Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mulla on kans aina jano. Mut tää huulten kuivuminen on siis ihan jäätävää ko meen makuuasentoon ja samalla nenä menee iha tukkoon

Mä juon joka aamupalal ja päivällisellä puol litraa vettä, lisäks muilla aterioilla ja jos vähääkä tekee jotain ni het janottaa :o varmaan ainaki riittävästi juon..
Täälä muksu on pyöriny jonku aikaa eikä meinaa millään rauhottua :)

Mulla tuli joskus..hmm about viikko np ultran jälkeen ihan vähän verta ja olin kyl ihan hysteerinen ja ravasin koko yön vessassa vaa tarkistamassa, ettei tuu lisää. Eikä sit tullukaan mut oli se kyl inhottavaa :( ja muutenkin koko alkuraskaus oli sellasta, et joka vessakäynnillä jännitti.

En tiiä lasketaanko oireeks, mut mul on nyt ainaki viikon verran ollu pinna ihan hemmetin kireellä, kiukututtaa ja veetuttaa kaikki! Oon kyl nukkunu tosi vähän koko viikolla, et oisko sillä vaikutusta. Mut vähän hävettää jopa ku tänään aamulla (klo 5) heti ensimmäisenä mulle alettiin valittamaan ja pitämään saarnaa ja nohh muutenkin noihin hyökkääviin saarnoihin suhtaudun hyvin epävastaanottavaisesti, kuten myös nyt ja etenkin muutenkin veetutuksen alaisena tuli sit sanottuu et no onneks ei oo enää montaa työvuoroo jäljellä.. tavallaan koomista mut voin kertoo et kyl otti päähän ja pahasti!

Miims, tuttu tunne, oon ny tunnin aikana käyny varmaan 5 kertaa vessas :) ehkä tää tästä, aina vaan säikähtää. Äläkä huoli, mää sanon melki joka viikko töis et onneks jään kohta äitiyslomalle :P

Mullaki on pinna niin kireellä et hirvittää vaan jos tätä jatkuu viel 9vkoa.... :D räjähdän milloin mistäkin. Mies raukka on nyt alkanut tekemään asioita enemmän ja yrittää parhaansa mukaan olla avuksi ni silti rähisen sillekin kaikesta.

Pakko lisätä, et tää oli viel pomo kelle niin sanoin. :D

Joo meillä mies saa kyl kans osansa.. mut välil ärsyttää ku toinen on nii hiton saamaton! Esim. Se sais täl hetkel n. 200e kilometri korvauksia koulutuspäivien takia, mut ei oo viittiny niit ilmottaa eteenpäin ja ku kysyin et aatteliko ilmottaa, ni sano vaa et ei varmaa?! Ärgh sanoin et jos ei sulle se raha kelpaa ni mulle kyllä!

Joo oon tukossa ollu jo vaikka kuinka kauan... Ja nyt on tullu flunssa tai jotai sen tapasta ja mies tykkää hirveesti, kun hengitän ihan törkeen raskaasti koko ajan.. Yöllä, jos se erehtyy heräämää nii ei saa välttämättä enää nukkutua, ku tujisen kuulemma nii kovaa :shy: oon kysyny et mites meinas nukkuu sit ku vauva tuhisee vieressä :grin

Mulla oli eilen vähän outo ilta, alko mahassa kiertää ja koko ajan pieretti, sit ihan yhtäkkiä rupes vatsaa koskee ja ihan kauheeta ripulit pönttöön. Maha oli niin kipee hetken aikaa et luulin et yrjöki lentää samassa. Ei onneks tullu vaikka pitikin hälyttää mies äkkiä tuomaa ämpäri jos tulee :D no sen jälkeen jotain outoa muljumista mahassa, en tienny onko se vauva vai suolet :D supisteli vähän ja kauhee jano eli join paljon. Sit olin menossa nukkumaan nii sittenhän mie kävinki kirjaimellisesti varmaan 2 minuutin välein pissalla. Että ärsytti! Just ku löysin sängyssä mukavan asennon nii eikös taas ollu pissahätä! :D

Hehe mulla on kyl kestojano, mut yleensä illalla tai muuten ei pissata koko aikaa paitsi jos supistelee :D

Onko muilla ollu ihon kutinaa, mulla lisääntyny viimesen parin viikon aikana ja tietenki googletin niin on tullu pelko ettei olis vaan raskaushepatoosia... Pitää ens viikolla neuvolassa ottaa esille. Ajattelin aluks että johtuu kuivasta ihosta mutta rasvailusta huolimatta lisääntyny ja vaikuttaa jo nukkumiseen ja muuhun olemiseen ku kutittaa niin pirusti... Mitähän tää raskaus vielä tuokaan tullessaan!!?? Rv 32+2

Täällä kutisee jalat. Mut ne on aivan korput, ihan tuntee miten iho on karhea.. pitäs käydä rasvakaupassa.. :o
Mut ei muuten kutise pahemmin. Toivotaan että siun kutina ei ois mitään vakavaa, kannattaa ehdottomasti olla siitä juttusilla neuvolassa!

Mulla kutisee selkä mut kutina johtuu siitä, kun iho on kuiva. Rasvaaminen auttaa eikä muuten kutise.

Raskaushepatoosissa kutiaa erityisesti kämmenet ja jalkapohjat. Ilman näkyvää syytä. Ehdottomasti pitää sanoa neuvolassa!

Jos kutinalle ei tosiaan oo mitään näkyvää syytä ja rasvailu ei auta, niin pitää ottaa maksa-arvot! Ne varmaan lähettää sut neuvolasta polille... Melkein soittaisin heti huomenna neuvolaan ja kysyisin että pitääkö lähteä näytille. Jos kerran sulla on jo pari viikkoa kutissut!

Takaisin