Oireet

Jäääätävä turvotus. Kyllä tässä kohta salailu loppuu tai sitten vaan ajattelevat että onpa tuo lihonut ihanko ois jo odottanut kauan.....
 
Mulla ainakin jomottelut ja vatsan nippailut ollut tosi vähäisiä viime aikoina. Välillä niitä tulee yllättäen hetkeksi. Täällä jäätävä väsymys kun päikkärit jäi välistä neuvolassa käynnin vuoksi.
 
Mä en jotenka välillä ees muista, että olen raskaana kun kaikki aika menee tuon 11kk tyttösen kanssa, eikä oireita ole ollut kun väsymys (mitä on muutenkin tuon tyttösen takia) ja kaaheen kylmä koko ajan. .kunnes tänään on koko aamun ollut tosi huono olo ja hikoilen kun ois vaihdevuodet :) Yäk..
 
Hikoilu ja ruokahaluttomuus on hyvin hämmentävää! :) En tunnista itseäni näistä oireista :D

Muoks: täällä Satru siis kotona 10kk jonka perässä tulee myös juostua päivät pitkät! :)
 
Minlex: kiva yhdistelmä: vilkas lapsi ja jyrän alle jääneen olotila :) Onneksi on suurimmaksi osaksi tyytyväinen lapsi, eikä pane pahakseen jos äiti välillä oikaisee lattialla :) Mites teillä?
 
Puuh vk 6+5

-syömisen jälkeen röyhtäyttää ihan alvariinsa (mutta se ei onneksi polta ruokatorvea)
-ennen syömistä on jatkuva etova olo (en onneksi tosin ole oksentanut)
-väsyttää ihan saatanasti koko ajan (vihdoinkin saa helposti unta)
-tissit on kipeet ja ne kasvaa (jee tissit!)
-maha kerää pierua ihan hulluna ja näytän siltä kuin olisin pidemmälläkin paksuna (sen voi peittää vaatteilla)
-oon kaikesta tästä huolimatta ihan järkyttävän onnellinen ja pelokas yhtäaikaa.

Tsemppiä keskenmenon saaneille, muille tarrasukkia ja parempaa vointia!
 
:p:p:grin:p:pMoikka!

Minä plussasin viime sunnuntaina ja näytti 1-2 viikkoa raskaana. Mulla ei oo muita oireita oikeen ollut paitsi vuodot :(
Alkoi viime maanantaina vaaleanpunaisella jonka jälkeen tuli ruskeaa, pari kertaa jopa verta. Eilen loppui mutta tänään alkoi uudestaan haalean ruskeana. Kipuja ei ollut kun vain kerran viime keskiviikkona:) Välillä vatsassa kuplii ja pää on kokoajan kipeä. Alkoi ilta pääkivulla mutta tänään ollut koko päivän jo:) varpaat ja sormet ovat jäässä. Tisseissä en tunne mitään ihmeellistä vähän ehkä ällöttävä olo suussa:) toivotaan, että nuo vuodot ovat harmittomia:) kivaa päästä "kohtalon tovereiden" kanssa ihmettelemään ::) ja sellainen vielä, välillä tuntuu että vatsan sisällä juuri siellä missä pitäisi tämän pienen ihmeen olla niin kutittaa. :joyful:
 
Tänään 6+4
-muutamana aamuna ja iltana etova olo, ei vielä onneksi oksennusta, mutta välillä tulee kurkkuun asti
-ilta turvotus !!!
-maha satunnaisesti kipuilee vähän, vähentynyt kyllä viime viikosta
-rinnat arat, kasvua ei havaittavissa.. :D
 
Täällä on alkanu kauhee turvotus :confused: pahoinvointia vaan välillä. Vähäiset oireet on hämmästyttäneet täälläkin mutta ehkä kroppa on jo tottunu raskaana oloon kun kolmas raskaus pienen ajan sisällä :wink
 
Täällä ilmottautuu yks pahoinvoiva. viimeiset 3 aamua alkanu oksentamalla, töissä saa nieleskellä 12 saakka ja sitte 3-4 tuntia ihan ok olo. Kellon tullessa 16-17 se alkaa taas... Huoh. Mutta jos maha-asukilla kaikki hyvin, niin sitten en valita. Lisäksi iltaisin ilmaantunu aika mojovat päänsäryt.
 
