Oireet

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Täällä myös! Onkos kellään mitään vinkkiä tähän väsymyksen torjumiseen? Vielä sunnuntaihin asti oon juonut kahvia kaks kuppii päivässä ja se helpotti väsymystä...mut nyt en pysty enää juomaan kahvia, ajatuskin etoo niin hirveesti. Että onkos jollain jotain piristäviä juomavinkkejä?

Otan myös mielelläni vinkkejä vastaan väsymyksen kanssa oloon. Kahvin juonti loppui viime viikonloppuna.

Hetkellisesti väsymykseen on auttanut ulkoilu ja muu liikunta.
 
Tää väsymys on jotain ihan jäätävää... Ihan sama paljon nukkuu niin väsyttää! Ja jatkuvasti palelee..
 
Nonnu89, täällä myös väsymys jatkuvana kaverina! Iltaa kohden vähän helpottaa. Nyt myös eilis illasta turvotus iskenyt mukaan kunnolla, vähän ummetuksen poikastakin hollilla. Nautin kyllä olostani silti ihan täysin♡
 
Väsyttää, turvottaa.. Autossa alko jo vähän ällöttää, saa nähä milloin joutuu laattaamaan. Janottaa ja pissattaa. Nauratti, kävin kahdesti ennen lähtöä vessassa ja silti oli hätä ennen kuin päästiin sisälle kauppaan :'D
Rv4+3 (vasta)
 
Mulla myös oli tuo jatkuva pissahätä viime viikolla! Jatkuu vieläkin mutta tuolloin se tuntu hassulta :D
 
Ai Nonnu89 missä sun pitää juosta? :D
Ei vais, naurattaa vaan kaikki nyt. Anoppilassa ollaan ja koko päivän oon koittanut olla ravaamatta vessassa ja näyttää siltä ettei okseta joka ikinen röyhtäsy tai syömisen ääni.... Kertoa meinattiin vasta jouluna kun viikkoja edes se 10. Onneksi tuo meidän tyttö 1v5kk varastaa kaikkien huomion :)
 
Täällä nyt 6+4 ja oireita ovat etova olo, kauhea väsymys ja jano. Vatsa on hieman rauhoittunut..
Hajut ja tuoksut on voimakkaita. Basilika tuoksui todella hyvältä :)

Niin ja röyhtäyttäää joka ruoan jälkeen... Onko kellään vinkkejä?
Sekä närästää ja se häiritsee eniten öisin..
 
Hmm onpa ollu hassu päivä kun tänään ei ole oksettanut ollenkaan! Onko muilla vastaavaa? :D
 
Muokattu viimeksi:
Kurpitsa : mulla ollut kanssa närästystä ja ryöhtäilyä tosi paljon. Iltasin sellainen pala kurkussa olo. Mulle suositeltiin Rennietä, joka ei oo haitaksi maha-asukille.
Kuulemma kannattaa pitää huolta mahahapoista ettei ne pääse tosi pahaksi loppuraskaudesta. Sillon tarvii sitten tujummat lääkkeet jo. En oo viel kokeillut Rennietä, mut ostin tänään paketin valmiiksi.
 
Täällä oireena edelleen vatsavaivat...
Nyt on yhdeksäs yö kun valvon ja rupeen kyllä oleen jo todella poikki..
Aivan kaikki tulee vetenä ulos mutta en oksenna eikä tee pahaa..
Aiemmissa kolmessa odotuksessa ei oo alussa ollu mitään vaivoja..
 
Maiskukka jaksamisia vatsavaivojen kanssa. On varmasti raskasta jos ei saa nukuttua.

Itsellä edelleen aika vähäisiä oireet
Tissit meni eilen vaan aivan älyttömän kipeiksi. Yöllä sit näin jotain unta että mulla tuli jo maitoa tisseistä :D
 
Mulla on alkanut jo tulla maitoa :D esikoisen imetyksen lopetuksesta nyt 3 kk niin en tiiä oisko se syynä..
 
7+3
Kova turvotus iltaisin
Pahin väsymys vähän helpottunut, mutta iltaisin ei tahdo tulla enää uni.
Tissit vähän arat..
Ruokaällötys iltaisin ..

Jotku hajut ja maut. Tolun yleispuhdistusaine haisee mun nenään kalalta. En pysty sitä enää käyttämään.. unet.. palelu..

Aika vähäiset oireet kun odotan todella sitä että pitääkö mennä pönttöä halaamaan. Etova olokin riippuu päivästä.

Edelleen mahdoton uskoa omaa raskautta kun masussakaan ei ole ollut pahemmin tuntemuksia muutamaan päivään. Saattaa tosin johtua siitä että on ollut paljon enemmän tekemistä eikä aikaa ajatella.

3 yötä ja ultra. Alkaa jännittämään ihan kamalasti. Apua.
 
Takaisin
Top