En mäkään usko, että koko vaikuttaa maidon tuloon. Mulla on melko suuret tissit ja imetys ei oo koskaan onnistunu sillai hyvin. Ja sit monet pikkutissiset kaverit imettää toista vuotta
Ja mulla on kasvanu rinnat taas ja mua harmittaa eniten se, et ne ei oo missään vaiheessa palautunu normaaliin kokoon raskauksien välissä, vaikka imetys taukoakin on ollu vuosia. Mä vähä toivoin ekan kohdalla, että rinnat olis imetyksen jälkeen pienentyneet, niinku monille on käyny, mut ei. Kaikki vanhat liivit oon joutunu heittää pois. Nyt menossa 85F ja joudun varmaan käydä vielä isommat ostaa ku kiloja vaan tulee ja tulee.. Ja ei oo kyl kiva alle 30v olla jo tämmönen riippulollo
Mitä se on sit 20vuoden päästä?! 
muoks. Mulla tais ennen ekaa raskautta olla 70DD ja niistä mä tykkäsin
Ja mulla on kasvanu rinnat taas ja mua harmittaa eniten se, et ne ei oo missään vaiheessa palautunu normaaliin kokoon raskauksien välissä, vaikka imetys taukoakin on ollu vuosia. Mä vähä toivoin ekan kohdalla, että rinnat olis imetyksen jälkeen pienentyneet, niinku monille on käyny, mut ei. Kaikki vanhat liivit oon joutunu heittää pois. Nyt menossa 85F ja joudun varmaan käydä vielä isommat ostaa ku kiloja vaan tulee ja tulee.. Ja ei oo kyl kiva alle 30v olla jo tämmönen riippulollo 
muoks. Mulla tais ennen ekaa raskautta olla 70DD ja niistä mä tykkäsin

Hyvillä mielin voi siis jäädä kotiin, mulla kun yleensä hirveät omantunnontuskat jos jostain syystä pitää olla edes päivän sairaslomalla..