Mimoza, mulla myös ummetus aiheuttaa mahakipua. Tai niin ainakin olen olettanut, kun on samantyyppistä kuin silloin, kun un maha kipeä muuten tai ilmavaivoja. Nyt on pari päivää ollut sellainen olo, että tuntuu kuin olisi jokin lievä kestokrapula. Onneksi vain lievä, mutta kumminkin.
Unettomuus on toinen oire, jota en jaksaisi. illalla kyllä yleensä nukahdan heti (paitsi toissayönä, kun tuntui, että olin vallveilla koko yön), mutta sitten joskus aamuyöstä herään, kun olo on epämukava enkä meinaa saada unta. Mikään asento ei siinä vaiheessa tunnu mukavalta. Vaikka selällä maatessa maha menee vielä littaan, se tuntuu paljon isommalta. Saas nähdä, miten nukkumiset onnistuu, kun maha tuosta alkaa oikeasti kasvaa... Mieskin ilmeisesti puoleksi havahtuu tuolloin aamuyöstä, ja sitten usein puoliunissaan halaa. Mikä on toki muuten kivaa ja ihanaa, paitsi että usein pitää siirrellä miehen käsivartta tai tehdä itselle vähän enemmän tilaa, ettei mahaa paina. päivisin tekisi mieli nukkua, mutta ei töissä tietysti voi ja iltaisin en ole myöskään ehtinyt, kun nyt on ensi viikoksi pitää palauttaa yksi iso työ (ei siis työpaikan hommia, vaan oma juttu) ja se nyt vain on saatava ajoissa tehtyä. No, ehkä sitten torstain jälkeen voi lepäillä enemmän... ja josko se ihana keskiraskauskin pian alkaisi, huomennahan tulee 14+0 täyteen, jos seulontaultraan on luottamista.