Oireet

Heippa, onko kellään muulla ollut vielä lonkka/reisikipuja? Viikonloppuna heräsin ekan kerran tällä siihen kun lonkassa kova kipu..sen jälkeen olen heräillyt joka yö useaan otteeseen vaihtamaan asentoa, kun se jalka jonka päällä nukun (kyljelläni) kipeytyy :( netistä lueskelin, että yleensä tämmöset lonkkakivut alkaa vasta vähän myöhemmillä viikoilla...nyt rv 19+4..
 
Mullakin jomotellut alavatsaa pari päivää. Tuntuu ihan samalta, kun menkat alkais ja välillä kovempia vihlasuita. Toivottavasti nää on vaan kasvukipuja tai sitä, kun kohtu alkaa nousta ylemmäs? Mitään vuotoa ei ole tullut. Huolettaa vaan, jos ei tajua soittaa päivystykseen. Nyt rv 15+5
 
Mää heräilen ja valvon kans aamuyöstä...tosi rasittavaa mutta ainakaan viime raskaudessa mulla se ei loppunut missään vaiheessa ku sit vasta vauvan synnyttyä mutta sit olikin jokin muu syy herätä yöllä :)
Oon joskus lukenut jotain näitä että kroppa valmistautuu siihen valvomiseen vauvan kans tai jotain sellaista :)
Tsemppiä kaikille valvojille
 
Mulle on nyt ilmestynyt hikka :bored: Eikä mikään normi-hikka vaan esim 8 kertaa päivässä yhtäkkiä hikottelen joku viis kertaa ja sitten se loppuu. Ei toi muuten haittaisi, mutta noi hikat on tosi kovaäänisiä jotenkin ja tulee aina kun pitäisi puhua..
 
Onko kukaan törmännyt elohiireen raskausoireena? Mulle tuli muutama viikko sitten ja ei vaan millään lähde pois! Aina välillä nykii tossa vasemmassa silmässä ja korostuu etenkin väsyneenä. Magnesiumia olen nappaillut, mutta ei tunnu olevan apua. Ikimä ennen raskautta ei elohiiri ole kiusannut muutamaa satunnaista kertaa lukuun ottamatta. On outoa...
 
Miul oli elohiiri silmässä kolme viikkoo. Magnesiumsitraatti autto sit lopulta.
 
Pallokala: täällä kaks yks jolla elohiiri vaivannut nyt kaks viikko putkeen, eikä kans millään meinaa lähteä pois. Hulluks meinaa tulla ku autolla ajellessa meinaa nii nykiä että ei tiiä mitä tekis..
 
AA: joo hullukshan tässä tosiaan vähitellen tulee kun nykii vähän väliä niin pirskatisti! Niin jaan sun ikävån fiiliksen! Ihanaa silti etten oo ainoo... Mistäköhän tää voi johtua??
Pinkkis: mitä on magnesiumsitraatti, eroaako normi magnesiumista? Oliko sulla toi raskauden aikana, eli uskaltaako käyttää raskaana?
 
Onko muilla vielä normaalia enempi väsymystä? Jotenkin aatteli et kun eka kolmannes ohi niin ois jo helpompi eikä joka ilta nukahtais sohvalle töiden jälkeen.. Hemoglobiinikin oli ihan ok viime neuvolakäynnillä. Tosin verenpaine on aika alhaalla, voiskohan se sit tehdä.
 
!!!ällövaroitus!!!

Onko iha normaalia, valkovuotoo saattaa ryöpsähtää ns. lusikallinen joskus, äsken kävi niin. Taas. Säikähdin kun tunsin ryöpsähdyksen, että nytkö tulee verta. Ei, vaan valkovuotoa. Osin vetistä ja osin limaista/tahmeaa.
Runsastahan tuo on ollu koko raskauden ja niin ilmeisesti iha normaalia onkin mut miten se tuollee ryöpsähtää? Inhottavaa. En voi käyttää pikkuhousunsuojia, koska saan niiatä iho-oireita.. kauhulla odotan kun synnytyksen jälkeen joutuu käyttää siteitä. En oo käyttäny niitä kymmeneen vuoteen ku oon kupin kanssa eläny. Huoh...

