Oireet

Täälläkin käsi koko ajan pallolla. :) Esikoinen oli rauhallisempi ja se rauhottu aina kun mies koitti kokeilla liikkeeitä. Mies tunsi liikkeet vaan pari kertaa koko raskaus aikana. Tämä rauhoittava vaikutus jatkui tosiaan syntymän jälkeen. Isän käsi selälle ni johan lamppu sammu hetkessä :Heartred Nyt vauva on vilkkaampi ja isäkin tuntenut paljon liikkeitä!
 
Mulla on kans kuuma ja ukko olis koko ajan takkaa laittamassa :mad:

Ja mä silittelen kans. Enemmän ku koskaan aikasemmin, mut tää on kans tosi vilkas tyyppi, ni se usein vähä rauhottuu ku laittaa kättä masulle. Mut sit jos omaa napaani kutitan, ni vauva innostuu enemmän o_O Onko niilläki joku yhteys?
 
Täällä kans kuuma lähes koko ajan ja muutenkin tosi huonosti sopeutuu lämpötilojen vaihteluihin. Yleensä oon öisin visusti peiton sisällä ja lähes haalari päällä, mutta nyt ei voi edes peittoa pitää. Kaikkein huonoin idea oli tehdä pääsiäisenä pulled beef uunissa. Siellähän se muhii sen 5tuntia ja lämmittää taloo.

Samoin myös tuo, että miehen mahakosketuksesta hiljenee liikkeet. Tosin se on niin kärsimätön, ettei jaksa kauheen kauaa odotella jos ei heti tunnu jotain. Itellä taas tuntuu asukki oikein polkevan kovempaa kättä vasten. Joskus ojentelee niin ikävästi jalkoja kylkiluiden paikkeille, että pakko vähän koittaa pistää vastaan. Välillä tulee vastalause tästä ja näkyy kantapää tms. ihan kunnolla pompsahtavan mahaan. Saa nähdä onkohan toi merkki siitä, että olis tulossa astetta temperamenttisempi tapaus.
 
Heippa! Minä ku aika alusta asti tätä ryhmää oon seuraillu ja jossain kohti tuli ilmi että tää oliki huhtikuisten ryhmä ja mää oon toukokuinen, nii jäin silti seuraamaan, NIIN asiani oli siis että olis mukava kuulla teiän vauvojen syntymistä! :) Itselläki jännittää jo, tänään rv 34+0 ja kovasti odottelen! Esikko synty 3vk etuajassa joten tämänkin kohdalla ootan ettei ihan viimesiin päiviin asti mene :)
 
Syntyy niitä, mutta hitaasti...ja sitä jaksaa/ehtii kirjoitella jotain huomattavasti myöhemmin...mitä nyt olen tässä seuraillut. Mulla ei siis minkäänlaisia oireita vieläkään...tulee varmaan tuplana, kun joskus alkaa :)
 
Heippa! Minä ku aika alusta asti tätä ryhmää oon seuraillu ja jossain kohti tuli ilmi että tää oliki huhtikuisten ryhmä ja mää oon toukokuinen, nii jäin silti seuraamaan, NIIN asiani oli siis että olis mukava kuulla teiän vauvojen syntymistä! :) Itselläki jännittää jo, tänään rv 34+0 ja kovasti odottelen! Esikko synty 3vk etuajassa joten tämänkin kohdalla ootan ettei ihan viimesiin päiviin asti mene :)
Jospa sinun vauvastasi tuleekin huhti-toukokuinen :) kun jos oot toukokuinen, mutta keskustellut myös huhtikuisissa ja vaavi syntyisikin vielä huhtikuussa :love7
 
^Juu on, tänäänkin olen onnitellut kahta äitiä, toivottavasti moni ilmoittaisi tälläkin julkisella puolella huhtikuisen saaneensa :happy:
 
Joo, aika kiva määrä syntyneitä :) Tietenkin tuossa määrässä on ne, jotka eivät aktiivisesti keskustele, mutta ihanaa kun ovat saaneet vauvan syliinsä ja haluavat siitä kertoa ja jakaa onnellisuutta ympärilleen.

Täällä jatketaan oireetonta oloa (pl väsymys ja vatsa koko ajan tiellä).
 
Takaisin
Top