Oireet

Tänään 8+0 ja tänään olen oksentanut vaan kerran! :D viimiset 4pv oon ollut saikulla, koska laatta on lentänyt aamusta iltaan. Oksentamisen lisäksi vatsa on vuorotellen sekaisin ja sitten taas ummettaa... On tää hienoa. Mutta ajattelin, että tää yksi oksennus päivässä kelpais mulle ihan mainiosti.
 
Pregnancy brain -ilmiö nostaa taas päätään... Nyt yövuoroissa ihmettelin miten on kamala nälkä vaikka on syönyt ja äsken hoksasin, että mun caesar-salaatissa ei ollut kanaa, vaikka niin olin ajatellut.... :hilarious: Muutenkin tulee ajoittain varsin blondi-olo, kun typeränä jonkun asian sanoo työkavereille tms ääneen... Väsymys väsymys väsymys.
 
Olot jatkuu entisellään. Tämäkin päivä mennyt vaakatasossa. Oksentanut en tänään ONNEKSi vielä ole, mutta ei ole kaukanakaan.... Ei taida ensi viikollakaan töihin olla vielä mitään asiaa.... Prkl.... Alkaa käydä hermoille pikkuhiljaa...... No jos loppu tulos olisi sitten hyvä :)
 
Mä ehdin jo hehkuttaa että pahin kuvotus taitaa olla takanapäin niin eikös sitten eilen pitänyt oksentaa oikein kunnolla.. Ja vielä keskellä päivää! Kammoan muutenkin oksentamista niin kyttään nyt itseäni ekstra tarkkaan.. Hyhhyh :/
Ja tää finninaama vaan pahenee, en kestä!
 
Tänään täällä kans ylläri oksennus anoppilan pihaan. 9+0. Luulin jo et helpottaa. Tällä viikolla vielä tärkeitä työmenoja. Kuinkahan tästä selvitään, hyvä aloittaa jo sunnuntaina odottaan ens viikonloppua!
 
Rv 8 menossa. Naamaa kukkii kanssa ihan hirveästi.VÄSYTTÄÄ,etova olo ellei koko ajan syö jotain pientä.asiakaspalvelutyössä pelkään milloin yrjö lentää kyllä on kurjaa,tekisi mieli kertoa kaikille,että ynmärtäisivät paremmin tän VÄSYMYKSEN ja etovan olon niin ja hajut on hirveen voimakkaita ,se lisää vielä pahaa oloa...hmph.ja to olisi eka neuvola
 
Millä viikoilla teillä ollut menkkajomoa silloin tällöin hellästi jos on ollut?
 
Mulla oli sillon 4viikolla kans. Nyt 7+1 hetjittäin pienenpieniä jomoja sillon tällön
 
Mulla on jomotellut koko ajan aina silloin tällöin. Tai ihan alkuun ei ollut ja nyt ei oo taas muutamaan päivään ollut. Mulla tänään 8+3.
 
Mielenkiintoista lukea oireista :) täällä eilen plussattu ja rinnat on tosi kipeät! Myös näppylöitä ilmaantunut naamaan :/ viime viikolla parina aamun oli vähän etova olo, eli siis ennen plussaamista... muita oireita ei toistaiseksi :) viikot ois nyt sitten tasan 4 :)
 
Muokattu viimeksi:
Argh mun pohkeet! Illalla ku menee nukkuu nii kipeet ja levottomat :/ ja aamulla selkä kipee vaikka meillä on tosi hyvä sänky.. Noh nämä oli edellisessäki eikä loppunu vasta ku synnytykseen..
Repäsy kipuja itellä alavatsalla, jos yskäsee saattaa käyä hiton kipeesti esim..
 
Tänään lens sitten ensimmäinen oksennus! WUHUU!! Aamupäivällä piti vielä mennä tekee englannin tentti ja koko kokeen ajan heikotti ja tuntu, että oksennus lentää taas. En tiedä, miten selviän tulevista päivistä, ku olis vielä muutama tentti ja näyttökoe tulossa. Mikään ei maistu, mut koko ajan pitäs syödä. Blaah...
Ja moni on täällä valitellu ummetusta mut mulla tuntuu kaikki tulevan vähän liianki vauhdikkaasti.
 
Huhhei... Mikä aamupahoinvointi.

Meikäläisen yrjöt ovat tulleet lähinnä hampaiden pesun yhteydessä, yleensä illalla ja joskus myös aamulla.

Eilen oli eka päivä kun en tullut järkyttävän huonovointiseksi nälkäisenä. Onneksi tänään tilanne palautui ihanaan normaaliin.

Renniet on jo kuvioissa mukana eikä voi kuvitellakaan juovansa hiilihappojuomia, happamia mehuja, raakaa sipulia saatikka kahvia.

Lallaa... ja joo, raskausaivot on kuvioissa ihan 100 %. Keskittymiskyky tiessään ja unohtelen ihan hemmetisti asioita.
 
te jotka ootatte toista tai on useampia ennestään,onko samalla tavalla niitä kohdun kasvu kipuja kuin aiemmissa?
ainoot jomotukset ja vihlasut ollu ihan alussa, sen jälkeen ei oo mitään mahatuntemuksia ollut..
voihan se olla että niitä tulee enemmän sitten myöhäisemmässä vaiheessa.
 
Mulla on tästä kolmannesta ollut kovimmat vihlonnat... että kai se vaihtelee ihan henkilöstä riippuen.
 
Argh mun pohkeet! Illalla ku menee nukkuu nii kipeet ja levottomat :/ ja aamulla selkä kipee vaikka meillä on tosi hyvä sänky.. Noh nämä oli edellisessäki eikä loppunu vasta ku synnytykseen..
Repäsy kipuja itellä alavatsalla, jos yskäsee saattaa käyä hiton kipeesti esim..

Minulla on ongelmia kans jalkojen kanssa. Magnesiumilla saa suonenvedon pois nopsaan. On pitänyt opetella nukkumaan villasukat jalassa, se on auttanut. En tiedä sitten miten magnesium auttaa levottomiin jalkoihin.
 
Takaisin
Top