Oireet

Voimia kovasti Heikun!
Miullakin edelleen jatkuu vuoto ja tulee hyytyymiäkin, ahdistavaa...
 
Mulla myös niska-hartiaseutu jumissa välillä enempi, välillä vähempi. Oon käynytkin hierojalla ja sano, että jännitysniskalta vaikuttaa tää. Omakohtaiset jumppa ohjeetkin on, mut oon niin laiska ja unohtelen senkin niin niin.. :rolleyes: saa kärsiä jumeista ja niistä johtuvista inhottavista oireista...
Helmimeri mulla on välillä toisessa jalkapohjassa jotain kipuja, ehkä enempi sivulla siinä? En tiedä mistä johtuu..
 
Voi ei, voimia Heikun ihan hirveesti!! :Heartred
Mie niin toivoin että oisit saanu hyviä uutisia.. :'(
 
Mua pierettää kanssa, antaa vaan raikaa... Aina sitä voi kaupungilla bussissa tuijottaa vierustoverin tuimasti ja pyörittää päätään jos pääsee pumppa. Nahka venyy tarpeet paukkuu... .
Tänään oli sellainen tunne et taisin tuntee hennot liikkeet...
 
Rv 13+5 ja oireita ollut todella paha huimaus aina noustessa, vaikkakin hitaasti koitan nousta. (Johtunee siitä että mulla on todella matala normaali verenpaine), vihlasuja masussa, päänsärkyä ja enään tosi harvoin oksentelua? Onkos kellään ollut tuota huimausta??
 
Hirveesti voimia Heikun! :Heartred



Kyllä täällä on myös huimausta ollut, se alko nyt heti ku pääs toiselle kolmannekselle. Ekas raskaudes sama juttu. Alhainen verenpaine tekee ja mul tekee myös alhanen hemoglobiini. Neuvolas jopa suositeltiin mulle salmiakkii ja suolasii ruokii, vaik niit ny normaalisti ei raskaudes suositella. Niillä saa verenpainetta ylös. Mulla oli mittaukses verenpaine niin matala et neukkutäti ihmetteli miten voin ees olla pystys!
 
Joo salmiakkia saa syödä normiraskaudessa kohtuudella, mulla myös matala verenpaine ja neukkutäti ja kätilö nt-ultrassa sanovat että suolaa lisää ruokaan ja salmiakkia, paineet oli 59/98. Tokalla käynnillä jo 63/104 kun salmiakkia ja lakuja oon syöny :) nyt on myös vähentyny pyörrytys ylös noustessa kun paineet alkaa olla kohillaan :)
 
Miulla kans alhaalla verenpaine, ja huimaa. Onneks nyt vähän vähentyny jo. :)päänsärkyjä on joka päivä.. Valitettavasti. :/
 
Mulla myös huimausta esiintyny, alkuraskaudessa varsinkin joka päivä, nyt vähän harvemmin.
 
Takaisin
Top