Oireet

Viime yönä tuli niin paha olo, että mun oli pakko lähteä syömään muroja maidolla. Jos en ois syönyt mitään, niin ois varmaan alkanut oksettamaan. Muuten onneksi pahoinvointi on ollut vähäistä. Yleensä iltapäivällä, kun oikean ruoan syömisestä alkaa olla jo aikaa, tulee vähän huono olo.
 
Nukuin tänään päiväunet!! en yleensä koskaan sellaisia tarvitse, etenkin kun nyt olen vielä ollut viiden päivän vapailla ja nukkunut pitkään joka päivä.

Nälkäkin tulee ihan sormia napsauttamalla, sekin on uutta. En ehdi reagoida nälkään ennen kuin on liian myöhäistä. Nälkäisenä miul on piru irti

Ja tuo voimattomuus salilla. Ja kalan hajun/mädän hajun tunteminen joka paikassa :D
 
Aamuisin olen sallinut itselleni kupillisen kahvia... Mutta tänään tunti pari sen jälkeen tuli niin etova olo, et taidan luopua siitä tavasta. :depressed:
 
Mua ei kanssa kahvin juominen enää huvita. On tullu muitakin ihmeellisä vastenmielisyyksiä vastaan.

Palelu ja väsy ja kuvo ovat olleet täällä eniten esillä. Nyt vielä kuumeessa kivasti, niin ei oikein erota, että mikä on raskautta ja mikä on tautia. meh.
 
Täällä on viime päivinä oireita tullut roppakaupalla sen alun oireettomuuden jälkeen! Kolme vuorokautta oon saanut viettää ämpärin kanssa yhteiseloa kun sunnuntaina heräsin aamuyöstä pahaan oloon eikä loppua näy! Ei oikein saa syötyä :( tänään ollutkin kova nälkä parin päivän syömättömyydestä ja on ollut pakko yrittää saada jotain alas.

Lisäksi paleltaa ihan tajuttomasti ja olen nukkunut näinä päivinä myös päiväunet.. Ei vaan pysy hereillä.

Rinnatkin alkanut arkailee kovasti
 
Pissillä saa juosta kyllä ihan urakalla! Väsymyskin tekee tuloaan"pahkura sentään"! Rintaliivejä on mahdottomuus pitää päällä.
Yököttääkin välillä, mutta onneksi ei yli Ole tullu vielä. Aamu kahveen saanu nauttia vielä toistaiseksi
 
Täällä kans pelkkä kahvin haju saa melkeen oksennuksen lentämään. Onko kellään muulla oksentamisen vuoksi tullu verenpurkaumia? Ihana ku silmänympärykset täynnä, mahtava näky :D täällä siis oksennetaan aamua, päivää, Iltaa. Tänään oli pakko käydä kesken työpäivän kotona parin tunnin paussi ku ei meinannu työt onnistua tän olon kans...

7+5
 
Muokattu viimeksi:
Täällä edelleen melko vähäoireisena mennään. Välillä tulee pientä etovaa oloa (varsinkin bussissa ja iltaisin nälkäisenä kotona), nännit on arat ja joskus juilii alavatsaa, mutta ei päivittäin. Iltaisin maha on myös aika turvonnut ja pinkeä.

Onko muita vähäoireisia? Tai te aiemmin vähäoireiset, missä vaiheessa oireet on lisääntynyt? Mulla tänään 6+6.
 
Täällä tällä hetkellä vähäoireinen. Ekalla viikolla oli kaikenlaista mutta nyt rajoittunut väsymykseen ja joskus vähän etoo. Menkkajomoa on myös.
 
kärsiikö muut ummetuksesta? nyt pistäny merkille että eipä enää juostakkaan vessassa niin usein kun ennen.. :D
en muista että esikoisen aikana olis ihan tällästä olla, saako niitä apteekin lääkkeitä käyttää raskausaikana, ikinä ei oo
tarvinnu ummetuslääkkeisiin koskea, niin tilanne aika uusi :D 8+0
 
Edellisissä rakauksissa mulla ainakin on ollut ummetusta. Ei nyt ole vielä alkanut, mutta siis raskaushormoonithan hidastavat ruuansulatusta jonka vuoksi ummetus on aika yleistä.
Kannattaa syödä kuitupitoista ruokaa ja luumu toki kans saattaa olla välillä ihan hyvä jos alkaa oleen epämukava olo :)
 
Ummetus, heikotus, huono-olo, väsymys, itkuherkkyys.. siinä oireita näillä viikoilla (oisko nyt sit 6+2..tai jotain..en oo oikein seurannut vielä aktiivisesti mun viikkojen kulkua. :)
 
kärsiikö muut ummetuksesta? nyt pistäny merkille että eipä enää juostakkaan vessassa niin usein kun ennen.. :D
en muista että esikoisen aikana olis ihan tällästä olla, saako niitä apteekin lääkkeitä käyttää raskausaikana, ikinä ei oo
tarvinnu ummetuslääkkeisiin koskea, niin tilanne aika uusi :D 8+0

Mulla sama ongelma. Levolac sopii ainakin apteekin mukaan. Toki sitä ei kannata ihan alvariinsa käyttää. Ummetus taitaa olla ihan tilattu oire että ravinteet imeytyis tehokkaammin, niin suoliston liike alkaa hidastua ihan tarkoituksella. En vaan kyl kestä jos vielä jotuu 8 kk kestämään tätä tukkoista oloa.

Mutta yks aloitusannos Levolacia autto ainakin ensihätään.
 
Turvonnu olo on ollu. Lievää pahoinvointia. Rinnat on arat.
Outoa kyllä, mulla sellanen rauhallinen olo. Onnellinen. :love7
 
Mulla sama ongelma. Levolac sopii ainakin apteekin mukaan. Toki sitä ei kannata ihan alvariinsa käyttää. Ummetus taitaa olla ihan tilattu oire että ravinteet imeytyis tehokkaammin, niin suoliston liike alkaa hidastua ihan tarkoituksella. En vaan kyl kestä jos vielä jotuu 8 kk kestämään tätä tukkoista oloa.

Mutta yks aloitusannos Levolacia autto ainakin ensihätään.
ok ,vielä nyt ei onneks oo niin pahana.. täytyy sitten katsoa uudestaan jos ei vatsa toimi moneen päivään.sitä mietin itekkin,että varmaan joku tarkoitus tälläkin..että ne vitamiinit sun muut ainaki imeytyy.
 
Onko teillä himoja? Mä söisin suklaavanukasta vaikka ämpärikaupalla... tosin tiedän et siitä se pahoinvointi vasta äityis...
 
Onkos muilla hurjia mielialavaihteluita? Tää päivä mennyt kiukkusena ja itkeskellessä vähän väliä. Nyt jo parempi mieli taas.. :D
 
Takaisin
Top