Oireet

Nyt ekaa kertaa ei ruoka auttanu tohin pahoinvointiin. Ei juominen, eikä hieronta. Makuuasento helppaa vähän. Mut mites mä pääsen jääkaapille?
 
Nyt ekaa kertaa ei ruoka auttanu tohin pahoinvointiin. Ei juominen, eikä hieronta. Makuuasento helppaa vähän. Mut mites mä pääsen jääkaapille?
m82, tuttu ongelma. Ite olen huomannut, että mahd. matalana pysyminen jeesaa :D eli kun konttaan jääkaapille niin olo ei mene ihan mahdottomaksi. Huvittavaltahan se kyllä näyttää... Jos mies on kotona niin juoksutan tietty sitä ;)
 
Mäki oon huomannu et kävelen sillee kyyrysdä ku joku vanha muori ku se jotenkin helpottaa hieman sitä oloa et ei tuu se laatta :)
 
Täällä edelleen yksi palelija... ihan sama kuinka lämmintä sisällä,mutta illalla paleltaa.

Ja kivasti on pari kertaa tullut jo pieni oksennuksen alku suuhun sellaisissa tilanteissa missä ei voi lähteä vessaan juoksemaan...:yuck:
 
Sauna on paras kaveri<3 mites teidän verenpaineet ovat näin alkuraskaudessa? Itsellä juuri 97/49... aika hurjan matalalla. Viikkoja 6+5.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut tosi alhaiset verenpaineet. Normaalisti mulla on yläpaine noin 100, mut nyt ollut jopa 90. Ei ihme, kun on välillä vähän huimannut. Mut eipä tarvii onneks suolan määrässä pihistellä. :D
 
on se hyvä, että teillä on liian matalat - neuvolassa mitattiin meillä taas huimat lukemat 150/108 (ja nää oli ne parhaimmat mitä se sai mitattua..) toki mulla on ollut aivan jäätävä stressi tässä nyt no..miljoonasta asiasta ja paineet nousee tosi herkästi. Sain tosiaan käskyn kotona mittailla ja katotaan joudunko nyt heti alkuun lääkitykselle...Esikoista odottaessa pääsin lääkitykselle arviolta rv 30 ja lopulta käynnistettiin kun paineet oli lääkityksestä huolimatta aivan jäätävän korkeat.
 
mulla ei onneks noiden verenpaineiden kanssa ole ollut ikinä ongelmia.neuvolassa mittasivat 101/70.
 
Olisikohan mulla ollut RR 107/60 tai jotain tollasta... Pari pv ennen plussaa ihmettelin kun paineet oli parina pvnä ~126/88, mulla on aina ollut aina matalat paineet eli noi oli mulle korkeat. Kai kroppa jotain yritti mulle viestiä...
 
Tänään oli pakko jäädäpois töistä. Ei vaan kyenny lähtemään ovesta ylös. Eilen neuvolassa oli RR 133/83#eli vähän koholla normiarvoihin. Neuvolan täti sano, et kun olipaha olo niin selittää sen.
Nyt sit tänään löhöpäivä!
 
Itseasiassa käypähoitosuositusetn mukaan tuo sinun arvosikin on normaali m82 :) mulla tänään ei hetivaamusta pahaaoloa, mikähän ihme on. Ihan pienen pienen pientä menkkamaista hellää jomoa, lieneekö kasvukipuja kutosviikon lopussa?
 
Oksentelu jatkuu jo kolmatta viikkoa. Nyt ilmeisesti pahimmillaan kun mikään ei sisällä kestä. Kaikki lentää kaaressa yli ja pitkin päivää. Autollakin jos johonkin menossa, niin pitää pysähdellä oksentamaan. Sairasloma senkuin jatkuu kun ei sängynpohjalta pääse ylös. Toivottavasti tämä alkaisi jo pikku hiljaa helpottaa. Alkaa olo olla aika rymppääntynyt...

Ja sit kaikenlisäksi ihan jäätävä kylmyys koko ajan. Sauna olisi ihana mutta ei jaksa siellä olla kun olo jo niin heikko.... Ens viikolla olisi Eka neuvola....
 
Nyt vihdoin alkaa pahoinvointi hellittää mutta väsymys ja palelu tuli sitten tilalle. Pikkujouluihin pitäis ja silmät ei meinaa edes nyt pysyä auki.. Viikot 10+0 nyt menossa.
 
Täällä ummetus meni nyt niin pahaksi että teki pienen tukoksen suoleen. Sairaalassa makasin hirveissä kivuissa kunnes saatiin liikkeelle. Syökää naiset siis luumua ja lakuja ettei mene tukkoon! :D

10+1
 
Myötätuntua pahoista oireista kärsiville.
Täällä tänään 5+6 ja viikolla vaivannut sietämätön nälkä ja lievä pahoinvointi on tiessään. Huolestuttaa jos tämä onkin merkki pahimmasta. Onneksi tiistaina on varhaisultra, jotta näen onko siellä ketään elossa... :/
 
Takaisin
Top