Oireet

Magnesiumilla mies voitelee pohkeet iltaisin ja minimaalista apua siitä on.. Hommasin nyt kokeiluun tukisukat, alan käyttää niitä töissä jne.. Jospa niistä olis apua :)
 
Neelix: Mulla ei viime raskaudessakaan oo ollu paljoa kohdunkasvukipuja, joten en niitä osaa nytkään odottaa. Mut selkä oli kyllä jossain vaiheessa tosi kipee, ku kohtu paino selkärankaa mutkalle.
 
Mun äidillä ei oo ollu minkäänlaisia raskausoireita raskauksissaan eikä myöskään menkkakipuja yms. ikinä. Mulla ja mun siskolla taas melko kovat menkkajomotukset aina ollu. Ja mun raskaudet on ollu tällästä pahoinvointia ekat viikot. Että mun kohdalla tuo periytyvyys juttu ei pidä paikkansa.
 
Miul närästys vaivaa, onneks galieveeja renniee sa akäyttää. Galievee käytän vaan iha tosi pahoissa närsy-oloissa, renniellä meen muute. Melkei joka päivä joutunu Renniee yhen ottaa.

Eilen taas jomottelimahaa niinku ois menkat alkamassa. Niin kumma tunne ku koko ajan tuntuu että ne alkaa ja sit ku ei vaan ala ja nipistelee ja jomottelee vaan. No,melkein päivittäistä tää on ollu plussasta lähtien, alkaa tottuu pikkuhiljaa :D
 
Tietääkö joku voiko imetys raskauden aikana pahentaa raskausoireita?
 
Sain viettää 4 ihanaa päivää ilman pahoinvointia :) ja tänään sitten taas laatta lentää. No ainakin sai kerättyä voimia tätä tulevaa oksentelua varten :D
 
Voi jestas. Tänään sit aloin oksentaa enkä ole vaan pahoinvoiva. Eikö tän pitänyt alkaa helpottaa jo näillä viikoilla?! Mulla vaan pahentunut olo kokoajan. Tänään rv 10+6.
 
Mullakin pitkästä pitkästä pitkästä aikaan aamu kun oli vähän etova (viimeksi viikko 6-7 tienoilla) ja masussa ollu tuntemuksia enemmän :) ei meinannut aamulla maistua mikään. 10+1

Kun eilen kerran ultrassa kaikki oli ok niin voisin olla ihan hyvillä mielin ilman ällöoloja. :D
 
Apua onko muiden tissit pehmenneet ? Rv 7+5 ja rinnat pehmenneet eikä niin arat enää..
 
Mulle terkkari sanoi tänään ettei imetys ole haitaksi. Raskaushormoonit voi muuttaa maidon makua niin ettei sen maku enää imijää miellytä.
 
Miul ainaki tissit iha löllöt, ei enää kovat. Eikä ennää iha hirveen arat. Vähän aristaa ku painelee mut ei paljoo.
 
joo, ei tissit todellakaan oo enää niin arat ku aiemmin..sitte vasta ku painelee kunnolla niin tuntuu..ja on sellaset löllykät.
10+2
 
Näättekö te tytöt unia nyt öisin enemmän. Mä mietin et millon nää oikein loppuu ku joka yö nään monta eri unta ja ne herättää mut ja on ihan todellisia ja ihan kamalia unia. Sit päivällä oon tosi väsynyt.
 
Unet jotka herättää ja jotka muistaa aamulla, on ennemmin merkki stressistä. Normaalisti ihminen näkee unia joka yö mutta ei muista niitä enää herätessään. Ite oon ainaki töistä ny stressaantunu, näin unta työkaverista ja asiakkaasta, toai ärsyttäviä unia ja tuntu aamulla etten ollu nukkunu yhtää :/
 
Mä nään painajaisia lähes joka yö. Vielä viikko pitää kituuttaa että saa varmuuden onko tuulimuna vai ei..
 
Nyt viimeiset pari viikkoa täälläkin nähty kyllä unia enemmän kuin yleensä. Melkeen joka aamu kun herännyt muistaa parikin eri unta yöltä ja tosiaan usein herännyt yöllä kesken unen ja sitten vaikea saada uudestaan unta.

No mutta mielummin otan unet ja heräilyt vaihtokauppana kun alkaa tää pahoinvointi pikku hiljaa hellittää, tänään jo pystynyt palaamaan normaaliin ruokavalioon ja salaatiakin pystyy syömään :p 11+0
 
Täällä kokeiltiin viime viikko töissä oloa. Se sujui tiistaina ihan mallikkaasti, mutta loppuviikko olikin ihan tuskaa. Kokoajan piti jotain olla mutustamassa ettei paha olo yllättäis, mutta oksentamassa sai käydä useamman kerran. Illat kotona oli yhtä oksentamista. Sitten sainkin pe- la yönä migreenin niin viikko olikin sillä hyvä.... Koko viikonloppu ollut taas ihan hirveitä oloja.... Sais jo loppua tänään 10+0....

ja unia olen nähnyt aina ja jokayö. On kuin olisi elokuvissa vain popparit ja kokoa puuttuu eikä ne ole muuttuneet raskauden aikana miksikään.
 
Takaisin
Top