Täällä on vasta plussattu ja ennen plussaa huomasin kiinnittymisen vähäisenä vuotona ja se jälkeen kaikki oireet vaan vahvisti ajatusta et nyt ollaan raskaana :) ...oli kylmä, väsytti, pinna kiriällä, normaalia isompi nälkä, alavatsassa nippailuja ja nännit tuli kipeäksi.

Voimia kaikille pahoinvoinnin kanssa kärvisteleville :)
Se on kyl niin kamalaa...edellisessä raskaudessa kesti viikolle 20. Toivottavasti tällä kertaa säästyis siltä
 
Minulla etova olo on jatkunut aamuisin, heräämisen jälkeen ei mene kauaan kun tulee huono olo ja oksennus noussut välillä kurkkuun saakka. Päivisin ei ole tätä, kunhan olen muistanut syödä 2-3 tunnin välein jotain. Nälkä on aina työpäivän jälkeen ja menee isoja annoksia ruokaa, ennen söin vähän vähemmän ja jaksoin paremmin työpäivän jälkeen pienemmällä aterialla. Vartin päikkäreitä olen ottanut ja jos en kerkee nukkua iltapäivällä niin olen jo ysin aikaa illalla sängyssä. Janottaa yhtenään ja suu kuivuu nopeesti.

Vatsaa ei ole enään juilinut ollenkaan, välil ei uskois et olisin raskaana. Etova olo ja nälkä muistuttavat raskaudesta.
Tänään 6+4
 
7+0 tai kohta vuorokauden vaihtuessa 7+1, oireet aika vähäiset
-rinnat tosi kipeet
-turvotus
-jano
-välillä pistää närästämään
-jotkut hajut pistää nenään aika ikävästi :D
 
Täällä luultavastikkin ainoona oireena vessassa asuminen..
Kaikki tulee vetenä ulos ihan jatkuvalla syötöllä..
Olo rupee oleen aika rikkinäinen ku ei saa öisinkään nukuttua kun 5-30min jaksoja..
En enää tiedä mitä tehdä ja ois kuitenki hyvä ku pystyis vähä töit hoitaa ja lasten kanssaki täytys jaksaa olla...
 
Täällä aika vähillä oireilla menty taas. Pientä etovaa oloa on ollut plussauksesta asti (tai jo pari päivää ennen sitä ) mutta ei joka päivä. Välillä on huimannut ja nännit on arat. Mahassa myös välillä pientä juilimista, mut siinäpä ne. Tänään mulla 6+0.

Oireita on ollut mun mielestä vähän vähemmän kuin kesällä kkm-raskauden alussa, mutta ne on ollut erilaisia. Viimeks kaikki oireet loppui näillä päivillä.
 
7+0

Äärimmäisen väsynyt olo joka pahenee joka päivä. Arkiset askareetkin vaatii valtavan määrän energiaa.

Aamulla ei tee mieli mitään, ehtii tulla nälkä, itkukurkussa koittaa ettiä syötävää mistä ei tulis huono olo. Saat syötyä, nälkä jää ja tuntuu että tekis mieli halata pönttöä. Ei ole tarvinnut oksentaa mutta ei kaukana ole.

Makealle tuli stoppi. Kun sais edes jotain alas. :( leipäkin maistuu kummalliselle.

Turvotus kova iltaisin.
 
Minä oon ihan zombina täällä. Ei uskois, että oon vasta kolme päivää oksentanu kaiken ulos mitä oon saanu ensin vaivalla alas.. tuntuu että tätä ois jatkunu jo viikkoja. En pysty tekeen ihan mitään, makaan vaan sängyssä vessareissujen lisäksi.. Taitaa käydä just niinku esikoistakin oottessa, että kohta päästään tippaan ja tää ei tuu helpottaan vielä piiiitkään aikaan.

Niin, ja nyt 6+1
 
Takaisin
Top