oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yritin äskön ottaa ihanan rentouttavaa lämmintä suihkua niin masukki ei ollut yhtään samaa mieltä! Alkoi pistään ja supistelemaan aivan tolkuttomasti ja nyt makaan kyljellään sohvalla niin alkaa pikkuhiljaa helpottaan! Kamala tunne kyllä! Mitäs jos toi lämmin suihku ei sovikaan mun supistuskipujen lievitykseen? :wideyed: Enpä ollut aiemmin tollasta miettinyt. Ja tossa kivuissa tuli mieleen ettei kyllä mitään minuutteja tai supistuksen kestoa kyllä pystynyt samalla mittaileen :sour:

Minä nukun välillä puoli-istuvassa asennossa, tyynyillä tukien. Se helpottaa. Mutta sitten ne ihmiset ketkä haisee kilometrin päähän Axelta tai miltä vaan :( Oon nyt alkanut ymmärtämään hajusteaineallergikkoja!

Yritin äskön ottaa ihanan rentouttavaa lämmintä suihkua niin masukki ei ollut yhtään samaa mieltä! Alkoi pistään ja supistelemaan aivan tolkuttomasti ja nyt makaan kyljellään sohvalla niin alkaa pikkuhiljaa helpottaan! Kamala tunne kyllä! Mitäs jos toi lämmin suihku ei sovikaan mun supistuskipujen lievitykseen? :wideyed: Enpä ollut aiemmin tollasta miettinyt. Ja tossa kivuissa tuli mieleen ettei kyllä mitään minuutteja tai supistuksen kestoa kyllä pystynyt samalla mittaileen :sour:

Nyt tolle jyväpussillekki tuli sit käyttöä. ..aivan järkyttävä alaselkä juiliminen alko. Ei vissii neiti tykänny ku mamma vaihto sen huoneessa järjestystä ja kävi vähä pihalla harjailemassa lumia katoksesta pois...

HERRANJUMALA!! puhuitte täällä aiemmin niistä purppuraviivoista ja mä vasta tänään uskalsin katsoa peilillä haaroväliä ja tutkailla niin mulla on aivan järkyttävän pitkä JA PAKSU purppuraviiva ja tosi tumma kaikenlisäks! Ja tää nyt on tätä sikailua, mutta eihän toi alakerta nyt kovin hyvältä näytä muutenkaan kun paikat ihan turvonneet ja peräpukamia kaikenlisäks...huhhuh sain traumoja enkä haluu että mies kattoo mun haaroväliin enää kertaakaan ennenkun oon ees jossain määrin palautunut :o

Joo mä olen kanssa nauranut kun porukka itkee että toosa menee synnytyksessä tuusannuuskaksi, omani muutti ilmettään samoihin aikoihin kun testi plussaa näytti.. Eli nestettä ja veren kertymistä joka on näkynyt kaiken suurenemisena ja pigmentin lisääntymisenä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en oo uskaltanu ees kattoo vähään aikaan miltä se toosa näyttää... pitäisköhän tänään tai oisko parempi jättää aamuksi, niin ei mene yöunet! :eek:

Ootko aamu vai iltaihmisiä ?
Mä ehkä ottaisin iltavilkaisun kun olen hieman aamukänttyrä :) siellä saattaisi voimasana jos toinenkin tulla..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Aijes... Ihan kaaaaaaaameeee kipu oikeassa kyljessä ja säteilee jalkaan kans... Hyvä ku en itkua väännä jo.. Ei sitte millää helpota. Tänkö siitä saa ku käy kahdesti tytön kaa ulkona...

Kyllä mä oon enemmän iltaeläjä, joten otin riskin ja kävin kattoo, niin ei mee tosiaan aamu pilalle :). Olihan se toosa vähän tummentunu, mutta ei niin turvoksissa ku miltä tuntuu...

Nojoo.. Taitaa nää supistuksia olla.. Kävin suihkussa ja se kyllä helpotti pahimpaan kipuun, mutta selvästi tuntu et kipu on semmosta aaltomaista ja sit tuli semmonen selvä kipuhuippu ja sai kyllä puuskuttaa.. Ja maha ihan kivi kovana..Huhhuh.. Just tässä illasta vitsillä miehelle sanoin et jos vähä kokeilis etukäteen sitä yhtä tiettyä S no ei tarvinnu näköjään ku ajatella.. :D nyt saattais alkaa vähä helpottaa.. Kyllä täs semmonen reipa tunti oli kärvistelyä jo.. Tuoretta pullaa naamaan vaan ja nukkumaan..

Mulla on ärsyttävä vaiva. Kohta viikon jatkunu mokoma :sour: Mun varpaat ja sormet ui hiessä koko ajan!! Monta kertaa päivässä saa olla pesemässä jalkoja ja vähän väliä pesen käsiä. Siis tammikuu, pakkaskelit ja mä hiihdän täällä paljain jaloin. Ei mulla muuten mitekä kuuma ole, noi sormet ja varpaat vaan hikoo ihan törkeenä koko ajan. :mad:

Sitä ne hormoonit teettää :p mulla menny toi hikoominen ohi ja nyt onki päinvastoin, iho on kauheen kuiva. Johtuu kyl varmasti tosta pakkasesta ku pakkas ilmalla mulla kuivuu iho aina. Käsivarret varsinkin mut nyt tullu uutena jalkapohjat, sukat ku otan pois ni samalla koitan taipua repimään kuivat kaistalleet pois ja rasvaamaan. Siinä mun iltajumppa äherrys :hungover:

Mä en ikinä muista ottaa saunaan sitä raspia mukaan vaikka kylppärin korissa on :grumpy: saunassahan ne on kätevä rapata. Pitääkig viedä se pysyvästi saunaan :p
Kokeilin äidin paristokäyttöstä raspia mut ei toiminu mulla. Kutitti nii hirveesti ettei raspaamisesta tullu kiherryksen kans yhtää mitää :laughing001

Takaisin