Oireet

Mulle alkanut tulla pahoinvointia uudestaan. Tosin kaukana siitä mitä ekalla kolmanneksella oli! Onneksi :) Oon kyllä huomannut, että pahoinvointi on selvästi yhteydessä siihen jos ateriaväli venähtää tai en oo muistanut juoda tarpeeks.
Hirveä väsymys on, ei tarvi olla kuin hetki kaupoilla niin sitä on ihan naatti. Eilen kävin labrassa hb-kontrollissa ja se oli 122 eli ihan ok.
 
Mulla kanssa pahoinvointia.. Välissä herännyt yöllä oksentaa ja välissä taas oksettaa kauheasti mutta ei vain tule oksennus.. Onneksi ei Oo kuitenkaan niin pahaa kuin alkuraskaudessa :D
 
Olikohan mulla jossain vaiheessa keskiraskautta sellainen energinen olo...? No, nyt taas väsyttää kun on loppuraskaus menossa! Päiväunet on aika välttämättömät. Tai sitten pilkin jo alkuillasta.
 
N. 3h päikkärit iltapäivästä piristää iltaa kummasti. :D
 
Miten ihmeessä te ehditte ees ottaa mitään päikkäreitä?! Ei mulla oo missään välissä ees mahdollisuutta moiseen..
 
Koalatiara: Mä sanon miehelle joskus, että nyt on pakko ottaa tirsat ja hoitaa sillä aikaa tuota pikkusta. Joskus mennään kaikki päikkäreille samaan aikaan, tyttö nukkuu mielellään päikkärit meidän välissä :Heartred.

Mulla ei ole muita oireita kuin järkyt levottomat jalat nukkumaan mennessä ja käveleminen aiheuttaa kipuja missä milloinkin. Nivuset on nykyään koko ajan kipeät, sitten kävellessä kipeytyy pakara tai alaselkä.
 
Miehen ollessa kotona päiväunet on mahdollisia. Hän on lasten kanssa. Tai sitten torkun kun lapset katsoo pikkukakkosta tai lapsilla on hyvä leikki menossa.
 
Mulla oli melko stereotyyppinen toinen kolmannes, voin tosi hyvin. Ja nyt kun on vika kolmannes menossa, niin eikö ruvennutkin olo heti tuntumaan tukalalta! :)
Öisin on ollut nykyään vaikea nukkua, kun makuuasennossa alimpien kylkiluiden kohdalla tuntuu kummallakin puolella pistävää kipua. Ja keskiselkää jomottaa, vaikka yritän tukea mahaa tyynyillä ettei selkään tulisi rasitusta. Selkälihakset on ruvenneet päivällä töissäkin väsymään ja kipeytymään, kun pitää istua koko päivä tietokoneen ääressä. Oi että kaipaan vaivatonta nukkumista!
 
Närästys ja väsymys! Vaikka mitään en tee niin jatkuvasti olen väsynyt :/ Ehkä tää jatkuva makaaminen on syynä tohon väsymykseen. Ja närästys on alkanut. Onneksi lääkäri oli kaukaa viisas ja määräs reseptille närästyslääkettä jo alkuraskaudessa.
 
Mä tosiaan en siis ehtisi nukkumaan päikkäreitä, vaikka mies olisi kotona. On pakko hoitaa kouluhommat siihen väliin, kun se ehtii katsomaan taaperon perään. Kauhulla katson seuraavaa kolmea viikkoa, kun on tenttejä ja deadlineja vaan kokoajan. Onneksi sen jälkeen kyllä sitten helpottaa niiden osalta.
 
Mulla ei oo ees lapsia mut siltikään en ehdi päikkäreille ellei oo vapaapäivä töistä. Aamuvuorostaki oon aikasintaan kuudelta kotona eikä sillon enää kannata mennä nukkumaan. Mut mies kyl antaa toki mun lepää niin paljon ku ehdin vaa :) Mut yleensä on kouluhommia, koiraharrastus, raskausjoogaa tai jotain muuta hommaa. Tää vko on ollu loman jälkeen ihan shokki ku liikaa tekemistä. Ja takaraivossa kummittelee koko ajan kelanpapereiden laitto ja noi kouluhommat. Odotan innolla äitiyslomaa nii ehtii tehä muutaki ku töitä vaan :D
 
Mäkin ootan äitiyslomaa niin paljon...vielä 7 viikkoa pitäis jaksaa töissä työkaaoksen kanssa. Päätin säästää kaikki kesälomat vanhempienvapaiden jälkeiselle kaudelle ja siirsin ne jo sinne, mutta nyt on alkanut harmittaa, ois ollut ehkä sittenkin kiva pitää osa jo ennen äitiyslomaa. Alkaa sen verran vähältä tuntua oma energiataso.
 
Mulla kaks viikkoo töitä ja sit kesäloma josta suoraan jään äitiyslomalle :) Niin kivaa!! :) Yhen päivän ollu saikulla koko raskauden aikana ja edellee nostelen sellai kolmisen tuhatta kiloo ja enemmänki tavaraa päivässä..alkaa kyl käyä jo vähä raskaaks mut kuitenki vaa kaks viikkoo enää jälel :)
 
Mulla kans enää kolme viikkoa pitäs jaksaa ja sit kesäloma ja sit äippälomalle. Meillä ei olisi edes saanut siirtää vanhempainkauden loppuun tätä tämän kesän lomaa.
 
Mulla kanssa vielä kuukausi töitä,odotan niin kovasti kanssa äippälomaa kun tuntuu kanssa tällä hetkellä että menee kaikki aika ja energia töissä käymiseen.
 
Miulla kans 3 viikkoa töitä sit kesäloma alkais. Kovasti laskee jo aamuja siihen..

Taisin tehä tänään virhearvion omista voimista. Meillä oli haravointitalkoot tänään ja tunti 45min siellä touhusin vaikka selkää ja nivusia/alamahaa särkikii loppuajasta.
Nyt on aika hirveen tuntunen olo kun selkää pakottaa ja ihmeellisesti painaa tuota alakertaa. Toivottavasti menee yön aikana ohi..
 
Kolme päivää ja sit ensin kesälomille josta suoraan äippälomalle! Olen odottanut tätä ihan hulluna mut nyt on pari päivää ollut tosi masentunut fiilis, en tiedä mistä tämä kumpuaa :( olen itkeskellyt ja nukkunutkin reippaasti.. Tulispa pian parempi mieli ja olo muutenkin! Jalkoihin sattuu ja mahaan sattuu..
 
2 viikkoa kesälomaan! Tosin, pakko tunnustaa et olen tästä huolimatta sopinut pari työkokousta lomaviikkoni alkuun. Kun ei saa muuten aikatauluja sopimaan yksiin.
 
Takaisin
Top