Tänää oli kyllä todella ihmeellinen tilanne kaupassa... Kävelin kauppaan ajatuksena raikkaan ilman haukkaaminen ja vähän liikuntaakin siinä lomassa sitten saisi :) No kauppaan päästyäni olo oli oikein hyvä mutta pienen kiertelyn jälkeen alkoi huippaamaan aivan kauheasti... Samalla alkoi nousta tuska hiki ja jalat tuntui todella muusilta! No yritin siinä sitten ensin pysähtyä ja nojata hetken hylyyn (onneksi ihmisiä ei ollut sillä hetkellä paljon). Ei auttanut, joten menin kyykyyn lattialle ihan vain tutkaillakseni lankarullia siellä lattian tasossa :D Se sitten auttoi... Hetken siinä olin ja nousin hitaasti ylös. Kävelin jonkin matkaa ja sama juttu uudestaan. Ei auttanut taaskaan kuin kyykiä hetken. Tämä sama toistui nelisen kertaa, kunnes laitin miehelle viestin, että soita mulle kun saat viestin. No tovi meni olo alkoi helpottua... Sain kerättyä ostokset ja menin kassan kautta suoraan ulos ja söin suklaan sekä join tripin. Siinä kohtaa sitten mies soittinkin mulle :) Kerroin että en tiedä uskallanko lähteä kotiin kävellen kun tuntuu jotenkin todella pökerryttävältä. Sovimmekin, että jos en pysty kävellä niin hän koukkaa hakemaan minut heti kun työvuoro loppuu (sitä ei siis ollut enää jäljellä kuin puoli tuntia siinä kohtaa). Päätin kuitenkin lähteä kävelemään ja pääsinkin hyvin kotiin ja olo on taas mitä mainioin :D Mikä tällänenkin mahtoi olla? Painaako keiju, joitain suonia tukkoon ja siksi huono olo vai laskikohan sokerit yhtäkkiä hirmu matalaksi... Enpä tiedä, mutta säikähdin ainakin!