Duphalac/Levolac käy ainakin. Näin ainakin mulle neuvolassa sanottiin :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kävin diabeteshoitajalla ja verenpaine oli paljon korkeampi kuin tähän mennessä. Maksa-arvot oli 2 vk sitten ok, mutta tulehdusarvot koholla ja hemoglobiini tipahtanut aikaa paljon. Kuitenkaan mitään ei muuta tutkita, mutta kiukutellaan vaan sokereista. Helvettiäkös minä niille voin. Osaan kyllä syödä, enkä tarvitse mitään ekaluokkalaisen tasoista opastusta. Lähinnä paska fiilis jäänyt Turun äitiyshuollosta kokonaisuutenaan. Määräsi se nyt ylimääräisen ultran viikolle 38, mutta enpä usko tämän kaverin enää silloin majailevan sisätiloissa. Ja luulisi muutenkin, että koko katsottaisiin jo edes pari viikkoa aiemmin. Välttäisin kyllä sektiota ihan viimeiseen asti, jos vaan mitenkään siihen pystyisin vaikuttamaan. :/ Ihme, että ylipäätään sain ajan ultraan...
Jos haluat kokeilla ihan ruokakaupan antimia, niin minulla ainakin tuore luumu vetää vatsan sen verran veteläksi, etten ole apteekin tuotteisiin joutunut turvautumaan.Hei, helpatkaas pikkusen! On tullu tämä ihana ummetus kaveriksi niin onko mitään ummetuslääkettä mitä saa käydä ostamassa apteekista, ilman että pitää lääkäriltä kysyä?