Oireet

Täällä myös useina aamuina juostava vessan kun maha sekaisin.. Maitohappoja syön, syönyt jo muutamia vuosia jatkuvasti..yleensä ei ikinä oo maha sekasin:O
 
Eilen töissä riuhtasin kiinni auton matkustajaosaston liukuoven, ja se oliki astetta jäykempi, jolloin tuntui semmonen ilkeä repäsy vatsassa. Sen jälkeen on ollu enemmän tuntemuksia ja vihlontoja ku liikun tai mahaa painelee. Toivottavasti siellä nyt ei menny rikki mitään :/ kivut ei kuitenkaan kauhean kovia ole niin koitan ootella rauhassa lääkärikäyntiin 20. päivä. Tähän asti ei olekkaan ollu juuri mitään tuntemuksia, jospa nää on vain niitä normaaleja liitäntäkipuja ja kasvukipuja :)
 
Miullakkii taas tullu niitä repäsykipuja, että eiköhän ne ihan normeja oo. :)
 
Mulla myös sellasta repivää kipua välillä... Ja toi häntäluukipu on välillä aivan järkyttävää! :/
 
Juu täällä kans, ja häpyliitoksen kivut vihloo kivasti, jos nostaa vaik istuessa toista jalkaa rahille niin tuntuu että jotain hajoaa :D
 
Tänään töissä parin viikon tauon jälkeen ja voi vitsit ku tuntu vihlontaa yms. enempi lantion ja alavatsaan alueella ku enempi liikku. Ja huomasi senki että huono olo yllätti enempi ku ei pystyny napsimaan niin paljo ku kotona... Nyt on alaselkäkin hieman kipeä, tosin minulla on sitä ollu aiemminkin töiden jälkeen..
 
Mulla jatkui koulu tänään ja oli pakko ruokavälkällä käydä itkemässä vessassa, kun ei ole yhtään sellainen olo, että olisin raskaana. Ei vihlo enää alavatsaa, rinnat ei ole arat, ei ole turvotusta yms. Viikkoja 13+1 tällä hetkellä.

Mies vaistosi mun viestistä, ettei kaikki ole ihan ok ja soitti. Onneksi se on sentään meistä se täysjärkinen. :D "eihän sulla ole ollut vuotoja ja kipuja, lisäksi perjantaina ultrassa näkyi terve pikkuinen, niin älä itke, kyllä se siellä kasvaa"

Taitaa mulla jotain oireita siis olla, jossei muita niin näitä hormonihöyryjä täytyy välillä päästellä. :D
 
Tutun kuullosta Greyjana. :D nuo itkut on nimittäin täällä ihan joka päiväsiä.
 
Mä kävin maanantaina sokerirasituksessa ja diagnoosihan se sieltä napsahti. Eipä kyllä yllättänyt yhtään, esikoisen kanssa sama juttu. Toivottavasti se ei äidy ihan hulluksi.
 
Mä kävin kans tänään sokerirasituksessa, ens viikolla neuvolalääkäri ja silloin kuulen tuloksia. Esikoista odottaessa käry kävi tokassa rasituksessa, eli suurella mielenkiinnolla odotellaan..
 
Karsea aamu. En saanut nukuttua, aamupalaa tehdessä tuli verta, itkin väsymyksen takia ja oksensin aamupalat pihalle.
 
Mulla loppunu se nenäverenvuoto ku hommattiin se ilmankostutin. Eli kantsii kokeilla. Varmasti koko perhe hyötyy kuitenkin.
 
Greyjana, mullakin on ollut pari päivää ihan sellanen olo etten oliskaan raskaana.. Pahoinvoinnit on nyt pikkasen helpottanut ja heti tuntuu kuin en raskaana oliskaan.. Mutta eihän se pieni tuolta mihinkään ole voinut hävitäkään kun ei ole mitään vuotojakaan ollut. Kai nää epäluulotkin tähän sitten kuuluu. :)
 
Meillä onneks sattui esikoisen ensimmäiselle lääkärikäynnille (ihan normi terveyskeskus) aivan ihanan rauhallinen naislääkäri viime viikolla, jolla tuntui olevan aikaa rauhoittaa lasta ja jutustella ja vielä selittää näkemyksensä meille. Se olin mä, jolla alkoi olla kiire töihin :wink.. Että onneksi helmiäkin löytyy vielä!
 
Mamabel, mulla nyt jo kuudetta päivää pää kipeä/migreeni. Joka aamu herään hirveeseen päänsärkyyn. Tänään vaihteeks oksensin tässä iltasella. Koskakohan se ihana keskiraskaus alkaa??
 
Tänään säikähdin oikein kunnolla. Töiden jälkeen menin yliopistolle, kun piti saada kirjastosta tutkimuskirjallisuutta. Bussilta kävellessä mahaan alkoi kuitenkin sattua. Järkeilin, että kyseessä olivat ihan vain ilmavaivat, kun kyseessä oli juuri sentyyppinen kipu, mutta sitten aloin miettiä, että se tuntui aika alhaalla... Yliopiston pihaan päästyä oli sitten vain pakko istua alas. Kun mahaan yhä sattui, päätin jättää kirjastokeikan väliin ja ottaa taksin kotiin (onneksi yliopisto on niin lähellä ja taksit niin halpoja, että ei maksanut pajon mitään). Kotiinpäästyä sitten maksainkin vain sohvalla itkemässä, kun olin jo ihan varma, että nyt kävi jotain kamalaa... No, kyllä loppujen lopuksi taisi olla vain suoli täynnä ilmaa, kun koko päivän on ollut ihan turvonnut olo, mutta kyllä taas ehtikin huolehtia.

Viime viikolla juuri näimme telkasta Slightly pregnant -leffan, ja totesin miehelle, että ihan epäreaistista (niin kuin toki romanttiset komediat yleensäkin), koska missään vaiheessa tulevat vanhemmat/äiti eivät olleet raskauden kehityksestä yhtään huolissaan...
 
Mulla on ihan järkyttävä ummetus , ja nää ilmavaivat jotain vielä järkyttävämpää! Haisen kirjaimellisesti niin pahalle, että meinaan ite oksentaa ja mies ei pysty olemaan lähellä iltasin. :D ja mikää ei auta..
 
Takaisin
Top