Oireet

minä jo aattelin että pääsin oksentamatta, mutta tänä aamuna se sit tuli. Tosin osin ehkä siksi että join liikaa vettä, kun sitten tuli joka aamuinen limanirrotus yskänpuuska niin sen jälkeisessä öklötyksessä en kyennytkään pidättelemään sitä vesimäärää sisälläni, kun se muina aamuina on onnistunu ja mennyt ohi helposti oksentamatta..
 
Mulla ihan järjetön päänsärky kokoajan. Söin ennen raskautta migreenin estolääkkeitä nyt elinvoimaa niitä käyttää. Jorvin äitiyspoliklinikka lääkäri määräsi kohtaus lääkkeeksi sellaisen jossa kolmio. Pakko ottaa kun ei pysty muuten tekee mitään. Kauhee olo. Huomenna hierojalle avamaan niskojen jumeja.
 
Mulla pörtsä kans jäätävät päänsäryt ja hartiat niin jumissa.. :sad001 pitäs mennä hierojalle ku eitoi ukko ossaa hieroo.
 
Heeeips! Kiitos vastauksista :) Nyt vaan ootellaan et mitä lääkäri sanoo ens viikolla :confused:

Jos pitää jotain positiivista asiasta ettiä nii saanpa yhen ylimääräisen ultran, näkee taas tyypin :Heartred
 
Pörtsä, mä syön estolääkkeenä metohexalia ja kohtauksiin sumatriptaania. Sit ohjeena panadol+panacod ja jos ne ei auta, niin voin ottaa buranan. Mitä sulle on määrätty (ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu migreenilääkkeet vaihtelevan kovin)
 
Niskajumeihin voi auttaa semmoinen lämmitettävä kauratyyny, kantsii kokeilla. Mulla se on ainakin ollu hyvä.

mulla on vaan ihan kauheat turvotukset. Tänään sattui töissä aika paljon mahaankin, mutta sekin taisi olla vain ilmaa (ainakin sitä on nyt tullut ja tullut ulos, kun pääsin kotiin kaasuttelemaan...)
 
Meillä on kans hankintalistalla kauratyyny, eikö se ole aika hyvä silloinkin kun selkään/mahaan sattuu niin voi laittaa lämmittämään? Mulla ainakin tuntuu lämpö auttavan jomotuksiin.
 
onko kellään koskaa särkenyt jalkapohjaaan. johonkin siitä mistä alkqa kantapää.. oikee pistokipuja ollu muutaman pöivää tässä.. ei varmaa liity raskauteen mutta ei pysty hirveesti kävelemmään..
 
Mulla on ollu vaan kyynerpää kipee monta päivää, mutta sekään ei varmaan liity raskauteen... :D
Oli muuten taas aamulla käsi aivan puutunut, ihmettelin kun ei käsi noussut ollenkaan kun piti ottaa puhelin yöpöydältä.. Pitäis hakee lisää magnesiumia kun ne pääsi viime viikolla loppumaan..
 
Muutaman tunnin päästä kuulemaan " tuomio" Naistenklinikalle. Pelottaa niin ettei tiedä miten päin olisi. Jollain tasolla oon jo varautunut siihen pahimpaan, mutta toivottavasti pelkoni osoittautuu vääräksi..
 
Ja mullaki migreeniä. Panadol, panacod mulleki suositeltu, mut sain myös luvan käyttää imigrania joka on tota sumatripaania. Kerran otin sitä alkuraskaudessa ja kärsin oman tunnon tuskista vaikka lääkkeestä ei oo mitään todettua haittaa..onneks ei oo enää tarvinu ottaa :)
 
Heikun! Tsemppiä ja toivottavasti kaikki on hyvin.
Miulla on nyt kans ollu tota vuotoa ja se tosiaan pelästyttää o_O. Onneksi neuvolassa ottivat huoleni tosissaan ja sain eiliselle ylimääräisen ajan, jossa kuunneltiin sydänäänet. Kaikki näytti olevan hyvin. Sain myös muutaman päivän saikkua ja nyt pitää vaan lepäillä, muuta "hoitokeinoa" ei oikein oo. Perjantaina sit neuvolalääkäri, jonka kanssa katsotaan et miten jatkoa. Tänään rv 15+6.
Miulla on myös ollut migreeninestokääkitys vuosia, jonka joudun tod näk jossain vaiheessa lopettamaan kokonaan.
 
Mä onnistuin jouluna sytyttämään tuleen mikrossa mun kauratyynyn kun en välillä ravistellut sitä. Onneks sain heitettyä nopsaa lumihankeen :D Vinkki muille: ravistelkaa välillä kun lämmitätte sitä!
 
Mulle annettiin kauratyynyn kanssa sellainen vinkki, että samaan aikaan laittaa mikroon kupin, jossa on vettä.
 
Kohdusta löytyi vkolla 9 kuollut sikiö. Sikiön suolisto oli mahan ulkopuolella, joten olisi melko varmasti syntynyt sairaana mikäli raskaus olisi jatkunut loppuun. Myös mahdollisia kromosomipoikkeamia oli havaittavissa. Eli näin kävi tällä kertaa.

Fiilis on melko turta, ja luulen että huomenna olo vieläkin huonompi, kun aloitan tyhjentävän lääkityksen. Kaikkea hyvää muille odottajille :Heartred Tämä vetäytyy taka vasemmalle ja toivon, että jokin päivä saisin nauttia raskaudesta loppuun asti.
 
Takaisin
Top