Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin on halut nollassa ja tunne skaala menee hyvä meininki --> vituttaa niin, että naama punottaa --> itkettää, koska vituttaa jostain ihan turhasta syystä --> itsensä kerääminen. Tähän asti oon saanu kuitenkin pidettyä typerimmät möläytykset omana tietonani. Koska se auvoisa aika alkaa? Nyt siis 13+4

Eipä nuo halut ole kovin kummoiset tässä ollu, mutta aina kun mies on aloitteen tehnyt, olen mukaan lähtenyt. Kummasti ne omatkin halut aina on siinä homman edetessä kasvanut. Ja kyllä se tärkeää puuhaa on, muuten mulla ainakin napsuu pinna katki koko ajan! Raskauden aikana on muutenkin jotenkin herkempi tuntoaistiltaan, et seksi tuntuu paremmalta. Ainakin näin minun oma henkilökohtainen kokemukseni sanoo :-)

No kiva kuulla etten oo ainoa :) mä odotan vielä josko ne herkemmät aistit tässä heräis. Alkuviikolla oli kyl niin turhanpäivästä jyystöö ja yritys oli kyl kymppi :D

Oonko mä ainoa jolla ei oo hermot kireellä? Viime raskaudessa kyllä raivosin miehelle joka päivä, mut nyt oon ollu niin ihanan tyyni :grin

Täällä yksi tyyni (ja muutenkin oireeton)odottaja. Astuin tänää koiranpaskaan oman koirani jätöksiä kerätessäni ja totesin vaan et paska homma . Oon normisti melko tempperamenttinen, mut nyt tän raskauden ajan oon ollu tyyni ku mikä. 12+1

huhtivauva16; täälläkin halut ihan nollassa ollut oikeestaan koko raskauden ajan. Voi mies parkaa :D nyt viikkoja jo 15 , eikä vielä tietoakaan mistään ihanasta keskiraskaudesta missä halut jylläis.
Sitten kun on jotain toimintaa makkarissa ollut niin oon varmaan niin kuiva että ei ees liukkari auta , kun sattuuu jonkun verran , ei kiva !
Onko muilla kuivuutta limakalvoilla, ? Mun nenäkin on jotenkin kauheen kuiva koko ajan , outoa :banghead:

Sunflower83 mahtava asenne sulla :) täällä koitan hillitä päivittäistä ketutusta.. Inhottavaa olla äreä koko ajan :/

Anile123, todellaki kuivat limakalvot, ainaki sieraimet on ja joskus jos siihen seksiin ryhdyn nii on kyl kuiva, VAIKKAkin tuntuu että vv on tosi runsaasti kokoajan... Sen vuoksi myös joudun käymään tiheään pesulla tai ainakin alushousut vaihtamaan -.- xD Kellään muulla lisääntynyt omat ihanaiset tuoksut??? :D Jos raakaasti sannois nii "hyi v**** ku mun p**** haisee!" :laughing025

Sunlight_90 mä niin samaistun!!! :D Nää "tuoksut" on aivan karseita, hikikin ruvennut haisemaan ihan omituiselta :o Oikeen hävettää petipuuhiinkin ryhtyä jos ei oo pesulla just ennen kerennyt käymään, mut eipä toi miekkonen vielä ainakaan oo mitään valittanut :D

Römpsän tuoksuhan kiihottaa miehiä! :'D Joo toi hien hajuki on kamalaa eikä sitä peitä mikään vaan pitää vaihtaa vaatteita usein ja peseytyä..:/ :D

Oon muuten usein pohtinu noita hajuja.. Jotenkin oon päätynyt siihen lopputulokseen, et ei ne hajut oo muuttunut, vaan oma hajuaisti. Siis samalla tavoin herkistynyt, miksi jotkut esim. inhoo yhtäkkiä kahvin tuoksua. Voin olla väärässäkin, mut perustan olettamukseni juurikin siihen, et näistä hajuista ei mies sano. Eikä hienhajusta oo koskaan vanhimmat lapset sanonu, vaik muuten tykittävät aina kaikki suoraan..

Eihän ne kaikilla samat oireet ole. Itse kyllä tiedän että hajut on voimistunut (hormonien vuoksi?) ainakin minulla.

Eikö se että omat tuoksut muuttuu ällöttävimmiksi ole viite esim. tulehduksesta? :o Niin mä olen ajatellut, omaan nenuun kun ei ole tuoksahdukset muuttuneet mihinkään. Muut tuoksut kyllä sitten ovat muuttuneet, roskapussit on vietävä nopeammin kun alkaa haista pahalle nenussa tosi nopeesti, mies välillä haisee pahalle, samaten koira.... :D

No mulla yleensä jos on vaik hiiva nii kutisee älyttömästi ym, toi haju ei oo sinänsä mitää erilaista mutta se oma haju on voimakkaampaa, ei heti pesun jälkeisenä päivänä mut hyvin pian päivän mennessä täytys vaihtaa alkkarit tai käyä suihkussa :)

Kurkku niin kipee, että jokainen nielaisu yököttää. Lisäksi mulla menee kurkkukivun aikaan maha sekaisin, eli ei ainakaan oo ummetusta! Inhottavasti kiertää koko ajan mahassa ja etoo..

Mulla nyt rv 11+1menossa. Pahoinvoinnilta oon välttyny tähän mennessä, pientä yökötystä oli vielä pari viikkoo sitten välillä :) 8viikol kävin varhaisultrassa ku pari km takanapäin..onneks kaikki kunnossa :) ens viikolla sitten rakenne ultraan. tässä parin päivän aikana ollut paljon vihlaisuja tuolla alavatsan vasemmalla puolella. Rinnat olleet myös alusta asti arat.. Mulla erikoinen oire, kuuma aiheuttaa päänsärkyä :D juuri esimerkiks saunaan kun menen nii otsaan alkaa heti koskea. onko muilla ollut tälläsiä oireita?

Mulla myös otsassa tuntuu väsymys :D siis ei säre vaan niinku painaa... vähän kui kylmä jäätelö; tuntuu että aivotkin jäätyy. Niin väsymys tuntuu otsassa oikeinlamauttavana esim kunnon ruuan jälkeen :D

Otsasta asti esirippua painetaan silmien eteen. :D en osaa selittää :)
Ja autoilu yököttää eniten aamuisin, jopa itse ajaessa. Joka aamu ajan 50km....
12+6

Onko kellään ollut palaneen hajun tuntemuksia? :D Kuulostaapa nyt hassulta, mutta siis haistan aina välillä muka palaneen käryä. Useimmiten liittyy ruokaan, jos mies on keittänyt kahvia niin saatan ruveta panikoimaan että hei mikä täällä palaa, totean että jaa kahvi haisee... Samaten jos lämmittää ruokaa, se haisee nenussa palaneelle. Tänään sinkosin katsomaan että ei kai ollut jäänyt liesi päälle ja siinä mitään kärventynyt, eipä ollut, makaronilaatikko uunissa vaan haisi palaneelle...

Minä taas maistan kaikissa ruuissa jotain olevinaan outoa, ja epäilen onko se mennyt pilalle... Mies maistaa myös ja sanoo ettei maistu yhtään oudolta...:bored:

Takaisin