Esikoinen2016
Puuhakas puhuja
Ei mullekkaa asiasta mainittu. Itse kysyin. Ja kyllä jonkinlainen teho on jo ennen sitä kahta viikkoa. Jos tauti iskee niin tulee lievempänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Todella outoa ettei ole tarjottu, koska perusterveet raskaanaolevatkin kuuluvat riskiryhmään, ei pelkästään influenssa-aikaan syntyvät vauvat.Mulle ei oo koko rokotteesta mainittu halaistua sanaa neuvolassa. Ei koskaan mistään yhdenkään raskauden kohdalla eikä edes lasten neuvolassa, ku muksut rokotin. En tiedä saako täällä sitä edes neuvolan kautta, vai pitääkö mennä tk:hon.
Itselläni la huhtikuun alkuun ja heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä asiasta alettiin jo puhumaan ja rokotetta suositeltiin ehdottomasti myös tulevalle isälle (koska suojaa tietty myös minua ja vauvaa kun kukaan taloudessa ei sairastu).
Viikon verran uni on ollu katkonaista, kun herään monta kertaa yössä siihen, että pitää asentoa vaihtaa kun vatsassa tuntuu painetta tai lonkka/olkapää on huonossa asennossa. Ainoastaan kyljellään nukkuminen onnistuu siis ja iltasin voi mennä aikaa ennen kuin saa tehtyä itselleen sellaisen asennon tyynyn ja peiton kans että edes onnistuu nukahtaminen. Ite kun on pienikokoinen niin kasvava vatsa ei vaan taho asettua hyvin ja vauva painaa kylkiluihin yms.
Nukun yleensä 8-10h ja koska iltaisin menee aina väsymyksestä huolimatta lähes puoleen yöhön niin huonot unet jäävät vielä lyhyiksikin.. 
), mutta ei ole olleet oikeastaan arat eikä mitään tihku. Nännit minusta sopusuhtaisesti laajeni rintojen mukana, eli en isoa eroa näe niissä normaaliin verrattuna. Ehkä hintsusti tummemmat ovat kuin aiemmin.
Jouvun pian laittaa nuo 85E mitä jäi viime raskauesta.... Kauheet lollerot!!! :D