Oireet

7+4 ja nyt oon ollu jonku aikaa lähes oireeton,aika samoilla mennään kun esikoisen aikana..joten en yhtään ihmettelis että olisi tääkin poika :D ainoo oire mikä koko ajan ollut,on että rinnat tosi arat.
jos en olis käyny siellä ultrassa oisin heittäny jo takin nurkkaan,että kyllä kai se pitää uskoa, vaikka oireita ei olis liiemmin listattavaksi, voi kaikki olla hyvin :) ehkä sitä osaa ottaa nyt vähän rennommin ja luottaa ,edes hitusen.
 
Kurpitsa, mulla maito ja rennie auttaa. Myös sängyssä vasemmalla kyljellä makaaminen tai päädyn kohotus! :)
 
Neelix aikalailla samassa mennään joten itekin pitää koittaa malttaa mielensä tämän "oireeettomuuden" kanssa. Oli sitten oireita tai ei niin siitä nyt on aika vaikea päätellä kun ei masun läpi nää.

Toiveikkaana odotan keskiviikon ultraa.

En todellakaan tietäisi olevani raskaana jos ei olisi tehty testiä muutama viikko sitten.

:)
 
Tervehdys kipuilevat ja ilmavaivaiset sisaret,
Täällä mennään rv7+4 ja kannetaan vähän huolta rusehtavasta, tosin hyvin niukasta vuodosta. Odottavan aika tuntuu varsin pitkältä ja vielä ei oikein uskalla toivoa että siellä joku vauva olis ja että se olis kunnossa. Neuvolaan pääsen vasta torstaina.
Väsymys, rintojen arkuus, jano ja lievä öllötys ovat olleet mukana pari viikkoa.
 
Miksi odottavan aika on niin pitkä? :D onneks sentään suurimman osan ajasta tähän päivään on osannu olla ajattelematta liikoja. Lähenevä ultra takaa kyllä jännitystä tähän arkeen
 
Tervehdys kipuilevat ja ilmavaivaiset sisaret,
Täällä mennään rv7+4 ja kannetaan vähän huolta rusehtavasta, tosin hyvin niukasta vuodosta. Odottavan aika tuntuu varsin pitkältä ja vielä ei oikein uskalla toivoa että siellä joku vauva olis ja että se olis kunnossa. Neuvolaan pääsen vasta torstaina.
Väsymys, rintojen arkuus, jano ja lievä öllötys ovat olleet mukana pari viikkoa.

Minulla ihan sama tilanne. Ruskeaa vuotoa on tullut viikon ajan, vähän lisääntyen. Määrä on kuitenkin hyvin pieni ainakin toistaiseksi -puhutaan muutamasta tipasta päivässä. Torstaina olisi ultra, jossa toivottavasti varmistuisi että kaikki on kuten pitää. Nyt 5+5.
 
Luulisin olevani 5+1rv. Onko kellään muulla tullut sellaista oloa, et hengästyttää vaikka vain istuisi paikallaan, ja ehkä vähän huimaa? Ihan niinkuin olisin käynyt lenkillä, mitä en toki ole tehnyt.
 
Täällä rv4+5, ja kyllä välillä huimaa ja aika herkästi hengästyttää. Kuuluu asiaan :)
 
Täällä hengästyttää kans tosi pienestä, hirveä vilu iltaisin. Suolakurut tuoksuu taivaalliselle,etovaa oloa autossa oloata.muuten aika normi olo! Ei väsytä eikä okseta vielä. Esikoiselta pahoinvointi alkoi jouluviikolla katsotaan jääkö tänäkin vuonna ruuat syömättä
 
Täällä 5+2ja huomasin rauhallisella lenkillä joutuvani hengittämään monesti erittäin syvään ettei taju lähde. Täälläkin iltaisin kylmä ja pahaolo jäi pois viime viikolla jännästi. Nyt voisin vain syödä ja syödä ha syödä :D
 
^ Raskaus aiheuttaa vaikka ja mitä. Ajoittain mulle tulee ihan ilman syytä kamala hikityskohtaus, ihan noronaan valuu, vaikkei olisi mitään tehnyt! Nyt taas enenevissä määrin palelua. Edellisen aikana en palellut ollenkaan, aina oli kuuma. :)
 
Miul ei oo oikeestaan mitään isompia oireita. Rv 6+1 ja tissit/nännit vähän arat. Ei väsytä, ei turvota, ei kuvota, ei juoksuta vessassa... yhtenä päivänä oli aamuvuorossa töissä ällö olo ku siivosin sitä itteään tyynyliinasta (hoitoalalla...) Muuten ei erikoista. Menkkamaista lievää tuntemusta välillä alavatsalla, mutta ei sitä edes huomaa jos ei kunnolla keskity. Testit näyttää jatkuvasti plussaa, arvatkaa vaan monesti oon testaillu ku ei taho uskoo että siellä ketään on... :D
 
Mulla viikkoja vasta 4+6, pientä turvotusta havaittavissa ja hieman rintoja aristaa. Mutta ei mitään kummempaa. Suolakurkkuja tekee kyllä mieli syödä oudon paljon ja iltaisin röyhtäyttää? :D

Itselläkin on noita testejä tullut tehtyä aika monta, on niin uskomatonta, että siellä jokin pieni olisi tuloillaan ♡
 
4+3
Tissit kipeet ja toisesta rinnasta tuli hieman jotakin nestettä (paidalle asti).
Etova olo.
Hieman päätä jomottelee.
Ikenet aristaa/vuotaa verta pestessä.
Turvottanut jo jonkun aikaa.
Kiukuttaa ja itkettää.
Koko ajan tekisi mieli syödä.
Hellyyden kipeys.

Esikoinen 7 ja puoli kuukautta pitää liikkeellä ja pirteenä.
 
Kurpitsa: Ihan perus Rennietä voi käyttää raskausaikana, mut muita närästyslääkkeitä vaan lääkkärin ohjeiden mukaan. Muistaakseni Rennien tuoteselosteessakin on maininta. Pahoissa närästystapaukisssa lääkäri siis saattaa määrätä myös muita lääkkeitä, mut niiden määräämise sit tietty otetaan kaikki raskauden kulkuun liittyvät asiat.

Itelle ei oo tullu vielä paljoakaan oireita (onneks!). Ainoana on, et itkettää melkein koko ajan. Viime raskaudessa olin mieleltäni tasanen, ku moottoritie, mut nyt itkettää kaikki. Hetki sittenki pillitin jättäessäni esikoisen hoitoon, vaik lapsi on ollu useamman kuukauden päivähoidossa. Nyt vaan odottelen, millon tuo närästys ja pahoinvointi alkaa... Edellisessä raskaudessa oireet alko v. viikolla 7 ja nyt viikkoja kasassa vähän yli 5.
 
Takaisin
Top