Oon alkanut kiinnittää huomiota siihen että mulla limakalvot on paremminkin entisestään saaneet liukkautta, nenääkin täytyy melkein koko ajan olla niistämässä vaikkei ole flunssaa, alhaalla tuntuu välillä siltä että tulvin...

Suu on ainoa joka on vähän kuivahtanut, ei sekään muuten mutta aamulla herätessä aina hurja jano. Oon myös mietiskellyt että saattaakohan raskaudella olla vaikutusta siihen että mun vatsani toiminta on vilkastunut erittäin paljon? Mulla on ollut ummetustaipumusta aiemmin, mutta nyt kaikkea muuta...
Musta kans tuntuu että karvoitus on villiintynyt... :D Ei onneks hirveästi, mutta huomaa kyllä että jo sheivausta seuraavana päivänä on reilu sänki, mitä ei ole ollut ennen.
Päänsäryt on nyt alkanut yleistyä, mulla ei melkein koskaan oo aiemmin ollut ihmeempiä päänsärkyjä, mutta nyt vähintään pari kertaa viikossa.
Tisseille on myös käynyt jotain, erityisesti nännejä särkee... Välillä tulee oikein kunnon kipukohtaus, mitään ei sinä aikana oikein voi tehdä kun vihloo ja polttaa niin hirveästi nännejä. Useimmiten iskee sillon kun on hieman kylmä, mutta saattaa kyllä tulla muutenkin. Ekan kerran kun tuli niin oikein pelästyin, kipu oli niin lamauttava...
... Tuli muuten mieleeni että onko täällä ketään toista joka kärsisi paniikkihäiriöstä? Mulla sellainen on ja nyt tuntuu, että raskaus on voimistanut häiriötä, paniikkikohtaus tulee nopeammin ja herkemmin, sekä myös yleensä vähän vahvempana :O Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?