Sunflower83
Satasella mukana keskusteluissa
Täytynee kokeilla. Pitää vaa jostai hankkia moinen. :)Oletko kokeillut niitä tukivöitä? Vaikka ilmeisesti tukisi vatsaa niin eikö se auttaisi myös selkää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytynee kokeilla. Pitää vaa jostai hankkia moinen. :)Oletko kokeillut niitä tukivöitä? Vaikka ilmeisesti tukisi vatsaa niin eikö se auttaisi myös selkää?
Meillä ainakin sain lainaan tuollasen apuväline varastosta.
Meillä sano nlassa et pitää ostaa iteMä sain siis Tampereelta. Meillä yhden sairaalan yhteydessä on apuvälinevarasto. Kannattaa kysyä neuvolasta jos ne tietäs.
En ottanut ja nyt se taitaa olla jo myöhäistäkin. Mä en oikein luota noiden kausi-influenssarokotteisiin tehoon, kun virukset muuntelee niin nopeasti. Muut rokotukset kyllä otan aina!
Tuli nyt sitten otettua kuitenkin se rokote kun sitä niin suositeltiin :D. Vielä ei ainakaan mitään sivuvaikutuksia kun aamulla sen sain. Eli Tampereella ei ainakaan näköjään ole loppu :). Kannattaa ehkä ottaa niin lapsikin saa suojan puoleksi vuodeksi ( jos ottaa vikalla kolmanneksella) sekä mulle ainakin sanottiin että voi olla kohtalokas mahaasukille jos saisin sen taudin rajuna. Hyvästä vastustuskyvystä huolimatta päädyin siis ottaan. Jokainen tietenkin tekee niinkuin itse parhaaksi näkee ja se on varmasti oikea ratkasu :)