Mut nii, onko muilla moista valkovuototulvahtelua?
 
!!!ällövaroitus!!!

Onko iha normaalia, valkovuotoo saattaa ryöpsähtää ns. lusikallinen joskus, äsken kävi niin. Taas. Säikähdin kun tunsin ryöpsähdyksen, että nytkö tulee verta. Ei, vaan valkovuotoa. Osin vetistä ja osin limaista/tahmeaa.
Runsastahan tuo on ollu koko raskauden ja niin ilmeisesti iha normaalia onkin mut miten se tuollee ryöpsähtää? Inhottavaa. En voi käyttää pikkuhousunsuojia, koska saan niiatä iho-oireita.. kauhulla odotan kun synnytyksen jälkeen joutuu käyttää siteitä. En oo käyttäny niitä kymmeneen vuoteen ku oon kupin kanssa eläny. Huoh...

Mut nii, onko muilla moista valkovuototulvahtelua?

Juu on! Usein suihkun jälkeen lorahtaa valuun reisille! :grin On kuulemma ihan ok, lääkäriltä kun kysyin. Se sano, et jos tulee reippaasti, niin sit pitää mennä lääkäriin, muuten lusikalliset sinne tänne on ihan normaalia :joyful:
 
Mul kutisee ihan hulluna jalat ja selkä!! :| Ei auta rasvat eikä öljyt eikä mitkään....
 
Juu on! Usein suihkun jälkeen lorahtaa valuun reisille! :grin On kuulemma ihan ok, lääkäriltä kun kysyin. Se sano, et jos tulee reippaasti, niin sit pitää mennä lääkäriin, muuten lusikalliset sinne tänne on ihan normaalia :joyful:

Okei, no kiva kuulla että tätä on muullaki. Kiva ku itelläki oli löysät verkkarit ja se tuli alkkareist läpi ja tunsin vaan tiskikonetta tyhjätessä miten alko valuu jotai reisiä pitkin. Järkyttävä hetki. Onneks ei oo päivittäistä.
 
Mul kutisee ihan hulluna jalat ja selkä!! :| Ei auta rasvat eikä öljyt eikä mitkään....

Voisko johtuu jonkinlaisesta nesteturvouksesta? Tai verenkierto jotenki tehostunu ko. alueilla. Miul kutis maha yhtenä yönä sillo just ennen ku tää masu pullahti enemmä ulospäin.
 
Mul kutisee ihan hulluna jalat ja selkä!! :| Ei auta rasvat eikä öljyt eikä mitkään....
Minulla kutisee jenkkakahvat. Taidan saada seuraavat raskausarvet sinne. Esikoiselta tuli ihan eri paikkoihin. :/
 
Mul on muutenki tullu nyt suonikohjuja jalkoihin et kutina varmaan johtuu myös siitä! :| Ei mul oo aiemmin ollu tämmösii kohjuja... Nyt käytänki tukisukkia melkeen päivittäin ku muuten särkee jalat!
Eiks tän toisen kolmanneksen pitäny olla sitä "hehkumis"aikaa?? :)
 
Onks kellään ollu harjotussupistuksia? Mietin et onko niitä vai oliko pieru eksyksissä ku pisti mahaan iha mahottoman paljon. Toki ilmavaivaa ollu pari päivää iha kiitettävästi, liekö johtunu siitä. Mahaki turpos iltavuoron aikana ihan palloks. Ja nivuskipuja, liekö liitoksistani ratkeilen tässä... miul on liitoskipuja ollu siitä lähtien ku alotin kovemmat treenit viitisen vuotta sitten, sellasia samoja kipuja tullu tänää. En jaksa uskoo et ois viel supistuksia
 
Mulla oli täs yks päivä ihan samanlaista ilmavaivaa.... Ensin turpos maha niin ku olis viimisillään ja sit alko ihan tolkuton pistävä kipu! Mut se oli kyl ihan vaan kaasuongelmaa! :)
 
Takaisin
Top