oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva herätä siihen, että on maha kipee. Ei sillai "hei mä oon raskaana"-kipee vaan ennemminki, "mitähä pirua mä oon taas syöny?"-kipee. Tai mistäs näistä tietää? Pitäis ehkä mennä vessaan, mutta en tiiä mitä sinne pönttöön sit meinaa syntyä... Koko ylävatsaa kivistää niinku olis kiviä syöny :woot:

Käy veskissä jos se helpottais :rolleyes: täällä on sellanen olo etten tiiä nyt miten päin olisin... :depressed: Heräsin neljän aikaan supistuksiin. Ne on nyt onneks loppu mut mua ahistaa henkee tosi paljo... Koko yläkroppaa puristaa varsinki selkäpuolelta ja ylämaha on kipee ja arka... todella inhottava puristus. Mikä auttais... tuntuu ettei uskalla ees hengittää :schocked028

Mä kävin. Ei juuri auttanu. Pitäiskö sun käydä haukkaamassa kylmää raitista ilmaa ja sit petiin ja laitat sen lämpösen jyväpussin siihen ylävatsalle. Mä lähen kanssa kohta tonne pihalle ottamaan happea ku tarvii päästää piskit aamupissalle kuiteki. On semmonen outo jännityskipu tossa mun vatsassa mikä tuntuu selästä peräsuoleen asti.

Onpaha kermaperseitä noi koirat. Ei oo ku -7 astetta niin kävivät vaan kääntymässä ja sit halusivat takas lämpöseen sänkyyn... Ite olin yöpaidassa, hupparissa ja lenkkareissa.. Teki kyllä ihan hyvää ottaa palkeet täyteen raitista ilmaa. Vähän jännitys laukes. :joyful:

Mua ei hirveesti huvittais mennä käymään ulkona 20 astetta pakkasta :wideyed: Tää puristus on kyllä ihan helvetillinen, alkaa mielikuvitus laukkaa ja puhettakaa et saa enää unta. Ihan sattuu jo yläselkään. Kävi mielessä et voiko olla närästystä? Tulee jo huono olo :sick009

Kuulostaapa oudolle. Mulla ei kyllä närästys aiheuta puristavaa tunnetta, mutta kaikki me ollaan vähän erilaisia. Ei kai se haitakskaan ole vaikka rennietä varuiks napata.. :confused:

Tämä oli hionnut yöllä. Heräsin vessassa käymään ja huomasin että pikkarit ja toppi on ihan kosteet. Tulin sänkyyn takas ja totesin, että sänky mun kohdalta oli kostunut myös hiestä. On ollu varmaan kiihkeet unet!
Ja Tirppa mylläs taas lähes koko yön levottomana.

Pivi, siteet housuihin ja sit vaan vaihtaa joka yskäsyn jälkeen... Sitä jotenkin kuvitteli ettei siteitä tarttis raskauden aikana mut eheeei...

Päivystyksessä tarkkailussa pötkötellään... Katottiin miehen kans viisaammaksi tulla ku ei olo helpannu ollenkaan, tuntu et paheni. Nyt ehkä vähän parempi, mut edelleen ahistaa yläselkää. Neiti liikkuu kovasti ainaki.
Lääkäri kävi äsken ja kysy et onko supistellu ja millä aikavälillä ja kauan kestää. Just tuo ku oon nii urpo etten osaa laskee niitä välejä ja oo varma enää aina mikä on supistus ja mikä ei.... :o

Mullakaan ei oo mitään hajua että mikä kipu on sipustus ja mikä joku muu ja en mä mitään noita välejä osaa laskea... Senkin takia toivon että synnytys alkais selkeesti sitten vesien menolla niin ei tarvis niistä supistusten väleistä stressata!

Kotona ollaan. Lääkäri oli soittanu oys:n gynelle mitä tehdään oli meinannut et jos ei ois tänää käyrää ja ultraa ni oltais lähetty Ouluun.
Pissa puhdas, sokeri hyvä, paineet vähä koholla, maksa - arvoissa oli jotain poikkeavaa, valkosolujen määrä hieman koholla.... olikohan siinä muuta. Vilkas alapäähän sen verta et katto kohdun tilanteen. Pehmentyny, kaulaa hyvin jäljellä. :) Käydään käyrillä ja ultrassa ja siellä lääkäri päättää mitä tehdään.

Mua ehkä vähä pelottaa et jos ne laittaa mut Ouluun... tulee sellanen olo et se on menoa nyt... :nailbiting: mietin et otanko sairaalakassin varalta autoon mukaan... :wideyed: Ku se lääkäri sano nii kauhee vakavana et tälläsiin pitää näillä viikoilla suhtautua vakavasti. Siis joo tottakai mut mua alko se pelottaa :facepalm:

Ota vaan laukku varmuuden vuoksi mukaan ja älä huoli! Parempi näin, että hoitavat, JOS oikeesti on jotain, mihin pitää puuttua. Ajattele niin, että kaikki on vauvan ja sun parhaaksi. :) Oot hyvissä käsissä!

On tää vauvahautomotyö kovaa heräsin just 11 h unilta ja tulin peiton kanssa sohvalle koomaileen. Toki kävin hereillä veskissä sen 3 kertaa ja kun yöllä asentoa vaihtaessa tuli supistus joka otti alaselkään heitin kylmästi panadolin nassuun ja totesin että supistele kohtu keskenäsi mutta tämä mamma nukkuu nyt :)
Tais eilinen 4 h kaupunkireissu viedä mehut :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin