Oireet

Minulla taisi tänään mennä kesken... Taas. Hirveitä kipuja ja runsasta vuotoa, kylmä/kuuma vuorotellen ja pientä lämpöä, heikotusta. Tavaraa lensi molemmista päistä ja hyvää asentoa ei löytynyt millään sohvalta tai vessan lattialta. Vieläkin vihloo, mutta ei niin kovaa. Hirveä poltto oli niin vatsassa kuin selässäkin. Tänään 5+2. Poistun siis keskuudestanne näin virtuaalimielessä ja jään odottamaan koska taas pääsen toiseen la-ryhmään :'(

Miten muilla kenellä alkoi pieni vuoto? Minulla vihlasi illalla eilen pari kertaa napakasti ja sitten alkoi hento kirkas verinen vuoto. Tänään sitten aamupäivällä alkoi tuo tyhjennys...
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei Anniina :( Itselläni ei ole muuttunut ainakaan vielä. Päivällä ihan pikkuisen verta kun pyyhki ja menkkakipuilua. Kauhulla odotan huomista jos tää pahenee
 
En halua peloitella, mutta kerron että itselläni kivut alkoi noin 12h ensi vuodon jälkeen. Sillä välillä ei ollu kipuja lainkaan. Toivottavasti sinulla ei käy samoin!!
 
Voimia Anniina ja Piiralle kovasti peukkuja.Koko illan on jomottanut vain vasemmalta puolelta alavatsaa. Jotenkin ajattelin että on ihan normaalia että jomottelu on toispuoleista mutta sitten googletin asiaa ja hakutuloksiin nousi kamalasti kohdunulkoisia raskauksia. Nyt olen sitten ihan huolesta vääränä :( Välissä on ollut ihan normaaleja menkkajomotuksia mutta sitten on myös tätä toispuoleista juilimista tai painontunnetta melkein nivusessa asti. Alkoi pelottamaan hirveästi.
 
Taidan yrittää huomenna, jos sais aikaistettua ultraa kun kätilö viime viikolla puheli jotain sellaista, jos nyt ei sitten vuoto ala kunnolla ennen sitä.
 
Minulla on yleensä ollu tasaista koko alavatsan kattavaa jomotusta, mutta tänään pisti vain oikealle puolelle niin selkää kuin vatsaa. Ovulaatio tuli tässä kierroossa vasemmalta, niin ihmettelen...
 
huomasin ite erään salikäynnin jälkeen, että rupes jomottaa mahaan, silleen menkkamaisesti.. ajattelin sitten, että on varmaan merkki siitä et pitäs ottaa iisimmin.. ja sen jälkeen iski kyllä pelko, että koska siä verta rupee tulemaan.
nyt vielä kun on lukenut näitä keskenmeno tarinoita, niin enemmän iskee vielä pelko siitä,että jos osuu omalle kohalle?
nuorempana kun olin 19v ,luulin että oon raskaana ( ei testit ainakaan näyttäneet positiivista) tuli sitten yhtenä yönä aivan julmetut kivut ja pitihän se lähtee lanssilla sairaalaan.. en tiedä oliko ihan alkuraskauden keskenmeno vai niin voimakkaat kuukautiskivut että ei voinu olla mitenkään päin,aina mulla on ollu shut kivuliaat kk,nuorempana, mutta ei ikinä vastaavaa kipua mitä tuolloin oli.
 
Nyt huolestuttaa täällä, on alkanu tuntuu paineen tunnetta oikealla puolella alavatsassa/nivusessa.. Hedelmöitys on tapahtunu oikealla puolella kun ainoa toimiva.. Kipua ei ole, painetta vain.. Yks kohdunulkoinen takana.. Mistä muusta vois johtua tunne?
 
Ei tämä paniikki lopu! Pikkuista tiputtelua edelleen joka kolmas vessareissu. Nyt laitoin aamulla siteen että saa seurattua, oon jotenkin ihan varma että kesken tää menee/meni
 
Minua nipistelee vieläkin ja tuntuu kuin kohtu olisi täynnä ilmaa. Vain selällään oli hyvä nukkua, muutoin nipisteli kovaa. Varasinkin lääkärin tälle päivälle, en pääse gynelle mutta toivottavasti pääsen ainakin labraan. Rinnat on kipeät ja turvoksissa ja vuoto vähentynyt, en kyllä uskalla elätellä mitään toiveita enää... Aiemmilla kerroilla kipu on loppunut päivän sisällä, nyt vaan jatkuu niin ihmetyttää että mikähän siellä oikeasti on tilanne...
 
Niin mulla ei ole aikaisempaa omaa kokemusta keskenmenosta, joten kaikki on uutta ja mitä enemmän luen kaikkea niin sitä enemmän paniikki kasvaa! Eilen menin googlettamaan noita oireita ja löysin sitten ilokseni sellaisen listan missä oli lueteltu riskejä saada km, multa taitaa löytyä ne kaikki; ikä, pco jne :grumpy:

Laitoin neuvolaan tekstarilla soittopyynnön kun en ehdi töissä yrittää sitä kiinni, soittaa kyllä yleensä aina takaisin kun näkee että on tavoteltu, mutta kokeilin nyt laittaa noin tällä kertaa.
 
Muista myös että pieni jomotus ja pieni vuoto voi olla ihan normaaliakin. Eikä pitäisi netistä lukea mitään, diagnosoin jo itselleni endometrioosin... en ollu tuosta kuullutkaan ennen mutta pelottavan moni oire täsmää :'(

Minulla nämä kaikki on olleet erilaisia. Ensimmäisellä kerralla makasin sohvassa kaksin kerroin ja poltti vatsaa aaltomaisesti, eli tuli varmaan supistuksia. Toisella kerralla alkoi vaan vuoto ja tää kolmas on vielä ihan erilainen noihin verrattuna :(
 
Mulla ei tullut eilen muuta vuotoa kuin se seksin jälkeinen tuhru.. tänään aamulla tilanne onkin sitten ihan toinen.. pyyhkiessä paperiin tuli ensin vaaleanpunaista vuotoa ja pienen pieni hyytymä. Nyt vuoto on muuttunut väriltään tummemmaksi. Housuihin asti mitään ei vielä tule mutta kohdunsuu oli ihan pehmeä ja alhaalla eli vahvasti veikkaan että täällä vuoto voimistuu päivän aikana ja huomenna soittoa lapsettomuustutkimuksiin.. km 6/15, 8/15, 9/15, ja ilmeisesti nyt taas 11/15.. Mies kysyi aamulla että onkohan meidän edes tarkoitus saada lapsia.... pieni romahdus :'(
 
Takaisin
Top