Oireet

Mun on vaikea uskoo,että olis muuta tulehdusta kuin hiivaa,kun ei ole mitään hajuja tai outoja värejäkään. Mutta kai siellä vois käydä neuvottelemassa mitä jatkossa tehdään, kun tää kuitenkin toistuu koko ajan.
 
Täällä vuoto lisääntynyt himpun verran. Oon ihan todella huolissani. Soitin jo Kättärillekin, että mitä hittoa nyt. Kätilö sieltä rauhoitteli, että edelleen voi olla täysin normaalia. Kaikkein eniten jotenkin ärsyttää se, että eilen tuli täyteen vko 12 ja nyt kun se suurin KM riski on ohi, niin tottakai vuoto alkaa. Edelleen vaan seuraillaan ja toivotaan parasta. :confused:
 
Heikun, ootko käyny np-ultrassa? Toivotaan että olis joku harmiton hematooma tai istukka kohdunsuun päällä joka vuotelee :)
 
Keskiviikkona on np-ultra. Toivotaan :) Nyt ei oo vuoto lisääntynyt, ehkä vähän vähentynyt. Aamulla oli tullut vähän jopa pikkuhousunsuojaan, mutta nyt ei oo.
 
No mulla on kans nyt pari pvä oikee jalka kipuillu, ei oo jatkuvaa mut aika hankala kyllä, kävellessä varsinkin tuntuu ilkeeltä :/ pelottaa jo kaikenmaailman veritulpat yms..
Kannattaa seurata pohje- ja reisikipuja ihan varmuudeksi! En halua pelotella veritulpalla, mutta raskaus on aikamoinen tulppien riskitekijä. Muistakaa liikkua ja juoda paljon vettä :) Ja jos jalkakipu epäilyttää/huolettaa, niin vaaditte neuvolalääkäriltä lähetteen labraan (P-FiDD), niin tutkivat!

Mää pistelen itse Klexanea (verenohennuslääke) koko raskausajan, kun mulla oli viime raskauden aikana veritulppa jalassa.

Mutta siis jalkakipu on todennäköisesti vain ihan normaalia ja rasituksesta johtuvaa :)
 
Heikun, no toivottavasti edes vähän lohtua ja toivoa pystyn antamaan, tosiaan niin kauan kuin hyytymiä ei tule eikä kipuja ole niin vuoto on normaalia :) toisilla saattaa vuotoja olla läpi raskauden. Tsemppiä, kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu :) :Heartbigred
 
Tsemppiä Heikun! ❤

Joku kyseli huuliherpeksestä, miulla oli kahessa ekassa raskauvessa alussa, nyt ei oo vielä tullu. Aika ihme. :eek: miulla meni niillä laastareilla viimeks ohi, eikä onneks tullukkaan ennää sen jäläkkeen. Varmmaan nuo hormoonit sen työnttää tuohon huulleen.
 
Joo ja raskaus heikentää vastustuskykyä, pääsee herpesvirukset ja hiivat helpommin vallalle!
 
Jep, niin tekkee. Huomannu molemmissa edellisissä. Saapi nähä miten tää raskaus mennee, ku tunttuu jo että nyt alkas taas jottain tulehusta pukata päälle. Ei kiva :/
 
Heikun, mulla alko tulemaan viime raskaudessa yhtäkkiä verta, ja sitä tuli aika paljon, varmaa jotai 2 desii. Olin sillo jotai viikolla 8, eli olin aivan et kesken meni. Sit piti viel muutama päivä ootella et pääsi tarkastukseen, sit ku pääsin ni kaikki hyvin, pieni sydän sykkis ja kätilöt ei osannut sanoo miks sitä verta oli tullut, kaikki näytti ihan hyvältä.
Et kyllä saattaa silti kaikki hyvin olla, varsinki jos ei ole kipuja. Mut kyllä ne ihan hirveesti säikäyttää, tässäkin raskaudes välil kun käy vessas tulee katottua paperiin.
Tsemppiä, toivotaan että kaikki hyvin :Heartred
 
Juu se olin minä ketä siitä herpeksestä kyseli, nyt rauhottus ku alotin b ja d vitamiinikuurin ku neuvolasta kehotettiin. Oloki piristys niistä :)
 
Finnejä, finnejä ja finnejä... JA mitä tää karvankasvu on??? :eek: päivässä jo kasvaa sheivatut karvat. :D normaalistikkin oon tumma ja karvanen mut tää nyt on kyllä niin jäätävän tuuhee puska ympäri kehoa :DDD
 
Noni, hyvä että rauhottuu niillä :)pittää itekki alottaa varmmaan varuilta kunnon vitamiinikuurit. :D
 
Karvankasvu niin tuttuu täälläkkii :D hormoonit niitä vissiin kasvattaa.
 
Mä oon kans kasvattanu joka raskaudessa kauheen turkin :confused: Pojissa paljon pahemman kuin tytöstä. Nyt ei vielä oo ihan kauhee, mutta pitää vähän useemmin ajella. Tälleen talvellahan turkki vaan lämmittää kivasti, mut olis ihan jees jos ei sit kesällä tarvis joka päivä sheivaa :shifty:
 
Takaisin
Top