja eivät olisi mitään vakavia .
 
Nyt sit piti jäädä saikulle. Eilen ei pystynyt töitä kunnolla tekemään kun niin paha olo. Voi rähmä sentään....

pitäisi tietysti olla tyytyväinen oireista jospa Se tietäisi hyvää ja kaikki olisi kunnossa. Toivoa sopii... Kokoajan ajatuksissa, et milloinka Se vuoto taas alkaa. Ärsyttävää ku ei voi nauttia yhtään
 
Täällä muuten uutena oireena kamalat kutisevat näppylät kaulalla ja rintakehällä, vähän selkäpuolellekin tuntuis tulevan. Onko kellään muulla samaa? Töissä jo luultiin, että oon saanut jonkun allergisen reaktion... :D
 
Voimia kaikille joilla on ollut vuotoja tai muuta! Kunpa ei kävisi kuinkaan.

Mulle tuli tänään ekaa kertaa pahoinvointioloja kun satuin aamulla juomaan pakuriteetä.. ehkä se oli kehon keino kertoa ettei kannata juoda. Tulin vähän flunssaan pääsykokeen jälkeen ja olo aika ryytynyt. Mulla on ollut ajoittain tosi paljon alavatsakipuja ja selkäkipuja, mutta nyt pari päivää ilman. Jännityksellä ja kauhulla oottelen yltyykö pahoinvoinnit tästä ! Hirveästi himottaa kaikkea ihmeellistä mitä en normaalisti syö mutta mitä ekassa raskaudessakin himoitsin; sipsejä, pitsaa, hamppareita, Ässä mix-karkkeja, kaikkea tosi tulista ja suolaista..
 
Täällä muuten uutena oireena kamalat kutisevat näppylät kaulalla ja rintakehällä, vähän selkäpuolellekin tuntuis tulevan. Onko kellään muulla samaa? Töissä jo luultiin, että oon saanut jonkun allergisen reaktion... :D

sama homma mulla, rintakehä ja selkä ihan täynnä kutisevia punaisia näppyjä, rasvaamalla vähän helpottanut ja selkäpuolelta myös vähentynyt. Näyttää ihan aurinko ihottumalta tai vastaavalta allergiselta reaktiolta.

Täällä myös jouduttu jäämään töistä tällä viikolla pois, mikään ei enään pysy sisällä eikä mitään tunnu saavan alas :yuck:
 
Minä olen hämmentävän oireeton. Kolmessa aiemmassa raskaudessa (joista keskimmäinen olikin vk 12 todettu tuulimuna) olen oksentanut vk 5 alkaen. Nyt 5+1 eikä mitään oireita :eek: ... täällä jännittää nyt oireettomuus.
Esikoisesta makasin monta viikkoa vessan lattialla oksentamassa aamusta iltaan, tuulimunassa oksensin aivan yhtä paljon sen 12 viikkoa. Hcg:n määrä oli täysin normaalin raskauden mitoissa joten siitä johtui pahoinvointi.
Tammikuussa syntyneen alkuraskaus oksetti myös 5-16 viikot, mutta onneksi vain kerran päivässä tuli ylös :D
Tällä hetkellä rinnat ei ole kipeät, mitään jomotuksia ja nippailuita ei ole, eikä edes ole etova olo vaikken ole syönyt vielä mitään! :oops::confused:
Yritän saada varhaisultran, että vahvistun raskaudestani :)
 
Peukalonpään kokoinen verihyytymä putos vessan pyttyyn kun kävin pissalla.. ähh.. poistun :'(
 
Yleislääkäri ei nähnyt sisätutkimuksessa mitään hälyyttävää, otettiin tulehdusarvot ja huomenna vies pissanäytteen tulehduksen poissulkemiseksi. Nyt sit vaan odotellaan Maanantain ultraa ja yritän oysyä rauhallisena :)
 
SiniApilalle voimia..♥

Täällä 5+6 ja ekat oksennukset heitetty. Olo alkaa oleen niin voimaton ja ällö, että ei pysty tätäkään kunnolla kirjottaan..
 
Minut ultrattiin tänää tyhjäksi ja verikokeet osoittivat että kaikki olisi tullut uloskin. Tsemppiä kaikille!!
 
voimia kaikille joilla vaikuttaa kesken menevän ):
vähän on itelläkin epäuskonen olo,kun ei oo mahassa juuri mitään oireita..onko teillä muilla miten paljon niitä repäsykipuja/jomotuksia?
 
Täällä oireina väsymys, jano sekä paine alamahalla. Ja nenän tukkoisuus. Pientä yökkäilyy ollu pari kertaa. Mutta jos on niin ku edellinen raskaus niin rv7-8 alkaa ökääminen. Just kun ollaan reissussa jee
Ja noista himoista ni kaikkee epätervewllistä tekee mieli (tytöstä oli sama homma) että viittaisko tää ny si seuraavaan tyttöön.
 
Tänään aamulla ekaa kertaa darraolo ennen aamupalaa, ei kuitenkaan onneksi oksuun asti -vielä-. Tänään myös väsyttänyt aika paljon. Äsken tuli taas pieni pahanolon aalto joka onneksi kyllä meni sitten melko nopeasti taas ohi. Jännityksellä odottelen huomista aamua ja vointia.
 
Takaisin
Top